Gerhard schreef: Hoe die rijdt weet ik niet.
Behoort enkel tot de mogelijkheden in geval van koop.

Paul al gebeld over deze auto dan?
Gerhard schreef: Hoe die rijdt weet ik niet.
Behoort enkel tot de mogelijkheden in geval van koop.
Die BMW TIS documenten die overal online te vinden zijn geven exact aan waar het logo hoort.Arthur schreef:Dat logo-plaatsje moet je maar net weten...
Ik verwijs uiteraard naar het autobedrijf, niet naar ArthurFabian schreef:Ik neem aan dat je nu het garagebedrijf bedoeld ipv Arthur![]()
En trust me, zelfs een BMW-dealer weet niet dat hij dat in TIS kan vinden hoor.
Dus dat prutsergehalte valt wel mee denk ik. (al is de reparatie op de foto;s te zien al belabberd, laat staat als je het lakwerk etc ter plekke gaat bekijken).
Volgens mij staat deze al langer dan een jaar te koop..Sander-E46 schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Zeer weinig kilometers, maar geen kentkeken..
Goed opgemerkt, het is gewoon dezelfde vent alleen met de e36 noemt hij zichzelf John en met de e46 Jan. 2 verschillende accounts dus, ik vind het een verdachte boel.Tim N schreef:Staat in dezelfde plaats als deze
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... b9c5b7a618" onclick="window.open(this.href);return false;
Terugdraaien kilometerteller in 2014 strafbaar
geplaatst door BOVAG op 26 april 2013
Terugdraaien van de kilometerteller van een auto is vanaf 2014 verboden. De Tweede Kamer stemde gisteravond in met een wetsvoorstel daarvoor. Hierdoor wordt de kans kleiner dat u een te dure occasion koopt.
Belangrijke stap
“Dit is een heel belangrijk moment voor de branche, waar BOVAG jarenlang voor heeft geknokt.” Algemeen directeur van BOVAG Koos Burgman noemt het wetsvoorstel een formidabel resultaat. “Door een betrouwbaarder kilometerhistorie komt er nu een einde aan te veel betalen voor een auto. Dat is winst voor consumenten, autobedrijven en verzekeringsmaatschappijen.”
Nieuwe systematiek
De kans dat u een auto koopt met een ondeugdelijke kilometerstand, wordt met de nieuwe systematiek een stuk kleiner. Dat komt omdat in de nieuwe situatie alle autobedrijven, niet alleen bij de APK, maar ook bij elke transactie boven de 150 euro de kilometerstand moeten invoeren in de tellerstandendatabase.
Terugdraaien moeilijk te bewijzen
Nu is het nog zo dat alleen het onder valse voorwendselen verkopen van een auto met teruggedraaide teller strafbaar is. Dan moet de benadeelde zelf bewijzen dat dat moedwillig is gebeurd. Dat maakt vervolging van fraudeurs ingewikkeld, duur en tijdrovend. Met de nieuwe wetgeving komt daar een einde aan.
Overheid verantwoordelijk
Het bestand met kilometerstanden door de autobranche is overgedragen aan de RDW. De overheid is voortaan verantwoordelijk voor het bijhouden van de standen en het afgeven van een signaal (een soort vinkje) of een auto wel of niet een logische km-stand heeft. De overheid draagt ook zorg voor handhaving van de nieuwe regels. Dat gebeurt door het Landelijk Instituut Voertuigcriminaliteit in samenwerking met justitie, de RDW en de branche.
Nu 5 procent teruggedraaid
Dankzij het veelvuldig registeren van tellerstanden en het op die manier opbouwen van een kilometerhistorie per voertuig is het percentage Nederlandse auto’s met een teruggedraaide teller teruggelopen naar zo’n 5 procent. Dat is een stuk lager dan in bijvoorbeeld Duitsland, waar naar schatting nog steeds zo’n dertig procent van de auto’s een teruggedraaide teller heeft. Niettemin is dat Nederlandse percentage jaarlijks goed voor een schadepost van pakweg 250 miljoen euro, voor consumenten en bedrijven. Door de nieuwe wetgeving zal dit bedrag kleiner worden.
Met een beetje gezond verstand kun je vrijwel zeker zijn dat die stand niet klopt.Sander-E46 schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Zeer weinig kilometers, maar geen kentkeken..
Meen er al wel iets over gelezen te hebben hier, maar hij staat in ieder geval al erg lang te koop!Nebur schreef:Middag,
Iemand al bij deze auto geweest?
Of weet iemand het verleden van deze?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=232350783" onclick="window.open(this.href);return false;