Nederland gaat naar de haaien
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Moest ie nu in 'gas' of in 'zonnepanelen'? Dan hier maar even. *schudt hoofd*
https://www.nu.nl/economie/6339635/bedr ... iteit.html
https://www.nu.nl/economie/6339635/bedr ... iteit.html
- Arthur
- Auto: Nr.51
Was ook een stukje over op het journaal, advies was om (voorlopig) niet van het gas af te gaan. Zou me dat ook ‘redden’ op de A28? 

- JP
Ja, wel pas vanaf Gasselte….. 

- Robin
- Robin
Als mens heb ik écht met Omtzigt te doen, maar als regeringspartner/partijleider, dit kén toch niet?
https://nos.nl/artikel/2549283-omtzigt- ... belastbaar
https://nos.nl/artikel/2549283-omtzigt- ... belastbaar
- tomgtr
Kan me nog herinneren van niet ZO heel lang geleden dat je me verketterde omdat ik de toen heilig verklaarde omtzigt niet zo’n heel prettig mens noemde om mee samen te werken..
- Robin
Ik verketter alléén Martijn:)tomgtr schreef: 22 dec 2024, 14:38 Kan me nog herinneren van niet ZO heel lang geleden dat je me verketterde omdat ik de toen heilig verklaarde omtzigt niet zo’n heel prettig mens noemde om mee samen te werken..
Maar jou?
Ja ik lees ook wel eens wat, dat ie niet makkelijk in de omgang is idd. Maar dit is niet gespeeld. Hij hoort niet in die functie:)
- tomgtr
Poeh en de reacties op functie elders 
- Robin
Dat was op dat moment toch niet fair of wat?
-
Ik heb me ook flink vergist in Omtzigt, had er ook een hogere verwachting van.
Half jaartje terug ofzo liet Pechtold zich uit over de persoon Omtzigt, dat het al jaren niet de fijnste collega was.
Half jaartje terug ofzo liet Pechtold zich uit over de persoon Omtzigt, dat het al jaren niet de fijnste collega was.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^ Dat zij Pechtholds vrouw ook, dat haar ex geen lieverdje was en een notoir vreemdganger
Ach; elke gek zijn gebrek
- tomgtr
Niet fair of niet terecht? De mensen om hem heen kenden hem toch? Als ik op mijn werk niet functioneer of anderen belemmer om te functioneren krijg ik toch de zak of een functie elders. Het LEEK jou niet fair met de kennis die JIJ toen had? Zoiets?
- Robin
Zoiets idd . Maar we weten nu ( veel) meer over hem natuurlijk he
-
OnlineLuco
Ik ken er genoeg die totaal niet functioneren, maar toch kunnen blijven zitten omdat ze tot hun schouder in de reet van de manager zitten.tomgtr schreef: 22 dec 2024, 16:10Niet fair of niet terecht? De mensen om hem heen kenden hem toch? Als ik op mijn werk niet functioneer of anderen belemmer om te functioneren krijg ik toch de zak of een functie elders. Het LEEK jou niet fair met de kennis die JIJ toen had? Zoiets?

- Arthur
- Auto: Nr.51
Voor de man van de moeilijke woorden weet je toch wel dat het zei is, en niet zijromo schreef: 22 dec 2024, 15:14 ^ Dat zij Pechtholds vrouw ook, dat haar ex geen lieverdje was en een notoir vreemdganger

-
Die man moet kapot.. en dat lukt aardig.
-
Je ziet hier een man die er alles aan doet om het voor elkaar te maken maar er gewoon niet meer uitkomt.
Een 2e burnout is vaak gewoon einde carriere.
Een 2e burnout is vaak gewoon einde carriere.
-
Functie elders wellicht...?

- tomgtr
Je ziet een man die zich uitstekend in dossiers kan vastbijten en de politiek een spiegel kan voorhouden waar het mis gaat maar totaal geen leiderschapskwaliteiten heeft en nauwelijks een visie. Prima als kamerlid. En dat is het dan ook wel. Ofschoon ik niks met christelijke partijen heb en echt geloof dat kerk en staat volledig gescheiden horen te zijn vind ik die Bontebal wel een verademing bij CDA. Maar wellicht woon ik te lang in 010.
-
Bontebal komt heel goed uit de verf, maar blijft christen/CDA en dus zal die voor bepaalde zaken altijd terugvallen op zijn roots, dus kerk en staat gescheiden is de enige juiste oplossing.
- Robin
Bontenbal is een serieuze (lijkt mij) daadkrachtige figuur idd. Z'n CDA verhaal is niet zozeer mijn ding, maar 'normen & waarden' waar ze vaak prat op gingen, natuurlijk weer wél.
Polarisatie van de laatste decennia laat mij ook natuurlijk niet vrijuitgaan en mijn normen en waarden zijn wel 'n beetje verschoven helaas. Hoewel ik 'freedom of speech' nog steeds een top-basis vind en 'religieuze achtergrond' (ook een vijheid in de maatschappij) steeds minder, is dat voor mij een contradictie ofzo; alles zou moeten kunnen. In theorie.
Terwijl 'religie' iets goeds zou moeten zijn, is het dat gewoonweg helaas niet in het wereldwijde maatschappelijke verhaal. Dat weten we al eeuwen. Vandaar Kerk en Staat totaal gescheiden.
En waar ligt de grens(waar de files staan, bijv bij Nieuweschans) en bij geweld(aldus ook ene Hans Teeuwen)
Hoop gelul hierboven. Vrolijk Kerstfeest allen alvast!
Polarisatie van de laatste decennia laat mij ook natuurlijk niet vrijuitgaan en mijn normen en waarden zijn wel 'n beetje verschoven helaas. Hoewel ik 'freedom of speech' nog steeds een top-basis vind en 'religieuze achtergrond' (ook een vijheid in de maatschappij) steeds minder, is dat voor mij een contradictie ofzo; alles zou moeten kunnen. In theorie.
Terwijl 'religie' iets goeds zou moeten zijn, is het dat gewoonweg helaas niet in het wereldwijde maatschappelijke verhaal. Dat weten we al eeuwen. Vandaar Kerk en Staat totaal gescheiden.
En waar ligt de grens(waar de files staan, bijv bij Nieuweschans) en bij geweld(aldus ook ene Hans Teeuwen)
Hoop gelul hierboven. Vrolijk Kerstfeest allen alvast!
-
-
Zweden negeert Europese wet en opent jacht op dertig wolven
Vijf hele wolvenfamilies hangt een doodvonnis boven het hoofd. Tot half februari zijn ze aas voor gelicenseerde jagers. Daarmee wil Zweden conflicten tussen wolven en vee of mensen voorkomen.
De dertig wolven vormen samen 8 procent van de totale populatie, die bestaat uit 375 exemplaren. Maar daarbij wil Zweden het niet laten. Want onlangs kondigde de regering aan om het aantal wolven te willen halveren. Dat wil het land bereiken door het minimumniveau van de 'gunstige beschermingsstatus' te verlagen. Dat niveau bepaalt of een diersoort voldoende goede omstandigheden heeft om op de lange termijn te overleven. De overheid wil deze minimumwaarde verlagen van de huidige 300 naar 170 wolven.
-
Onlinejos_br
Daarom mocht deze man geen Minister-president van Nederland worden........, hij denkt zelf na, en reken erop dat er een stel tussen zitten die hem niet moeten/ te gevaarlijk vinden.
Jos.