Kijk aan, daar heb ik in april ook m'n nieuwe BBS-en gekocht. Ligt eraan wanneer je gaat

Dat vertelde hij inderdaad.
Als je daar voor komt dan drink ik wel alleen koffieHenk Jan schreef: 10 nov 2020, 13:29
Bijna zelfs 3, maar die komt ook nog wel.
Kom binnenkort vast wel weer even voorbij, heb tenslotte garantie.![]()
Nog verder weg!Martin van der Zwaard schreef: 10 nov 2020, 18:19 Die pk’s extra voor de Up! kan ik ook regelen hoor.
Voor Henk Jan nietArthur schreef: 10 nov 2020, 18:45Nog verder weg!Martin van der Zwaard schreef: 10 nov 2020, 18:19 Die pk’s extra voor de Up! kan ik ook regelen hoor.
![]()
Absoluut, veel volwassenere auto om mee te rijden vooral.ivo-b schreef: 10 nov 2020, 21:07 Gefeliciteerd! Heel wagenpark omgewisseld. Best veel Lexus hier op het forum. Rijdt een UP echt strakker dan een 500?
Godver, daar gaan we weerMartin van der Zwaard schreef: 10 nov 2020, 18:19 Die pk’s extra voor de Up! kan ik ook regelen hoor.
Tot mijn verbazing echt een wereld van verschil. Up! rijdt echt veel volwassener dan de 500, al zal het ook wel wat schelen dat de 500 een robotbak had. Striping voor de Up! is besteld, HJ binnenkort zelf aan de plakivo-b schreef: 10 nov 2020, 21:07 Gefeliciteerd! Heel wagenpark omgewisseld. Best veel Lexus hier op het forum. Rijdt een UP echt strakker dan een 500?
Sowieso deze week hobbel ik nog ff binnen
De is300h is toch niet echt traag hoor, wellicht 0-100 niet de allersnelste (8sec.), maar tussensprintjes in de sportstand vind ik het toch wel rap te noemen. Meteen bij de les en zelfs een kickje in de rug. Heb verder geen ervaring met andere hybrides.Arthur schreef: 11 nov 2020, 12:47 Jammer dat die hybrides, in de normalere betaalbare modellen, net wat aan de trage kant zijn.
Ik denk dat het optisch bedrog is, omdat hij op de helling staat.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot en 4 gasten