M3 van M-bitious
- Snipe
Van de week zag ik bij de dealer een witte staan. Zo op de foto zie je al dat een zwarte er véél beter uitziet, ook al omdat het dak dan gewoon mooi is (i tegenstelling tot bij een witte, daar ziet het er wat aanstellerig uit).
Goeie velgen ook bij deze kleur.
* genoeg getypt, blijft kwijlend naar de monitor staren *
Goeie velgen ook bij deze kleur.
* genoeg getypt, blijft kwijlend naar de monitor staren *
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Niels
- Auto: Prius+
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M-bitious schreef:[img:1632:1224]http://img181.imageshack.us/img181/563/dsc01911of6.jpg[/img]
"Bert" onder het M3 rooster?
Was dat nu weer?
- Stéphane
Dat is Evil Bert
Die zit overal:
[img:291:241]http://z.about.com/d/politicalhumor/1/0 ... a_bert.jpg[/img]

[img:291:241]http://z.about.com/d/politicalhumor/1/0 ... a_bert.jpg[/img]
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Macboy
Frank. Allereerst wilde ik even zeggen dat het ontzettend gaaf is dat je de tijd neemt om meteen foto's te posten.
Je weet dat deze auto door velen als droomauto wordt gezien en dan vind ik het cool dat je meteen 's nachts foto's post. Mijn zondag is in elk geval goed.
Daarbij heb je ook een mooi fors formaat van foto's en redelijk gedetailleerd met mooie interieur foto's.
Cool vind ik dat :!:
Wat betreft je auto: gefeliciteerd en veel plezier kilometers toegewenst.
Zwart is inderdaad een mega gave kleur, omdat bepaalde details wegblijven en dat komt inderdaad zeer gaaf uit. Zou eerlijk gezegd niet weten wat ik zou doen, maar zwart met rood interieur zou mogelijk toch mijn voorkeur krijgen.
Even paar punten:
- Bert Story inderdaad zo snel mogelijk eraf halen
- Jammer met 19" velgen omdat je toch aftermarket velgen hebt besteld is zonde van je geld toch ?
- Jammer dat ie aluminium inleg heeft, vind het bij een gehele zwarte auto veel cooler als het zo is
[img:1024:768]http://s2.desktopmachine.com/pics/BMW_M ... 24x768.jpg[/img]
Vind jij dat ook ?
Maar goed, ik weet dat ie al was besteld en niet door jou samengesteld, maar hoor graag van je of je het met mij eens was wbt alu inleg contra zwart leer inleg, maar volgens mij weet ik het antwoord al.
Je weet dat deze auto door velen als droomauto wordt gezien en dan vind ik het cool dat je meteen 's nachts foto's post. Mijn zondag is in elk geval goed.
Daarbij heb je ook een mooi fors formaat van foto's en redelijk gedetailleerd met mooie interieur foto's.
Cool vind ik dat :!:
Wat betreft je auto: gefeliciteerd en veel plezier kilometers toegewenst.
Zwart is inderdaad een mega gave kleur, omdat bepaalde details wegblijven en dat komt inderdaad zeer gaaf uit. Zou eerlijk gezegd niet weten wat ik zou doen, maar zwart met rood interieur zou mogelijk toch mijn voorkeur krijgen.
Even paar punten:
- Bert Story inderdaad zo snel mogelijk eraf halen
- Jammer met 19" velgen omdat je toch aftermarket velgen hebt besteld is zonde van je geld toch ?
- Jammer dat ie aluminium inleg heeft, vind het bij een gehele zwarte auto veel cooler als het zo is
[img:1024:768]http://s2.desktopmachine.com/pics/BMW_M ... 24x768.jpg[/img]
Vind jij dat ook ?
Maar goed, ik weet dat ie al was besteld en niet door jou samengesteld, maar hoor graag van je of je het met mij eens was wbt alu inleg contra zwart leer inleg, maar volgens mij weet ik het antwoord al.
- romo
- M-bitious
Moet even peuteren voor de 3!! bert story stickers op de auto. Hoop niet dat het per letter er af moet, zal zo eens kijken.
De 19 inch af fabriek was niet nodig geweest, maar de auto kwam nu eenmaal met. Aangezien de 21 van M6 niet goed waren, heb ik van g-power een set 20 inch inclusief banden gekregen, dus dat kost niets. Misschien verkoop ik de 19 inch wel.
Het aluminium is toch weer anders dan ik ooit heb gezien, ruwer. Geeft op zich wel iets fris in het interieur. Ben wel blij dat de middenconsole gewoon zwart is.
De 19 inch af fabriek was niet nodig geweest, maar de auto kwam nu eenmaal met. Aangezien de 21 van M6 niet goed waren, heb ik van g-power een set 20 inch inclusief banden gekregen, dus dat kost niets. Misschien verkoop ik de 19 inch wel.
Het aluminium is toch weer anders dan ik ooit heb gezien, ruwer. Geeft op zich wel iets fris in het interieur. Ben wel blij dat de middenconsole gewoon zwart is.
Laatst gewijzigd door M-bitious op 18 feb 2008, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- M-bitious
ErikKramer schreef:Zwart staat de auto echt supermooi, sowieso vééél mooier dan wit!
Al een planning m.b.t. de motorische tuning?
Uitlaat is kwa sound nu helemaal afgestemd, dus hij zal binnenkort naar NL worden verzonden. De ecu tuning weet ik nog niet. Twijfel nog tussen 2 leveranciers. De Engelse is heel goed (M6), maar als het programma wordt overschreven door de dealer, moet ik het kastje naar Engeland sturen. Ik zal snel eens bellen met Gunther Manhart (die voor Hartge alle motorombouw projecten verzorgt, zoals de V10 in een 3-serie of een V8 in een Z3

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94