bij type staat trouwens M3A is die A denk voor automaat

Das duidelijk.GTRene schreef:hm...dan mag je dus wel goed weten wat je aanschaft, de advertentie lijkt dus verre van 'volledig'
bij type staat trouwens M3A is die A denk voor automaat?
Zo is het met alle lim. editions van de M3. Ze voegen niet heel veel meer toe dan een normale, maar de 'heb' factor is groter en daarom liggen de prijzen hoger. Je kan wel alles achteraf bestellen, maar het wordt geen 'special'. Ik kan ook allerlei Evo spullen op mijn M3 zetten, maar voegt eigenlijk ook niks toe, zelfs minder omdat hij niet meer 'origineel' is.MParallel schreef:Mooiste van Europa? Ok hij is netjes, heel netjes, maar dat zijn niet de enige. Misschien die te koop staan, ok ik geef je dat.
Tja en dan zo'n GT. Leuk dat ie limited edition is, maar buiten dat vind ik er niks bijzonders aan.
Lelijke kleur, nog erger interieur. Enige wat leuk is zijn de carbon interieur delen, BMW Motorsport Int'l logos en OEM veerpootbrug.
Maar die zijn / waren allemaal ook los te bestellen.
Dan moet je echt op de kleur vallen.
Oh ja die spoiler en uitschuifbare splitter zijn ook wel bijzonder.
Motors waren dan well hand-picked, dat wel.
Ik snap je punt.Tristan schreef:Zo is het met alle lim. editions van de M3. Ze voegen niet heel veel meer toe dan een normale, maar de 'heb' factor is groter en daarom liggen de prijzen hoger. Je kan wel alles achteraf bestellen, maar het wordt geen 'special'. Ik kan ook allerlei Evo spullen op mijn M3 zetten, maar voegt eigenlijk ook niks toe, zelfs minder omdat hij niet meer 'origineel' is.
B46 schreef:Die paarse ( 83-JP-ZZ ) heeft meer gelopen dan de aangegeven 201.506 km.
Deze stond in februari 2011 namelijk met 282.000 km te koop, en in april 2011 met 284.000 bij een andere aanbieder.
Dus ben benieuwd wat hun verhaal hierover is, kijk even de NAP na, dan zou je genoeg moeten weten. ....
Logischerwijs zou 'ie de 300dkm inmiddels wel gepasseerd zijn.
Die M3 GT, hoe mooi 'ie ook is, heeft sinds 2005 maar 1000km gereden, zijn dit korte (heftige?) ritjes geweest? Who knows. Wel is het een feit dat stilstand nooit goed is voor een auto.
Er kunnen toch flinke kosten komen als deze auto na bijna 10 jaar weer frequent bereden gaat worden.
Gebruikers op dit forum: malle eppie en 1 gast