Mijn M6 met Hamann spoilers
- Joop
Wordt hoog tijd dat Frank de Vette-boys uit hun lijden verlost op de CBR..., of zal het toch andersom zijn.
Van 0-100 zijn de Vette-boys sneller, maar ja dan de uiteindelijke top. Ongelimiteerd zal de M6 toch wel rond de 330 moeten kunnen komen en dan kom je met 319 in een Z06 toch echt te kort....
Ben iig benieuwd naar het resultaat.
Maar dat de Z06 waar voor z'n/haar geld biedt dat staat iig als een paal boven water.
Van 0-100 zijn de Vette-boys sneller, maar ja dan de uiteindelijke top. Ongelimiteerd zal de M6 toch wel rond de 330 moeten kunnen komen en dan kom je met 319 in een Z06 toch echt te kort....
Maar dat de Z06 waar voor z'n/haar geld biedt dat staat iig als een paal boven water.
Laatst gewijzigd door Joop op 04 apr 2007, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Corvette
He Flatliner,
niet gaan janken he als ik je toevallig ergens achterop rij en dan ff draad geef
Ik stuur je wel een keer een foto van de voorkant van mijn auto, dan heb je die ook een keer gezien.
Als je telkens zo'n bruut ding voorbij hoort denderen dan wil je op een gegeven moment eens een keer weten wat dat ding nou eigenlijk was.
Nou en daar heb je dan dat fotootje voor. Aardig he van die Vette boys :!:
Mazzel
Corvette
niet gaan janken he als ik je toevallig ergens achterop rij en dan ff draad geef

Ik stuur je wel een keer een foto van de voorkant van mijn auto, dan heb je die ook een keer gezien.
Als je telkens zo'n bruut ding voorbij hoort denderen dan wil je op een gegeven moment eens een keer weten wat dat ding nou eigenlijk was.
Nou en daar heb je dan dat fotootje voor. Aardig he van die Vette boys :!:
Mazzel
Corvette
- Downforce Hans
Joop,ik hoop dat Frank komt want dat staat helemaal nog niet vast.Joop schreef:Wordt hoog tijd dat Frank de Vette-boys uit hun lijden verlost op de CBR..., of zal het toch andersom zijn.
De corvette boys zijn er in iedergeval wel hoor,dus van die achterkant genieten doe je toch wel

Grtz,Hanz06

Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 04 apr 2007, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Corvette
Zeg Jopie,
jij hebt waarschijnlijk een boekje ( specs ) van de Corvette gelezen nog van het type C1 of wellicht de C2.........dat moet haast wel want anders had je die valse hoop allang laten varen.
Die Tupperware boys lachen om die BMW- tjes......niet om hoe ze eruit zien en/of hoe ze rijden, want ze zijn perfect en zo rijden ze ook.
MAARRRRRRRR die Corvette van vandaag de dag is van een geheel andere orde. Dat sprintje naar de honderd kan m'n schoonmoeder nog wel in 5 seconden, maar naar de 200km/uur is een ander verhaal. Dat vetje van mij zit op 11 seconden en een top van 326 en tegen de tijd dat een BMW tje ( M3,5 of 6 ) op die snelheid zit sta ik al weer stil. Eigenlijk geef ik geen bal om die topsnelheid, maar dat is een leuke bijkomstigheid. 8)
Vr. Groeten
Corvette
jij hebt waarschijnlijk een boekje ( specs ) van de Corvette gelezen nog van het type C1 of wellicht de C2.........dat moet haast wel want anders had je die valse hoop allang laten varen.

Die Tupperware boys lachen om die BMW- tjes......niet om hoe ze eruit zien en/of hoe ze rijden, want ze zijn perfect en zo rijden ze ook.
MAARRRRRRRR die Corvette van vandaag de dag is van een geheel andere orde. Dat sprintje naar de honderd kan m'n schoonmoeder nog wel in 5 seconden, maar naar de 200km/uur is een ander verhaal. Dat vetje van mij zit op 11 seconden en een top van 326 en tegen de tijd dat een BMW tje ( M3,5 of 6 ) op die snelheid zit sta ik al weer stil. Eigenlijk geef ik geen bal om die topsnelheid, maar dat is een leuke bijkomstigheid. 8)
Vr. Groeten
Corvette
Laatst gewijzigd door Corvette op 04 apr 2007, 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
- Corvette
- Downforce Hans
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Erik K.
Filmpje van een M6 vs 550 Maranello: http://www.youtube.com/watch?v=X0xm6RvxjqU
- Downforce Hans
- Bert ///M3
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Kolere, die wordt niet een beetje poep gereden zegErikKramer schreef:Filmpje van een M6 vs 550 Maranello: http://www.youtube.com/watch?v=X0xm6RvxjqU

Mooi voor joker

- GTRene
das waar, ik zou ook voor de Ferrari gaan, maar je voelt je wel lullig natuurlijk...maar er zijn oo tuners voor de 550, heb al Biturbo's gezien daarvan :twisted: tenminste als je sneller wil, maar eigenlijk moet je niet aan een ferrari prutsen denk ik, of barsten van de poen?Joy Jolliffe schreef:Precies. De italiaanse schone heeft een stuk karakter wat een M6 mist. Al is een M6 waarschijnlijk technisch superieur.Bert ///M3 schreef:Doe mij dan maar nog steeds die Ferrari, al heeft een M6 1000 PK en 0-300 in 10 sec 8)
- Downforce Hans