Bericht
door Wouter81 » 10 mar 2021, 14:46
Ik ben geen doemdenker maar Nederland is zo enorm stuk aan het gaan dat ik me afvraag of dit ooit nog goed komt. Woningen zullen voor mijn kinderen totaal onbetaalbaar zijn tegen de tijd dat zij volwassen zijn. Een belastingdienst die zich als criminele organisatie gedraagt en burgers als boeven wegzet en tot echtscheidingen en zelfs zelfmoorden dwingt, totaal kritiekloze media die van alles doen behalve de macht controleren, een rechtssysteem wat slaafs de politiek wenselijke uitspraken laat uitkomen waardoor er geen sprake meer is van onafhankelijke rechtspraak, WOB verzoeken die gewoon volledig zwartgelakt worden tezamen met een MP die gewoon nergens notulen van laat opschrijven zodat hij later nergens op gepakt kan worden, verregaande vrijheidsbeperkende maatregelen onder het mom van pandemiebestrijding, huizen die voor een vermogen van het gas moeten terwijl ze in het buitenland juist gas propageren als schone energie, torenhoge belastingen waardoor met name de middenklasse volledig financieel wordt uitgekleed, kansarme immigraten die wekelijks met honderden tegelijkertijd worden toegelaten en allen recht hebben op een woning terwijl er al een schreeuwend tekort is, absurd en peperduur klimaatbeleid, geld en bevoegdheden die structureel naar de EU worden overgeheveld waarna we er nooit meer iets over te zeggen hebben, avondklokken, autorijden wat onbetaalbaar wordt gemaakt, woke en identiteitsbullshit, MKB'ers die totaal kapot worden gemaakt door een niet uit te leggen beleid en tot schulden, mentale problemen en zelfmoorden worden gedreven, straks ook nog een vaccinatiepaspoort om toegang te krijgen tot een kroeg, restaurant, festival of vliegtuig.... het is maar een opsomming van zaken die zo in me opkomen.
Let wel: ik heb het zelf goed. Ik ben gezond, ik verdien prima, heb een prachtige woning, een goedlopend bedrijf en een geweldig gezin. Ik kan heel simpel redeneren: na mij de zondvloed, zelf heb ik het goed dus wat maakt mij het uit. Maar het gaat me enorm aan het hart om te zien wat er gebeurt in dit land. Mijn kinderen, vrienden, familie, werknemers en mede-ondernemers om me heen en ook hier op DF gun ik ook het beste voor nu en later. Geluk, vrijheid, een overheid die er voor de burger is in plaats van andersom, fatsoenlijk verdienen en wat overhouden als je hard werkt, een betaalbare woning kunnen kopen enzovoorts. En dat alles lijkt zo langzamerhand in Nederland nog amper mogelijk te zijn. En dat stemt me niet positief.
De usual suspects zullen me hier ook wel weer op aanvallen. So be it. Zo zie ik het.