Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Bram » 13 aug 2014, 11:36

:roflol:

Als Geert er nou een demonstratie 'voor tolerantie' of 'tegen extremisme in welke vorm dan ook' van zou maken of zo, zou ik er wel in geloven. Maar om nou meteen weer iedereen in die wijk weg te zetten als een sharia-aanhanger, sja, ik ken de wijk niet, dus ik weet het niet, maar volgens mij schiet hij daarmee zijn doel weer eens voorbij.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 13 aug 2014, 12:18

Luco schreef:Dat wordt gezellig

De Tokkies tegen de Haatbaarden :tooth:

Mooi samengevat Luco. Zo is het en niet anders. Geen van beide partijen weten echt waarover het gaat, maar opgejut door een geestelijk of politiek leider die op onderbuikgevoelens speelt laten ze zich heerlijk opzwepen om hun nutteloze saaie bestaan wat kleur te geven.

Bram

Bericht door Bram » 13 aug 2014, 12:22

Veel plezier Luco (vooruit, die snor telt als baard) en Rene :mrgreen:

Bram

Bericht door Bram » 13 aug 2014, 12:22

dubbel :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 13 aug 2014, 14:14

@Bram

Gelukkig heb ik nuttigere dingen te doen met mijn leven :wink: , namelijk werken en belasting betalen voor protesterende tokkies en haatbaarden :kikker:

Fernando

Bericht door Fernando » 13 aug 2014, 14:53

Bram schreef::roflol:

Als Geert er nou een demonstratie 'voor tolerantie' of 'tegen extremisme in welke vorm dan ook' van zou maken of zo, zou ik er wel in geloven. Maar om nou meteen weer iedereen in die wijk weg te zetten als een sharia-aanhanger, sja, ik ken de wijk niet, dus ik weet het niet, maar volgens mij schiet hij daarmee zijn doel weer eens voorbij.
Je kent de wijk dan idd niet Bram, Geertje zit niet eens zover van de werkelijkheid af helaas...

Luco

Bericht door Luco » 13 aug 2014, 15:14

De bevolking van de Schilderswijk

De gemeente Den Haag telt in totaal 42 wijken, 475.680 inwoners, van wie 33% een niet-westerse achtergrond heeft. De Schilderswijk is slechts één van deze wijken en bestrijkt 1.5% van de totale oppervlakte van de gemeente Den Haag. Van de bewoners woont ongeveer 7% in deze wijk. In 2008 telde de Schilderswijk 32.560 bewoners, van wie 86% met een niet-westerse achtergrond. Vier van de vijf woningen zijn huurwoningen. Het gemiddeld besteedbaar jaarinkomen per inwoner in de Schilderswijk is met 8200 euro bijzonder laag te noemen. Iets meer dan de helft van de bewoners van de Schilderswijk (55%) heeft een laag inkomen en een derde leeft van een uitkering (32%). Bijna de helft van de bewoners in de Schilderswijk is jonger dan 25 jaar (42%).

Ruim één op de tien mishandelingen, één op de tien bedreigingen en één op de acht woningdiefstallen in Den Haag vonden in 2007 in de wijk plaats. De helft van de bewoners gaf aan zich onveilig te voelen. Een op de drie bewoners verklaarde weg te willen uit de wijk.
De Schilderswijk kampte in 2007 met enorm hoge schooluitval en schoolverzuim. Een meerderheid van de leerlingen uit de wijk kreeg in 2007 het advies om naar het VMBO te gaan.
:whistle:

Groot hek eromheen en wat commandos naar binnen sturen, die 14% is collateral damage :headbang:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 13 aug 2014, 15:41

Luco schreef:
De bevolking van de Schilderswijk

De gemeente Den Haag telt in totaal 42 wijken, 475.680 inwoners, van wie 33% een niet-westerse achtergrond heeft. De Schilderswijk is slechts één van deze wijken en bestrijkt 1.5% van de totale oppervlakte van de gemeente Den Haag. Van de bewoners woont ongeveer 7% in deze wijk. In 2008 telde de Schilderswijk 32.560 bewoners, van wie 86% met een niet-westerse achtergrond. Vier van de vijf woningen zijn huurwoningen. Het gemiddeld besteedbaar jaarinkomen per inwoner in de Schilderswijk is met 8200 euro bijzonder laag te noemen. Iets meer dan de helft van de bewoners van de Schilderswijk (55%) heeft een laag inkomen en een derde leeft van een uitkering (32%). Bijna de helft van de bewoners in de Schilderswijk is jonger dan 25 jaar (42%).

Ruim één op de tien mishandelingen, één op de tien bedreigingen en één op de acht woningdiefstallen in Den Haag vonden in 2007 in de wijk plaats. De helft van de bewoners gaf aan zich onveilig te voelen. Een op de drie bewoners verklaarde weg te willen uit de wijk.
De Schilderswijk kampte in 2007 met enorm hoge schooluitval en schoolverzuim. Een meerderheid van de leerlingen uit de wijk kreeg in 2007 het advies om naar het VMBO te gaan.
:whistle:

Groot hek eromheen en wat commandos naar binnen sturen, die 14% is collateral damage :headbang:
Nee joh. Allemaal de schuld van 't Gristendom en de USA. Kunnen die lui niks aan doen, geloof me nou maar.

:kikker:

:coffee:

Peric

Bericht door Peric » 13 aug 2014, 16:01

't Is allemaal 1 groot zionistisch complot!!
:duck:

Luco

Bericht door Luco » 13 aug 2014, 16:09

:lollerdelol:

Tokkies versus Haatbaarden
Ik zet mijn geld op de haatbaarden.

Rutger

Bericht door Rutger » 13 aug 2014, 16:11

Goed format voor SBS6. Tokkies vs haatbaarden.

Online weddenschappen erbij en zorgen dat alles mooi gefilmd wordt. Ik zie er wel brood in.

WJ

Bericht door WJ » 13 aug 2014, 16:13

En de rest steekt hun kop in het zand en maakt de boel maar belachelijk. Zijn dit de mensen die er zogenaamd verstand van hebben of is er nog een andere groep?

Bram

Bericht door Bram » 13 aug 2014, 16:14

Een ambtenaar van het ministerie van Veiligheid en Justitie is woensdag geschorst na een tweet over de Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS), dat volgens haar een "vooropgezet plan van zionisten" zou zijn.

Dat heeft het ministerie woensdag bekend gemaakt. Ook is haar detachering bij de Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC) beëindigd.

"ISIS heeft niets met Islam te maken... is vooropgezet plan van zionisten die Islam willen zwart maken", twitterde Yasmina Haifi dinsdag. Haar tweet werd later verwijderd.

"Het is in het licht van mijn functie bij het ministerie van Veiligheid en Justitie misschien niet zo verstandig geweest mijn mening als privépersoon te geven. Dat wil ik wel toegeven", zei Haifi later in een toelichting. "Ik dacht dat Twitter gewoon een plek was om je mening te geven, na het plaatsen van deze tweet zie je ineens wat er gebeurt."

Hoewel Haifi erkent dat het bericht op Twitter in het licht van haar werkzaamheden niet verstandig is, benadrukt ze dat haar mening niets over haar inhoudelijke werkzaamheden zegt. Bovendien zou haar afdeling op het ministerie "niets met politiek" te maken hebben.

"Voor de volledigheid: heb willen zeggen dat ISIS onmogelijk islamitisch kan zijn. Daden ISIS staan lijnrecht tov de islam predikt", twitterde Haifi later. "Ik neem volledig afstand van het gedachtengoed van ISIS en haar daden. En zeg dit met volle overtuiging."

Haifi zegt haar mening te baseren op documenten die de Amerikaanse klokkenluider Edward Snowden over ISIS naar buiten bracht. Daaruit blijkt dat ISIS een vooropgezet plan van zionisten is, aldus Haifi. De herkomst van de documenten wil ze niet toelichten. "Ik heb geciteerd wat ik heb gelezen op internet, het is op verschillende websites te vinden." Rene, hoe zit dit :mrgreen:

Haifi is lid van de PvdA. De partij laat in een reactie weten afstand te nemen van haar uitspraken. De Haagse afdeling van de PvdA gaat een gesprek met haar voeren. Haifi was in het verleden actief in een scoutingscommissie van de partij.

De PvdA neemt ''uiteraard'' afstand van de uitspraken van Haifi. ''Het onbeschrijfelijk leed dat ISIS veroorzaakt verdient de meest krachtige veroordeling," zegt een woordvoerder van het partijbureau. De PvdA wacht nu af wat het gesprek tussen de afdeling Den Haag en Haifi oplevert.

De Groep Bontes-Van Klaveren heeft opheldering gevraagd aan minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten. PVV-leider Geert Wilders roept op de ambtenaar te ontslaan.

Luco

Bericht door Luco » 13 aug 2014, 16:14

Het levert de staat iig geld op, want wie er ook wint of verliest, uiteindelijk weer wat uitkeringstrekkers minder :crazy:

Rutger

Bericht door Rutger » 13 aug 2014, 16:18

Hoeveel subsidie en andere cadeautjes moet je trouwens hebben om van 8200 per jaar te leven? Da's minder dan 700 in de maand.

Of je beunt natuurlijk zwart 1500 bij. Dan heb je netto meer dan Jan Modaal en hoef je toch geen 160 uur per maand te werken.

Luco

Bericht door Luco » 13 aug 2014, 16:19

@Bram

Het zal me niks verbazen als Geert Wilders ook in het complot zit, die heeft vast die Yasmina Haifi betaald om deze tweet te plaatsen, zodat die weer lekker kan gaan zeuren over de islam en criminele en werkeloze buitenlanders.

Ben benieuwd wanneer die een complot gaat starten tegen werkeloze Tokkies en consorten.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 13 aug 2014, 16:27

De bron van de jongedame (een van de):
http://www.globalresearch.ca/isis-leade ... al/5391593" onclick="window.open(this.href);return false;

En dat ie niet echt klopt:
http://snowdenhoax.blogspot.nl/2014/08/ ... t.html?m=1" onclick="window.open(this.href);return false;

En d'r carierre verder......tja.
Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 13 aug 2014, 16:57

WJ schreef:En de rest steekt hun kop in het zand en maakt de boel maar belachelijk. Zijn dit de mensen die er zogenaamd verstand van hebben of is er nog een andere groep?
Uit dit pleidooi maak ik op dat jij de 20e naast Geertje loopt.
Was leuk je gekend te heben :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 13 aug 2014, 17:09

Luco schreef:
WJ schreef:En de rest steekt hun kop in het zand en maakt de boel maar belachelijk. Zijn dit de mensen die er zogenaamd verstand van hebben of is er nog een andere groep?
Uit dit pleidooi maak ik op dat jij de 20e naast Geertje loopt.
Was leuk je gekend te heben :mrgreen:
Naast Geert lopen: Wokkie Tokkie:)

Riceaux

Bericht door Riceaux » 13 aug 2014, 17:09

smiley schreef:De bron van de jongedame (een van de):
http://www.globalresearch.ca/isis-leade ... al/5391593" onclick="window.open(this.href);return false;

En dat ie niet echt klopt:
http://snowdenhoax.blogspot.nl/2014/08/ ... t.html?m=1" onclick="window.open(this.href);return false;

En d'r carierre verder......tja.
Afbeelding
Mevrouw Halfie wordt ze ook wel genoemd.

Schilderswijk is inderdaad een ramp. Reed er laatst snachts doorheen. Kan niet zeggen dat ik me daar veilig voelde.

GTRene

Bericht door GTRene » 14 aug 2014, 00:53

Duitsland: Erdogans Turkije kan EU-lidmaatschap vergeten
Officieel is Turkije nog steeds kandidaat voor toetreding tot de Europese Unie (EU). In de praktijk lijkt een lidmaatschap verder weg dan ooit. Zeker nu Erdogan tot president is gekozen. Vooral Duitsland ziet geen heil meer in Turkije als EU-lidstaat.
dat werd tijd, nu de rest van de EU nog en het geld terug vragen van Turkije...

http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... eten.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Duitse oppositie eist verbod op IS
NU NL en de rest van de EU nog...hup DLD
De grootste Duitse oppositiepartij, Die Linke, wil dat de terreurgroep Islamitische Staat (IS) in Duitsland wordt verboden. De linkse partij vindt het 'monsterachtig' dat dat nog niet is gebeurd, aldus een vandaag uitgegeven verklaring.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... p-IS.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

of het volgende waar is...staat bijna haaks tegenover wat je er tegenwoordig van ziet/hoort e.d.
Eeuwen geleden schreef Mohammed, volgens moslims de belangrijkste profeet en de afgevaardigde van God, een open brief aan christenen die in door moslims gecontroleerde gebieden woonden. Zijn boodschap? “Geen enkele moslim mag ooit oorlog voeren met christenen. Wie dit wel doet, zal vervloekt worden. Ik zal de christenen met mijn hele ziel beschermen.” Mohammed bezegelde de brief met zijn handafdruk.
en dan een hele lijst met zaken zeker 19 punten alsof ie de christenen de kont kust...bijna ongelofelijk, if its to good to be true?

anyways, if true mogen die lui wel eens beter hun best doen qua goede Moslim wezen.

http://www.eo.nl/beam/geloven/item/open ... mijn-ziel/" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 14 aug 2014, 05:54

Nou, snel naar duitsland verhuizen, daar is alles beter.

Robin

Bericht door Robin » 15 aug 2014, 13:36

Vlag uit of half stok?
http://www.nu.nl/politiek/3853044/ambte ... tweet.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hielke

Bericht door Hielke » 15 aug 2014, 14:34

Robin schreef:Vlag uit of half stok?
http://www.nu.nl/politiek/3853044/ambte ... tweet.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hangt van de uiteindelijke sanctie af. Zulke types moet je verre houden van het ambtelijke apparaat.

JP

Bericht door JP » 15 aug 2014, 17:44

dvh schreef:Vanavond te horen gekregen dat mijn collega en zijn vrouw terecht/geïdentificeerd zijn.
Wel zo fijn voor de fam om het te kunnen afsluiten..
Een fijne gedachte inderdaad. Ook wij hebben eindelijk het verlossende bericht gekregen dat onze tante geïdentificeerd is, echt een hele opluchting.

Plaats reactie