Op de parking Ilija.Macboy schreef:En ? Niks van gezien !
Idd. Hele leuke auto, maar ze had een nieuw naampje moeten hebben. Is nl voor een andere doelgroep, wellicht dat je er daarom ook zoveel van die 40+ strakgetrokken taarten in ziet rijden... Vannacht ff met Bart mee geweest met de Z4, was prima vermaak. Zowel de auto als Bart's rijstijlKasteel schreef: Jammerlijk is echter wel dat door gebrek aan sper/safe layout de auto heel erg neutraal is en totaal niet giftig, voor sommige vertrouwwekkend voor andere niet wild genoeg ((A)).
steve smith schreef:Idd. Hele leuke auto, maar ze had een nieuw naampje moeten hebben. Is nl voor een andere doelgroep, wellicht dat je er daarom ook zoveel van die 40+ strakgetrokken taarten in ziet rijden... Vannacht ff met Bart mee geweest met de Z4, was prima vermaak. Zowel de auto als Bart's rijstijlKasteel schreef: Jammerlijk is echter wel dat door gebrek aan sper/safe layout de auto heel erg neutraal is en totaal niet giftig, voor sommige vertrouwwekkend voor andere niet wild genoeg ((A)).. Al heeft die auto wel een sper nodig en een paar non-runflat banden met minder breedte verschil tussen v & a. Bak is zeer indrukwekkend, en vind de motor in deze koets ook wel beter. Reed .35i eerder in 135iA, X6 en 740iA en vond het toen niks, in de Z4 klopt de combi wel, al draagt de bak daar een heel groot deel aan bij!
Ik zie eerlijk gezegd geen verschil ?Femme schreef:Ik ben ook niet zo'n fan van matte lak, hoewel dit er wel aardig uit lijkt te zien. De matgrijze lak van de M6 Competition was ook best aardig. Ik vraag me alleen af wat je ermee moet als er eenmaal krassen in komen. Polijsten is geen optie.
De bovenstaande auto heeft wel een flinke drop nodig en dan nog is hij niet perfect. Wat me het meest stoort aan de Z4 is de veel te hoge lijn van de kofferbak, wat uiteraard weer het gevolg is van dat achterlijke stalen klapdak.
Vergelijk:
met:
Een wereld van verschil. In de laatste shop is het een perfect gelijnde auto geworden, die zonder stalen klapdak 50kg lichter had kunnen zijn en meer kofferruimte had kunnen bieden.
mooie wielenMarkE92 schreef:Valt me wel een beetje tegen van je Ferdinand..... zijn de nieuwe 313 performance wielen van BMW
18 inch voor de 1 serie (215/40 + 245/35) (2916 euries compleet)
19 inch voor de 3 serie (225/35 + 255/30) (3442 euro)
Hm, als ik de foto zo zie vind ik de wagen wel mooi. Kleur is walgelijk.Femme schreef:
Een wereld van verschil. In de laatste shop is het een perfect gelijnde auto geworden, die zonder stalen klapdak 50kg lichter had kunnen zijn en meer kofferruimte had kunnen bieden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Rogerb en 108 gasten