Sebastian Keijmel schreef:even voor de duidelijkheid ik mishandel mijn auto ook maar wel met respect voor materiaal. ik rijdt hem ook altijd netjes warm en koud. maar het is al sinds het begin duidelijk dat hier maar weinig mensen iets willen begrijpen.
De enige die er niks van begrijpt ben jij.
Mishandelen is je spullen niet met respect behandelen.
Hard rijden en het uiterste van het materiaal vergen is geen mishndelen, dat je het verschil niet begrijpt zegt al genoeg.
Een website opzetten waarin je jezelf promoot als een profi driver, terwijl je rijdt als een natte krant zonder enige vorm van beheersing, is helemaal een lachertje.
Verder rijdt je ook nog eens gevaarlijk en was obstinaat toen je in het begin welgemeende tips kreeg.
Dat je nu dus wordt gezien als een randdebiel die met een kartoverall aan je rondjes rijdt op de ring heb je geheel aan jezelf te wijten.
En dan je afstelling waar geen drol van klopt is helemaal hilarisch, ik heb je al eerder gezegd dat jij nog wel een keer keihard in de vangrail klapt op de ring, misschien dat je er dan van leert, al betwijfel ik dat ten zeerste.
En als die website een grap zou zijn laat je hem geen jaar staan.
Ik hoop alleen dat je bij DF nooit, maar dan ook nooit mag rijden.