Zo ziet de buitenkant eruit.
Ja Apeldoorn doet niet aan "beste prijs" hij verkoopt (blijkbaar) goed en snel voor de vraagprijzen dus geef hem ook geen ongelijk maar ben soms ook wel verbaasd over de omloopsnelheid icm de prijzen.Gisteren Apeldoorn gevraagd voor de allergoeikoopste prijs voor de Alpina.
We waren niet op de zwarte markt....![]()
![]()
Ik heb een Duitse gekocht, niet degene bij Broekhuis.JP schreef: 18 okt 2019, 11:09 Ja nu gaan mensen natuurlijk kijken wat die kost, want dealers halen die niet meteen eraf.
Dat is serieus geld. Je was in Finland o.i.d. toch 15k minder kwijt ? Kun je veel steenslag van bijspuiten.
Ja prima dan toch. Even goede vrienden.Martijn_bmw schreef: 18 okt 2019, 11:08 Dik hoor! toch gewoon in NL gekocht?
Ja Apeldoorn doet niet aan "beste prijs" hij verkoopt (blijkbaar) goed en snel voor de vraagprijzen dus geef hem ook geen ongelijk maar ben soms ook wel verbaasd over de omloopsnelheid icm de prijzen.Gisteren Apeldoorn gevraagd voor de allergoeikoopste prijs voor de Alpina.
![]()
Ik kon het me al slecht voorstellen, Dagobert !Inderdaad via mijn 'mannetje
Eens! en je hebt nu mooie dikke kar gekochtErikS schreef: 18 okt 2019, 11:13Ja prima dan toch. Even goede vrienden.Martijn_bmw schreef: 18 okt 2019, 11:08 Dik hoor! toch gewoon in NL gekocht?
![]()
Thijs Bergwerff kreeg er ook nog 1 binnen, maar dat is 'n 2016er. Zijn eigen 2013'er verkoopt hij ook, maar de ene te duur de ander te nieuw. (dus ook te duur.)
Nee die rijden Tesla
Das dus euh, soort van niet mogelijk op een TCR. Al staat het op de interieur op de vorige pagina wel.
Daarom.mark323ti schreef: 18 okt 2019, 11:53 Mooie bak! Zo’n special edition blijft denk ik ook beter zijn waarde houden. Aanschaf zal ook duurder zijn maar dit komt deels weer naar je toe bij verkoop. Veel plezier ermee.
Ah ok. Zag toevallig net nog zo'n TCR door de straat rijden, een witte. Zag er wel erg dik uit.ErikS schreef: 18 okt 2019, 11:57Das dus euh, soort van niet mogelijk op een TCR. Al staat het op de interieur op de vorige pagina wel.
Zit wel een beter soundsysteem in dan standaard, dus prima, acceptabel.
Geen idee.
Gebruikers op dit forum: Bakker, bartje325i, Bing [Bot], Fabian en 15 gasten