BMW 1 Serie M Coupé
- Snipe
Re: 1 ///M Coupé
Over die stoelen: natuurlijk kun je er Performance-stoelen in laten zetten. De M3 en (E60) M5 hadden echter specifieke M-stoelen. Niet dat dat nou de heilige graal is. Deze stoelen hadden prima kunnen zijn, als je tenminste niet vast zat aan die leren bekleding.
- wjn
Ik moest even nadenken hoe je dat precies bedoelde, maar snap M.RVV schreef:wjn schreef:Wel een leuke rijimpressie, maar in de (duitse) bladen staan al langer testen van de 1 M.
Zie autobild sportscars, 1 M, RS3, Focus RS 500
http://download.autobild.de/dl/734040/A ... _Titel.pdf
En de uitslag is ............
Koop het blad maar
uhm ja.. maar die Duitse autobladen zijn richting de Duitse autoindustrie van een iets andere orde dan DF.
- wjn
pk/kg van dat blad is onverslaanbaarromo schreef:wjn schreef:Wel een leuke rijimpressie, maar in de (duitse) bladen staan al langer testen van de 1 M.
Zie autobild sportscars, 1 M, RS3, Focus RS 500
http://download.autobild.de/dl/734040/A ... _Titel.pdf
En de uitslag is ............
Koop het blad maar
Begrijp ik dat je beter het blad kan kan kopen dan de kar?………………………….
maar serieus, waarschijnlijk ook vanwege de grotere markt zijn de duitse bladen meestal actueler dan de nederlandse, en niet alleen op autogebied.
- richardk
andre heeft hetzelfde kleur haar als die auto, dus dit was hem nietm@rco schreef:@Robin,
Kwam André tegen gister bij de plaatselijke opel garage. Hij gaat op Groen.
- Snipe
Daar staat weer tegenover dat Duitse bladen de literaire kwaliteiten van een telefoonboek hebben. Wat dat betreft kun je beter Engelse bladen lezen.wjn schreef:maar serieus, waarschijnlijk ook vanwege de grotere markt zijn de duitse bladen meestal actueler dan de nederlandse, en niet alleen op autogebied.
- Macboy
Sportauto is niks mis mee Perry.
Verder heb ik net vanaf pagina 115 alles doorgelezen. Leest lekker weg. Hier en daar wat onzin dat je geen 500km per dag kunt rijden met een Spyder. Doe mij maar een Spyder voor 60.000 per jaar. Geen problemen mee hoor, alleen een constante grijns op mijn gezicht die je na een maand er niet af krijgt
Ook enorm moeten lachen om Hielke vs Steve battle. Jammer dat ie zo kort was ...
Verder eens met Rico dat de performance lijn beetje auto style idee is en dat dus niet de stoelen zijn die je in een 1M zou willen zien. Standaard sportstoelen die ook in een 116d zitten dus ook niet. Verder blijven de looks van de 1M geweldig, vooral de brede heupen en de voorspoiler. Kijk enorm uit naar 26 mei !
Verder heb ik net vanaf pagina 115 alles doorgelezen. Leest lekker weg. Hier en daar wat onzin dat je geen 500km per dag kunt rijden met een Spyder. Doe mij maar een Spyder voor 60.000 per jaar. Geen problemen mee hoor, alleen een constante grijns op mijn gezicht die je na een maand er niet af krijgt
Ook enorm moeten lachen om Hielke vs Steve battle. Jammer dat ie zo kort was ...
Verder eens met Rico dat de performance lijn beetje auto style idee is en dat dus niet de stoelen zijn die je in een 1M zou willen zien. Standaard sportstoelen die ook in een 116d zitten dus ook niet. Verder blijven de looks van de 1M geweldig, vooral de brede heupen en de voorspoiler. Kijk enorm uit naar 26 mei !
- Snipe
Sportauto is inderdaad wel aardig om te lezen, hoewel ik dan nog steeds CAR, Evo of Octane prefereer. Ik doelde meer op Autobild en AMS, daar doe je me echt geen plezier mee. Prachtige auto's, maar geschreven op een manier die mij in ieder geval niet echt interesseert. Maakt ook niet uit verder, kwestie van smaak.
- Macboy
Overigens een gemiste kans om de 1M review niet in het Engels beschikbaar te stellen.
Heel erg dom geweest denk ik, want het artikel surft de wereld rond in een onzinnig google translate versie. Dit was de kans van DF om hun intenties groot te worden te laten zien. Jammer. Gelukkig heeft iemand inmiddels een betere vertaling gemaakt.
But you never get a second chance to make a first impression.
Heel erg dom geweest denk ik, want het artikel surft de wereld rond in een onzinnig google translate versie. Dit was de kans van DF om hun intenties groot te worden te laten zien. Jammer. Gelukkig heeft iemand inmiddels een betere vertaling gemaakt.
But you never get a second chance to make a first impression.
- Snipe
Het ligt iets genuanceerder, maar toch heb je daar wel gelijk in.
-
Andre
Weet de eigenaar van de auto uberhaubt wel dat er een review over zijn 1M geschreven is???
Je vraagt iemand voor een paar instructielaps en 5 uur later staat er een review zomaar op een nederlandse site. Of hadden jullie vooraf overleg gepleegd dat het rijtest was?
Je vraagt iemand voor een paar instructielaps en 5 uur later staat er een review zomaar op een nederlandse site. Of hadden jullie vooraf overleg gepleegd dat het rijtest was?
- Snipe
Dat heb ik hem wel gevraagd, ja.
-
steve smith
Vandaag van Jabbeke naar Calais achter een Spyder aan gezeten, ding is wel aanwezig zeg maar!Macboy schreef:Sportauto is niks mis mee Perry.
En een gezonde discuss is geen battle. Al ziet helaas niet iedereen dat.
Trouwens, nu je toch in dit draadje zit, waar is die andere post van gisteren gebleven? Had net ff popcorn gepakt om die soap te aanschouwen, was het ineens weg??? Flauw!
- Macboy
Als het geen battle is tussen jullie dan is het toch zeker wel een bitch fight 
Ik ben overigens al 3 jaar geen moderator meer dus waarom je dat aan mij vraagt ?
Ik ben overigens al 3 jaar geen moderator meer dus waarom je dat aan mij vraagt ?
- Sperdy
Boxster Spyder = droomkar, garantie voor DF. Het leven is echt zo simpel. Wat een geleuter weer over dat hok in dit 1M draadje.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ilija, het was even gezellig dinsdagmiddag en we liggen eigenlijk altijd op 1 lijn amigo, maar dit:

is hetzelfde als elke dag babi pangang en 12 fluitjes.Macboy schreef:. Doe mij maar een Spyder voor 60.000 per jaar.
- Petrolhead Tom
Ik heb de 1M even op de rai kunnen bekijken maar in het echt wel een enorm dikke auto. Die voorschermen zijn echt heel gaaf. De oranje kleur viel mij behoorlijk tegen in het echt. Ik zou nog steeds voor wit gaan. Zwart is te anoniem.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Maar blijkbaar Andre niet verwittigd
Snipe schreef:Dat heb ik hem wel gevraagd, ja.
- RVV
Wat ik er van begreep, was helemaal niet bekend dat die 1M naar Zandvoort zou komen. Die auto stond ook niet op de site van GT events. Toen Perry hem toch zag rijden maakte hij van de gelegenheid gebruik. Hij had het ook niet kunnen doen, maar dat zou ook niet slim als zijn geweest als hoofdredacteur van Driving-fun.com.Arthur schreef:Maar blijkbaar Andre niet verwittigd
Snipe schreef:Dat heb ik hem wel gevraagd, ja.
25 en 26 mei hebben we de 1M twee dagen ter beschikking dan pas een echt waardeoordeel over de 1M ipv 3 rondjes Zandvoort met eieren onder het gaspedaal
- Knot
Nodig je Chris Harris dan ook uit?
- RVV
Nou de afspraak is gemaakt met oa Andre en Hielke mag een waardeoordeel geven over de kofferbakruimte 
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
FerdiACS1 schreef:Wat een geleuter weer over die 1M in dit draadje.
- Macboy
Heb de 1M op de RAI bekeken en het is gewoon een enorm dik ding. De op foto's lelijke kleur is in het echt gewoon superfraai.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Macboy schreef:Heb de 1M op de RAI bekeken en het is gewoon een enorm dik ding. De op foto's lelijke kleur is in het echt gewoon superfraai.
Miss Piggy is in het echt ook een volslank ding en haar vale kleur op TV is in het echt ook lekker zuurstokken roze.........
Even serieus;
Die kleur is never nooit het punt van discussie IMHO, die past prima...............
- Macboy
Fantastisch
Jammer alleen dat je bij zwart die prachtige voorspoiler details niet goed kunt zien
Jammer alleen dat je bij zwart die prachtige voorspoiler details niet goed kunt zien