Andre schreef:Ik ook romo.
Alleen het verschil is dat de 1M als een speedboot de hoek om gaat en de E92 M3 als een vrachtboot in een direct vergelijk.
BMW 1 Serie M Coupé
-
Tom
Re: 1 ///M Coupé
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Hoezo historisch besef.....
Noemt BMW Duitsland de wagen nog moeilijk 1er M,
heetie bij BMW, niet moeilijk doen, gewoon M1 (coupe dan nog wel...)
Noemt BMW Duitsland de wagen nog moeilijk 1er M,
heetie bij BMW, niet moeilijk doen, gewoon M1 (coupe dan nog wel...)
- Bijlagen
-
- BMW 1M.png (84.14 KiB) 1012 keer bekeken
-
- M1 NL.jpg (99.11 KiB) 1012 keer bekeken
- Hielke
M1 in Nederland.
Dat verklaart natuurlijk ook die hoofdprijs die de importeur er voor wil hebben.
Qua specs is het in de basis gewoon een gepimpte 135i. De auto kan wel een fantastische rijmachine zijn, maar dat is de 135i ook al. We zullen het zien.
Dat verklaart natuurlijk ook die hoofdprijs die de importeur er voor wil hebben.
Qua specs is het in de basis gewoon een gepimpte 135i. De auto kan wel een fantastische rijmachine zijn, maar dat is de 135i ook al. We zullen het zien.
- Sperdy
Ha Andre, ik heb je zwarte 1M/// zien staan bij BMW Den Haag! Of toch niet helemaal die van jou 
Enfin. Het is weer zo duidelijk als wat met die hedendaagse BMW modellen. Laat je niets wijsmaken over het uiterlijk van een plaatje, want in real-life zien die Bangle-modellen er altijd 100x beter uit. Op de foto’s is een toch een beetje testosteron varkentje op dikke poten, nou in het eggie is dat zeker niet zo. Het M-bodywork is inderdaad wel een stuk breder, maar zeer mooi gedaan. Het is helemaal geen schreeuwerig uiterlijk, maar nog zeker iets ingetogen ook. Mooie chrome dubbelpijpjes achter, niet te breed, net mooi. Het is een echte M, mooi in balans en helemaal niet zo dik (waar ik bang voor was). Kortom, schitterende 1 serie M///, koppendraaier van jewelste. Super looks. ’t Is voor mij dudielijk, het is de leukste sportieve BMW van dit moment. Nu maar even de testen afwachten. Jammer dat íe niet in Le Mans Blue te krijgen is...
Dus die fotootjes van een 1M///, kun je negeren. In het eggie zien dat rothok
Bij BMW Den Haag stond ook een M3 cup? in een soort van matgrijs. Dikke poten er onder in glanszwart. Wel dik hoor. Interieur als een Mercedes S-Klasse. SNap ik toch niet helemaal voor een sporter, maar goed. Lekker duur ook: Euripleuri 120K + ?
Enfin. Het is weer zo duidelijk als wat met die hedendaagse BMW modellen. Laat je niets wijsmaken over het uiterlijk van een plaatje, want in real-life zien die Bangle-modellen er altijd 100x beter uit. Op de foto’s is een toch een beetje testosteron varkentje op dikke poten, nou in het eggie is dat zeker niet zo. Het M-bodywork is inderdaad wel een stuk breder, maar zeer mooi gedaan. Het is helemaal geen schreeuwerig uiterlijk, maar nog zeker iets ingetogen ook. Mooie chrome dubbelpijpjes achter, niet te breed, net mooi. Het is een echte M, mooi in balans en helemaal niet zo dik (waar ik bang voor was). Kortom, schitterende 1 serie M///, koppendraaier van jewelste. Super looks. ’t Is voor mij dudielijk, het is de leukste sportieve BMW van dit moment. Nu maar even de testen afwachten. Jammer dat íe niet in Le Mans Blue te krijgen is...
Dus die fotootjes van een 1M///, kun je negeren. In het eggie zien dat rothok
Bij BMW Den Haag stond ook een M3 cup? in een soort van matgrijs. Dikke poten er onder in glanszwart. Wel dik hoor. Interieur als een Mercedes S-Klasse. SNap ik toch niet helemaal voor een sporter, maar goed. Lekker duur ook: Euripleuri 120K + ?
-
steve smith
Die demo in primergrijs met bruin leer? Lekkere fout gespecificeerde auto idd.... Heb in die auto laatst wel even een industrieterreintje "verkend" terwijl ik Kasteel aan de telefoon had. Zonder er wat over te zeggen had die ook door dat het een industrieterrenproefje wasFerdiACS1 schreef:Bij BMW Den Haag stond ook een M3 cup? in een soort van matgrijs. Dikke poten er onder in glanszwart. Wel dik hoor. Interieur als een Mercedes S-Klasse. SNap ik toch niet helemaal voor een sporter, maar goed. Lekker duur ook: Euripleuri 120K + ?
Vind het onderstel van dat Competition pakket wel wat speelser dan de standaard auto.
- Brava
Gaap, dat weten we nou wel.Hielke schreef:M1 in Nederland.
Even voor de beeldvorming. Is een 911 GT3 een gepimpte 911? Is een 911 GT3 RS een gepimpte 911 GT3?
Etc.
- Brava
Zou je zo'n ding voor extra ekkies ook in een Individual kleur kunnen krijgen?FerdiACS1 schreef:Jammer dat íe niet in Le Mans Blue te krijgen is...
- Hielke
Nee, dat zijn geperfectioneerde Porsches. Porsche pimpt niet.Brava schreef:Gaap, dat weten we nou wel.Hielke schreef:M1 in Nederland.
Even voor de beeldvorming. Is een 911 GT3 een gepimpte 911? Is een 911 GT3 RS een gepimpte 911 GT3?
Etc.
-
jeust
- Auto: Peugeot 205 1.9 CTI
Uh Porsche pimpt veeeel.
997: Speedster, Sport Classic, GTS, Black Edition.
997: Speedster, Sport Classic, GTS, Black Edition.
-
steve smith
LOL, wat een gelul!Hielke schreef:Nee, dat zijn geperfectioneerde Porsches. Porsche pimpt niet.
Dan moet je toch eens in je belastingvrij goggomobiel stappen en in Stuttgart gaan kijken. Porsche heeft pimpen uitgevonden. Tequipment boek met mogelijkheden is verdomme dikker dan de Gouden Gids van Friesland.
- Hielke
Ik trigger jou meer dan een Orthodoxe Jood die in de Gazastrook na het vrijdaggebed de zaak van Israel staat te verdedigen
Je hebt tijdens je rit in de 1M op het industrieterrein toch wel de Scuderia doctrine uitgedragen he. Slow in, slow uit, alles op de ideale lijn
-
steve smith
Goed lezen slome, dat ging over een M3. Slow-in was idd het geval. De enige lijnen waar sprake van was bleven achter op de straat....Hielke schreef:@ Steve.
Ik trigger jou meer dan een Orthodoxe Jood die in de Gazastrook na het vrijdaggebed de zaak van Israel staat te verdedigen![]()
Je hebt tijdens je rit in de 1M op het industrieterrein toch wel de Scuderia doctrine uitgedragen he. Slow in, slow uit, alles op de ideale lijn
- Hielke
Och ja, ik zie het nu, een zoveelste M3.
Goddank, dan blijft er in ieder geval nog iets van die 1M over nadat iedere huis, tuin en keuken drifter die auto heeft misbruikt en ik er serieus een stukje in mag sturen.

Goddank, dan blijft er in ieder geval nog iets van die 1M over nadat iedere huis, tuin en keuken drifter die auto heeft misbruikt en ik er serieus een stukje in mag sturen.
- dvh
Hielke schreef:Nee, dat zijn geperfectioneerde Porsches. Porsche pimpt niet.Brava schreef:Gaap, dat weten we nou wel.Hielke schreef:M1 in Nederland.
Etc.
- Erik K.
Ferdi,FerdiACS1 schreef:
Bij ons filiaal Hoorn staat ook zo'n M3CS, en in Alkmaar komt er zeer binnenkort ook een, de 1///M komt wat later.
- RVV
Vind het zo te zien ook wel een gave kleur, alleen zijn het wel een beetje rare foto'smarkk schreef:Oranje is dikke
- GTRene
wanneer komt de eerste 1M in het oosten bij een dealert?
ben wel benieuwd 8)
ben wel benieuwd 8)
-
Andre
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XzGGLOZT ... r_embedded[/youtube]
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Filmpje van niks. 
- david.
leuke auto.. was benieuwd naar prijs. dus daar even google op losgelaten..
kaboem... 80 000 euro... slik..http://www.autoblog.nl/archive/2011/01/ ... -voor-2011" onclick="window.open(this.href);return false;
tuurlijk auto zal het wel waard zijn etc.. (+hele verdedigings verhaal).. maar dit is verre van : een auto d'r bij voor de vrouw, waar je zelf ook nog even lekker in kan sturen
Dan maar iets ouders, en wat meer in de picture rijden... gebruikte ferrari 360 hangt nu ook rond die prijs
kaboem... 80 000 euro... slik..http://www.autoblog.nl/archive/2011/01/ ... -voor-2011" onclick="window.open(this.href);return false;
tuurlijk auto zal het wel waard zijn etc.. (+hele verdedigings verhaal).. maar dit is verre van : een auto d'r bij voor de vrouw, waar je zelf ook nog even lekker in kan sturen
Dan maar iets ouders, en wat meer in de picture rijden... gebruikte ferrari 360 hangt nu ook rond die prijs
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
@David, een 360 Modena is natuurlijk iets speciaals, liefhebbersauto maar als daily en dan zonder garantie 1000den km's per jaar rondkarren met zo'n ding? Ik ben echt Ferrarist hoor, maar dan als 2 zitter steek ik m'n geld(met 't mes op de keel) nog liever in 'n Cayman S ofzo. Of voor die centen 'n gebruikte 997 S. Maar 't ging hier om de 1M die IK verkies boven de bovengenoemde karren. 
- david.
tuurlijk snap t hoor. maar ik gings eens snel "shoppen"... ferrari zou ook te gek zijn. Meer t idee wat er voor die hoeveelheid pegels te koop is. Zou t meer zo doen.. boodschap auto vrouw+ safe= gebruikte rs4 (ur model) en voor t scheurwerk een leuke kale 911 extra erbij..
(trouwens ik rijd altijd in auto's die niet meer in garantie periode zitten.. op de lak na dan
goed zet dat BMW met die auto komt. vind m ook mooi en speciaal. M zoals een M moet zijn. IK zie hem als opvolger van"ur"m3.. klein,compact, meest sportief uit de BMW serie.
(trouwens ik rijd altijd in auto's die niet meer in garantie periode zitten.. op de lak na dan
goed zet dat BMW met die auto komt. vind m ook mooi en speciaal. M zoals een M moet zijn. IK zie hem als opvolger van"ur"m3.. klein,compact, meest sportief uit de BMW serie.
- GTRene
vind ik ook, qua looks in elk geval M waardig 8)
een eMmetje .
een eMmetje .
- Peric
Vind een 1M-Qp een geweldige auto, maar heeft de auto niet een beetje veel grondspeling?
Als je die witte rond ziet rijden van André z'n filmpje staat 'ie nogal hoog op z'n poten.
En vind eigenlijk voor het mooie het achterspatbord ietsie te hoog.
Als je die witte rond ziet rijden van André z'n filmpje staat 'ie nogal hoog op z'n poten.
En vind eigenlijk voor het mooie het achterspatbord ietsie te hoog.