- puntgave blauwe Golf 4 R32
- meerdere Z4M Coupés
- 997 GT2
- '71 Mustang Mach1
Plus een bekende F430 Spider.

Dat een elektrische Lotus SUV er ook bij stond naast een rijtje DeTomaso's was dan wel weer vreemd, weg met die boot joh. Het heet Octane.
Haha, ik weet denk ik welke je bedoeld
Deels mee eens. Was er zelf al om 09:00 uur en uiteindelijk rond 11.15 uur naar huis gegaan. Had alles gezien en had nog afspraken staan. Dus zo gek vind ik het niet dat mensen al eerder naar huis gingen. Wellicht is het voor de volgende keer beter om de tijdsrange iets korter te maken, dus bijvoorbeeld van 09:00 tot 12:00 uur.Baboulah schreef: 09 okt 2023, 09:05 Mooie opzet gister inderdaad, jammer alleen dat om half 11 al de eerste autos alweer huiswaarts gingen en het event tot 13:00 uur duurt, zelfs de koffiewagen stond al om 11 uur op te ruimen, vond dat wel echt een flinke afknapper voor zo een event, zet dan niet dat het tot 13:00 duurt als om 11 uur mensen al volop weg gaan...
Dan mis je júist waar dit nou zo leuk door is. De een neemt z'n renault twingo mee, de volgende z'n ferrari en de andere komt met de GLC omdat die net de kinderen naar oma gebracht heeft. Er staan caterhams naast lincolns en ferrari's naast trabantjes. Die totale mix van auto's die niks met elkaar te maken hebben, maar de gemeenschappelijke noemer hebben dat de eigenaren autogek zijn is wat dit evenement zo mooi maakt! Veel leuker dan de "kijk mij eens tof zijn" evenementen waar je minstens 500pk moet hebben om mee te mogen doen en waarbij iedereen het erg belangrijk vindt om zo hard mogelijk weg te rijden..Jeroen E21 schreef: 08 okt 2023, 22:50 Was zeker een erg leuke en enorm gevarieerde mix bij het Eemklooster vandaag, genoten! En idd, ik vind het ook vreemd dat er dan elektrorommel staat, of een GLC coupé tussen de klassiekers, maar smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ja, 5x geweest. Erg leuk en direct naast het vliegveld dus ideaal. Verder geen tips maar veel plezier!Dimitri schreef: 12 jan 2024, 20:08 Ik heb vliegtickets geboekt naar Geneve voor de autosalon van Geneve te bezoeken, begin Maart. Iemand al eens geweest? Do's en don'ts? Heb ook nog een maandag te doden in Geneve, nog automotive tips?
Gebruikers op dit forum: Anton rijdt roestbak, EvdP, Kasteel, liquidpopcorn, MParallel en 6 gasten