Het grote DF cryptocurrency topic
-
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Stratis kruipt richting een BTC ATH. Lekker.
- Philipoo
een bitcoin all time high? volgens mij was dat een paar maanden geleden..?
-
- Philipoo
Dat bedoelde ik inderdaad, maar die stond op z'n hoogst toch op 0.004? https://coinmarketcap.com/currencies/stratis/#chartsErikS schreef: 01 jan 2018, 14:12Nee, Stratis waarde tov btc waarde. Was ooit n keer 0.00125, daar kruipt hij langzaam weer naar toe.
-
Aah, oeps.
Had ik verkeerd gezien idd. Op naar de 0.0044 dan maar!
Had ik verkeerd gezien idd. Op naar de 0.0044 dan maar!
- Philipoo
Dat lijkt mij ook wel een plan, ben ik spontaan erg rijk!
-
Nou, 0.00125.
Nieuwe ath in €£¥$$$
Nieuwe ath in €£¥$$$
- WJ
Het rommelt in Verge land... helemaal als dit echt is
-
-
Wat is het? Bewijs dat wraith nog niet werkt? Ik ben er uit overigens. Stinkt aan alle kanten.
- WJ
Dat zijn transacties met persoonlijke IP adressen, niet heel handig voor een privacy coin.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Tja, blijft vaag want is dat bewijs? Zegt helemaal niks toch? En kvg.keff.org bestaat dat wel?
Ook vind ik een munt die zich op privacy richt geen pluspunt. Wie hebben daar het meeste voordeel bij?
Maar goed, voor mij zoveel vragen dat ik er niks mee wil doen.
Edit: ah nu is die keff weer wel bereikbaar...
Ook vind ik een munt die zich op privacy richt geen pluspunt. Wie hebben daar het meeste voordeel bij?
Maar goed, voor mij zoveel vragen dat ik er niks mee wil doen.
Edit: ah nu is die keff weer wel bereikbaar...
-
Verge is snel cashen vanwege de tweet van McAfee, ding schoot omhoog. Zonder die tweet had het nooit zoveel aandacht gehad.
Maar in alles is het volgens mij gewoon een shitcoin. Bagger communicatie, één developer die na maanden ontwikkelen (en uitstel) een uur voor de deadline iets released.
Winst pakken en wegwezen zou ik zeggen
Maar in alles is het volgens mij gewoon een shitcoin. Bagger communicatie, één developer die na maanden ontwikkelen (en uitstel) een uur voor de deadline iets released.
Winst pakken en wegwezen zou ik zeggen

-
OnlineRJK
Rest de vraag: waar proppen we het daarna weer in?
- Franswa
- Auto: Megane 2RS & Clio 3RS
Ik heb vandaag ook Verge volledig verkocht, was even leuk om mee te liften op de hype. Heb de waarde hiervan verdeeld over ICX en VEN, beide zijn vandaag overigens lekker gestegen.
Maar blijft toch een moeilijke keuze, vind wel dat er enorm veel verschillende munten zijn, en er blijven er maar bijkomen. Hoe zien jullie dat richting de toekomst? Hoeveel blijven er over?

- stefan740
Rendement op XRB na twee dagen van 300%. 1000 euro winst die ik van Verge had erin gegooid. Vaders hoorde me erover en heeft me 2000 euro overgemaakt want hij wil ook wel scoren haha. Ik heb de smaak iig te pakken en heb net even een shortlist gemaakt van coins die ik wel zie zitten.
XRB Bitgrail
VEN Binance
XLM Binance
ICX Binance
PRL Kucoin
DBC Kucoin
AIR Hitbtc
WTC Binance
OMG Binance
BNB Binance
ECA Novaexchange
XRB Bitgrail
VEN Binance
XLM Binance
ICX Binance
PRL Kucoin
DBC Kucoin
AIR Hitbtc
WTC Binance
OMG Binance
BNB Binance
ECA Novaexchange
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Neo to the moon. Vind ik zeer de moeite.
-
Neo gaat hard ja.
Vorige week verkocht met een leuke winst. Koop ik wel weer een keer terug in een dip.
Stratis gaat ook stabiel maar langzaam omhoog. Mijn plan aankomende weken is al mijn andere coins verkopen & alles in Stratis.
Ik wil maximaal wat ik erin wil/kan hebben voor 20 januari ofzo in Stratis hebben zitten. Ik verwacht toch een lekkere stijging met de toevoeging van die Chinese multi biljon dollar company's.
Vorige week verkocht met een leuke winst. Koop ik wel weer een keer terug in een dip.
Stratis gaat ook stabiel maar langzaam omhoog. Mijn plan aankomende weken is al mijn andere coins verkopen & alles in Stratis.
Ik wil maximaal wat ik erin wil/kan hebben voor 20 januari ofzo in Stratis hebben zitten. Ik verwacht toch een lekkere stijging met de toevoeging van die Chinese multi biljon dollar company's.
- WJ
- Macboy
@Erik: op korte termijn beter je geld in XRP lijkt me. En die hierboven zijn ook leuk. Alles is leuk voor de korte termijn denk ik. Op langere termijn is niet te zeggen. Dan gewoon BTC denk ik.
-
Ik ga nu voor Stratis.Macboy schreef: 02 jan 2018, 10:17 @Erik: op korte termijn beter je geld in XRP lijkt me. En die hierboven zijn ook leuk. Alles is leuk voor de korte termijn denk ik. Op langere termijn is niet te zeggen. Dan gewoon BTC denk ik.
Als je kijkt wat de grote ICO update heeft gedaan met NEO verwacht ik daar gewoon een stabiele stijging.
Tot nu toe heb ik gewoon met Stratis een stabiel gevoel.
Stabiele stijging, fatsoenlijk bedrijf, geen tweets om de prijs op te schudden & oproer te maken.
De rest blijft voor mij giswerk. De rest zit voor mij ook weinig te spelen in...
BTC als veilige haven? Dat predik jij, maar ik ga mijn geld niet in BTC stoppen.

- Mark W. Scholten
Dat gevoel heb ik ook met stratis. Een vrij stabiele factor momenteel.ErikS schreef: 02 jan 2018, 11:17Ik ga nu voor Stratis.Macboy schreef: 02 jan 2018, 10:17 @Erik: op korte termijn beter je geld in XRP lijkt me. En die hierboven zijn ook leuk. Alles is leuk voor de korte termijn denk ik. Op langere termijn is niet te zeggen. Dan gewoon BTC denk ik.
Als je kijkt wat de grote ICO update heeft gedaan met NEO verwacht ik daar gewoon een stabiele stijging.
Tot nu toe heb ik gewoon met Stratis een stabiel gevoel.
Stabiele stijging, fatsoenlijk bedrijf, geen tweets om de prijs op te schudden & oproer te maken.
De rest blijft voor mij giswerk. De rest zit voor mij ook weinig te spelen in...
-
https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage
BTC nog altijd het grootste maar momenteel op het laagste dominance percentage ooit... en in het algeheel een dalende lijn. De groei van complete markt zorgt bij BTC voor de stabiliteit.
BTC nog altijd het grootste maar momenteel op het laagste dominance percentage ooit... en in het algeheel een dalende lijn. De groei van complete markt zorgt bij BTC voor de stabiliteit.
- Alfata
- Auto: Alfa Romeo 4C & Stelvio QV
Wat hoor ik mensen toch weinig over Ardor. Een in Nederland gevestigde onderneming met de mooiste blockchain van allen. Zit er al een tijd in (inleg paar weken terug verhoogd) en de groei gaat maar door. Mijn inziens veruit meest interessant altcoin.
-
Aah, bij Anycoin kan je niet onder de €500,- verkopen.
Dan zitten de Dogecoins voorlopig vast helaas. Dan maar wachten op het moment dat ze €500,- waard zijn.
Dan zitten de Dogecoins voorlopig vast helaas. Dan maar wachten op het moment dat ze €500,- waard zijn.