Nog een mooie foto:
En kwam nog een wat recentere foto tegen:
Hier zie je gelijk een unieke optie die die auto had, een zonnedak, door de verstevigingsbalken heen moeten zagen en alles. Niet echt ideaal... Mistlampen staan wel echt super.
Daarom komt bmw met fwd, voor al die wannabees rwd rijders
Tja dat of zoiets moois in de kleur om te hebben en te poetsen voor een detail freak like you Ik wist het wel, kwa looks, en DF de betere. Miltek systeempje is aanwezig en hij staat netjes op de benen. Dan ga je toch echt niet in zo'n opgeleukte truttenschudderJoopieboy schreef:Geel verkleurd ja maar is goed bij te houden door te polijsten, lak is ook relatief zacht. Blijft wel lastig. Zwart word vaal, ook polijsten maar is wel metallic, blijft dus beter. Rood niet doen, die gaat loslaten. Zilver en blauw zijn eigenlijk de sterktste lakken. Maar idd, ik ga binnenkort in Helmond met een 2006 model rijden denk ik, kijken hoe het bevalt (die staat al 2 jaar te koop voor 7k) dus of daar een hoop geld vanaf lullen, wel garantie maar beurt bij mijn eigen dealer laten doen, of dan maar een afspraak maken in Friesland anders, das wel echt een kei nette... Keuze's! Waarschijnlijk gaat die diesel toch eerder eruit als de planning was.
Van Tom heb ik geleerd dat je pas plezier van je voorwielaandrijver kunt hebben als je weet wat 'ie verbruikt. Ik wist dat niet, dus ik had wat huiswerk te doen. Dus zondagmorgen heb ik de tank volgegooid en ben ik naar Maastricht gevlamd en inmiddels ben ik weer terug. Resultaat: 1 op 12,3.Petrolhead Tom schreef:Wat ik wél probeerde te zeggen is dat ik jouw redenatie niet kan volgen. Wanneer iemand zich drukt maakt om het verbruik van een (toekomstige) auto is het volgens jou ineens niet meer mogelijk om rijplezier uit een auto te halen? Want jij rekent het verbruik van je Peugeot nooit uit dus heb je lol?
Dan heb je niet doorgereden of wel?Snipe schreef:Van Tom heb ik geleerd dat je pas plezier van je voorwielaandrijver kunt hebben als je weet wat 'ie verbruikt. Ik wist dat niet, dus ik had wat huiswerk te doen. Dus zondagmorgen heb ik de tank volgegooid en ben ik naar Maastricht gevlamd en inmiddels ben ik weer terug. Resultaat: 1 op 12,3.Petrolhead Tom schreef:Wat ik wél probeerde te zeggen is dat ik jouw redenatie niet kan volgen. Wanneer iemand zich drukt maakt om het verbruik van een (toekomstige) auto is het volgens jou ineens niet meer mogelijk om rijplezier uit een auto te halen? Want jij rekent het verbruik van je Peugeot nooit uit dus heb je lol?
Is mijn auto dan leuk, Tom?
Zijn mooie wagens, en rijden ook zeer goed. Maar net zoals die Ignis staat die ook al lang te koop en ik zou eerder voor de Clio 3 gaan dan. Sowieso moet ik mijn diesel inruilen anders kom ik die niet kwijt...Tim N schreef: Tja dat of zoiets moois in de kleur om te hebben en te poetsen voor een detail freak like you Ik wist het wel, kwa looks, en DF de betere. Miltek systeempje is aanwezig en hij staat netjes op de benen. Dan ga je toch echt niet in zo'n opgeleukte truttenschudder
Dat is maar kan ik opzich wel zelf met een bevriende monteur, maar dan nog. Kosten zijn wel een stuk hoger ja. Rijden doet zo een Clio wel!Petrolhead Tom schreef:Dat ding staat al heel erg lang te koop. Geeft toch te denken. Distributie riem beurt is ook niet grappig bij zo'n Clio. Running costs zijn ook niet te vergelijken met een ignis natuurlijk. Ziet er zo op de foto wel gaaf uit.
Jep dat wel, alleen zo jammer dat hij het op de snelweg niet beter deed...Arthur schreef:Idd, erg leuke bakjes om te zien. Zeker deze^^^uitvoering
Zuur!Snipe schreef:Mijn FWD-escapades zijn voorlopig ten einde. De distributieriem van de 306 heeft het begeven. Hij verbruikt nu dus nóg minder benzine.