Bombadil schreef:
Dat ze dat in DE op kenteken hebben gekregen! Met Duitse eintragung, kan je dat dan ook zonder problemen in NL gebruiken of wordt het oorlog met de RDW??
Ik dacht dat Hartge gestopt was? Maar als er echt een nieuwe V8 in ligt, dan is die alleen al aardig wat waard. Ik vind het wel wat.
Klopt, als het vermeld staat zoals het er staat op die Duitse papieren, gaan ze bij de RDW niet moeilijk doen, dan dus geen probleem bij de RDW.
Zelfs als het niet op kenteken staat hoeft het nog niet zo moeilijk te zijn als ze weten bij wie het weg komt, mocht er dan ooit een probleem zijn (aangifte van bv gestolen motor oid) dan zoeken ze bv dat bedrijfje op.
Ze willen namelijk de regels ook wat aanpassen en een auto en motor gelijkstellen, bv auto was tot 1998 redelijk eenvoudig en een motor tot 2006 oid, straks wordt het voor ene auto schijnbaar ook 2006.
Die motor lijkt gebaseerd op de M62 naar 5.0 gemaakt wat Hartge destijds deed, wellicht is dit zo'n motor wat nog is achter gebleven en idd rete duur destijds, heb nog wel een lijst uit de jaren 2001 tot 2008 waar zo'n motor opstaat en veel meer voor de Z3 e.d. destijds bij Birds UK, ff zoeken, ah:
Engine Z3-5.0 370hp Conversion +
Application : M Coupe & Roadster
Installation cost : £1,667.70
Parts cost : £51,785.71
pond stond destijds ook nog eens op 1.5 euro...dan zit je al op meer dan 77.000,-euro alleen de motor.
Dus ja, sowieso een echt koopje voor zoiets en die Mantec zie ik de de naam Manhart, weet niet of het 'die' manhart is of familie, maar schijnbaar doen ze hetzelfde werk

ze zitten ook op facebook en nog vlak over de grens ook, ikz eg Doen als je de kans hebt.