olie en koelvloeistaf ships....dus bij zo'n bord meteen van je gas af zodra dat opduikt

damn...
Oh over lol hoor je mij ook niet klagen hoor. Ik heb me echt vreselijk vermaakt en dat doe ik nog. Ik ben gewoon benieuwd hoeverre een M3 nou sneller is. Een M3 is uiteraard sneller, alleen ben ik benieuwd, hoe dat op zo'n baan nou uitpakt.Knot schreef:Tsja.. ik kan genoeg lol hebben met mn standaard gemotoriseerde 328i met onderstel/remmen aangepast.
Tja, het is maar net wat je wilt horen..... Het ligt niet aan de auto hoe snel die rond gaat op de Ring, maar met name aan de ervaring, talent, lef etc van de bestuurder dua als je eerlijk 328 vs M3 zou willen vergelijken moet je dezelfde man achter het stuur zetten. Rond de 8 minuten is mogelijk met een goed geprepareerde M3 met een goede chauffeur achter het stuur.MParallel schreef:Een M3 is uiteraard sneller, alleen ben ik benieuwd, hoe dat op zo'n baan nou uitpakt.
Niet verkeerd in het witShakes schreef:ad 3 vergeet die CSL. Die Merc erna graag
valt wel mee... in hetzelfde rondje uiteindelijk alles wat bij AF voorbij komt weer rustig ingehaald....(met een paar flat spotjes op de bandjesMParallel schreef:
Gelukkig dat je uit de vangrail bent gebleven zeg. Daarna zal het wel even duren voor je weer voluit durft te gaan, of valt dat wel mee?
geen idee, denk rond de 220.... die meneer in de witte benz (Robert Rosier, grote .de MB dealer) roept altijd dat hij met 270 door de dip gaat...hij heeft nog steeds niet door dat de punten worden gegeven in de linksknik waar ik nu dat schuivertje maakte hahaMParallel schreef: Wat doet zo'n M3 nou vanaf Aremberg naar beneden door Fuchsrörhe? Gewoon om eens een indicatie te hebben?
klopt, geen steadyshot. Trillingsdemper is deel van de steun. Engels ding.Knot schreef:Gerwin, ik neem aan dat alle vormen van "steadyshot" etc uit staan, dat is voor stilstaande bloemetjes.
Trillingsdemper heb ik zelf nog niet, schroef je dat op de cameramount als een soort schijf en dan de camera daar weer op?
Op een ronde van 22km vind ik dat eigenlijk heel erg meevallen.Knot schreef:Tsja, als je een zelfde setup bouwt dan is een M3 door de power gewoon 30 tot 40sec sneller rond en dat is best wat.
Pflanzgarten is (indien correct aansneden) recht, dus totaal niet spannend. De linker knik Fuchsrohre uit is een stuk spannender als je voldoende snelheid meeneemt, simpelweg omdat je auto aan een draai bezig is terwijl het asfalt onder je wielen wegvalt.Shakes schreef:Niet zo'n bijzonder punt hoor. Pflanzgarten is wat dat (zweven) betreft leuker.
Geweldig juist. Ik schijt altijd 7 kleuren stront in die bocht als ik hard gaDick Hoekendijk schreef:En in sommige gevallen is het dan ook zeker geen saaie bocht meer maar juist een lastige, uitdagende bocht.
Prachtmachine. Die is er poephard afgegaan die dag. Zat geen voorkant meer op.MParallel schreef:![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast