Wat een dag vandaag. Heel druk en schitterend weer. Wel de baan 2x lange tijd dicht geweest. Eerste keer was toen ik rond 15:00 aan kwam rijden. Ik vond het al zo verdacht stil toen ik op die grote weg langs het rechte stuk reed. Toen eerste tunneltje gepakt om aan de andere kant te komen, en dan zie je dit:
Hele rechte stuk stond een grote wachtrij.
Toen het eindelijk weer openging, mochten er geen motoren de baan op. Die mochten pas een half uur later ook weer erbij.
Later in de middag is het ook nog een keer ruim anderhalf uur dicht geweest.
Maar weer zat moois om te zien.
Op een gegeven moment kwam deze auto het terrein op. Daar dook iedereen als vliegen op af. Geen idee wat voor merk dit is, maar niet iets wat je vaak ziet. Leuk Mov'It kit ook.
Ultima Sport
F430 Scuderia
De SLS AMG kon ook weer op de nodige aandacht rekenen. En terecht, wat een auto.
Meest briljante verschijning van de dag. De eigenaar had een mooi bijpassend pak, waarvan geen foto.
En mijn eigen trackslet nog maar eens.
Vandaag zelf 2 rondes gedaan. Een midden op de dag, in alle drukte en een tegen sluitingstijd, waardoor door ik slechts een paar snelle jongens achter me had, en waren die eenmaal voorbij, had ik mooi de baan voor mezelf om me rustig op de bochten te kunnen concentreren.
Voor het eerst ook een auto gepasseerd (twee) maar goed, dat waren echt mensen die aan het toeristenfahrten waren, ik heb geen GT3 voorbij geblazen.
Vanaf Aremberg nu een keer volgas naar beneden gegaan (in zijn 5). Mijn 328 weet het daar net tot aan 180km/h te schoppen en met die snelheid vervolgens de berg om naar Adenauer Forst, pfff wat een beleving. Ook hard zat voor mij. Het is pas me 15e rondje, dus we blijven wel voorzichtig.
Voor de grap ook eens me verbruikmeter aangezet om de OBC. Toch even 5 liter wat je even verbruikt.
Rest van de foto's volgen nog wel, want ik zit nu buiten, de Market Dome is al gesloten, dus ik check op het terras buiten nog even snel de mail...en het wordt nu echt een beetje te fris.