Ja Mike dat mag zeker, dat mag je nu zelfs al doen. Alleen wel even met een kleine onderbouwing.Mike schreef:Wat ben jij streng zegRico v Velzen schreef:Even voor alle duidelijkheid, ik ga geen geplaatste auto's achteraf uit de lijst halen, of je auto moet je van de hand hebben gedaan. Waarom niet ? Omdat dan er hele vreemde hiaten in de discussie gaan onstaan waar iemand geen reet van snapt als die hem nog een keer naleest of gewoon volgt.![]()
Veranderen van plaats mag toch wel als het 1 en andere aan de auto veranderd is:
Driving fun pikorde lijst
- RVV
- DDX
@Martin; je moet gewoon het lijstje doornemen en dan gewoon je eigen auto vergelijken met wat er boven komt wat gewoon leuker 'speelgoed' is
tuurlijk staan er boven mij ook auto's waarvan ik makkelijk wegrijd/beter dagelijks gebruik heb/nooit zelf voor zou kiezen vergeleken met mijn auto
mijn argument was dus eigen net als tristan, boxster en m3's zijn betere werk dus daar ga ik niet boven staan (ookal ben ik rechtuit sneller 8) )
tuurlijk staan er boven mij ook auto's waarvan ik makkelijk wegrijd/beter dagelijks gebruik heb/nooit zelf voor zou kiezen vergeleken met mijn auto
mijn argument was dus eigen net als tristan, boxster en m3's zijn betere werk dus daar ga ik niet boven staan (ookal ben ik rechtuit sneller 8) )
- DDX
http://www.jdengineering.nl/
Jeroen Dik JD Engineering B.V.
Hanzeweg 22
7241 CS Lochem
Tel: 0573 - 258752
- Remy
Hardstikke leuk alle criteria waar een auto aan moet voldoen om hoog te einidgen. Maar het is hier geen autoweek-forum. Oftewel: leuke/begerenswaardige auto: Hoog. Dat een Leon diesel voor de vriendin makkelijk is om te rijden, prima. Maar dat is natuurlijk geen critirium voor deze lijst. En dat je met een verbouwde M3 weinig comfort hebt, ook dikke prima, maar ook dat is geen criterium om dat ding onderaan te zetten.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dan wint mijn Alhambra gewoon.
Ik vervoer heel DF in 1 keer.
Met bagage...
Milieuvriendelijk dus ook nog eens
Aanpassen, Rico!
Ik vervoer heel DF in 1 keer.
Met bagage...
Milieuvriendelijk dus ook nog eens

Aanpassen, Rico!
Laatst gewijzigd door Arthur op 06 sep 2007, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- duifjes.com
- duifjes.com
- RVV
Nee hoor Leonard, ik ben (mijn M3 CS) het referentiepunt. Ik kan mezelf niet hoger of lager inschalen omdat er dan geen juist uitgangspunt meer is. Het komt er eigenlijk op neer dat een heleboel mensen hun auto veel beter inschatten dan de M3 CS. En dat ligt niet aan de M3 CS als je begrijp wat ik bedoelleonard schreef:HahaMarc RS4 schreef:Ja vind ik ook,die slappe hapV8 effe VER boven mijn V6 TT.....en dat alleen op basis van een iets beter onderstel.![]()
![]()
![]()
vond dus m'n auto wel boven een M5 e39 en een 335 horen.Dat jij je auto nou te laag inschaalt![]()
![]()
Vind overigens ook rico wel errug laag ingeschaald.

- GTRene
het is inderdaad wel zo dat bv de Stigfunnyname schreef:Laat de Stig maar invliegen dan

Maar das weer of topic hier