Zit voor de buis, kan de zithoek zelf bepalen. Versnaperingen op grijpafstand. Herhaling, pauzeren, etc. Zie alles, da’s pas premium

Zit voor de buis, kan de zithoek zelf bepalen. Versnaperingen op grijpafstand. Herhaling, pauzeren, etc. Zie alles, da’s pas premium
Op de baan graag
Terug naar jaren '80 met 1000-1500pk en weinig downforce. Fishtailen op rechte stuk.matthyssie schreef: 31 aug 2021, 11:14 Om sensatie in de F1 te krijgen moeten we minder grip hebben. Als je de quali rondes van Russel en Max kijkt in de regen op Spa vind ik dat genieten. Overstuur bij uitkomen bocht en het gas er gewoon niet op kunnen zetten omdat er te weinig grip is. Zo moet het op droog ook zijn!![]()
Arthur schreef: 31 aug 2021, 11:29Zit voor de buis, kan de zithoek zelf bepalen. Schuttersbier van einddatum 4-2021 en blikje Sheba of Whiskas ipv kaviaar op grijpafstand. Herhaling, pauzeren, etc. Zie alles, da’s pas premium![]()
Dat is pauper, net als je koplampen !Arthur schreef: 31 aug 2021, 11:29Zit voor de buis, kan de zithoek zelf bepalen. Versnaperingen op grijpafstand. Herhaling, pauzeren, etc. Zie alles, da’s pas premium![]()
Mooi laagje stuifzand lost dat ook wel op denk ik, hopen op een beetje wind!matthyssie schreef: 31 aug 2021, 11:14 Overstuur bij uitkomen bocht en het gas er gewoon niet op kunnen zetten omdat er te weinig grip is. Zo moet het op droog ook zijn!![]()
EenschRobin schreef: 31 aug 2021, 13:03 F1 heeft niet eens koplampen(sinds 2019 seizoen dacht ik)meer:)
En ja Arthur en smiley dit is zoals de finale van Miss NL '21 zou moeten zijn.
En anders wel een klodder kaviaar in het oog.JdBn schreef: 31 aug 2021, 13:46Mooi laagje stuifzand lost dat ook wel op denk ik, hopen op een beetje wind!matthyssie schreef: 31 aug 2021, 11:14 Overstuur bij uitkomen bocht en het gas er gewoon niet op kunnen zetten omdat er te weinig grip is. Zo moet het op droog ook zijn!![]()
![]()
Lekker streaken in de Tarzan? Maar dan wel die Femen meiden aub!alt schreef: 31 aug 2021, 16:28 Dat was te verwachten, want vanmorgen weer bekend dat rebellion extinction gaat demonstreren tijdens de race.
Rebellion extinction is een door de overheid geregelde professionele organisatie.
En manueel schakelen!Tristan schreef: 31 aug 2021, 11:31 Terug naar jaren '80 met 1000-1500pk en weinig downforce. Fishtailen op rechte stuk.![]()
Grote bullbar op de x5 en al die demonstranten op een hoop rijden, ruimt lekker opKarel schreef: 31 aug 2021, 19:47 Lijkt erop dat Luco dan buiten het circuit al kan oefenen met kaviaar gooien naar die milieuwappies.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten