Jeroen K. schreef:[(waar denk je dat die plas naast de auto van is)

Jeroen K. schreef:[(waar denk je dat die plas naast de auto van is)
bleh, ik vind turbo motoren maar 3x nix, of het moet NA zijn of een SC maar absoluut geen turbo, alleen dat geluid al is voor mij genoeg reden om het niet te willen!Shakes schreef:Zo'n nieuw M5 blok zou uber zijn. Chippie erin en gaaaaaaaaaan
Oh ik dacht dat Jeroen zijn kleur alleen al the one and only noemde, met V10 erin lijkt me dat iets terechter om te zeggen...frank de jonge schreef:Is geen one and only. Hier staat er ook 1 in de buurt. Was eerst een gebouwde CSL met compressor. Nu met V10
Ik heb ook het geluk gehad met een M5 E60 te mogen rijden maar als die motor iets niet heeft dan is het wel koppel. Toeren maken de man.Roy RS schreef: en een koppel!
De kleur is hier the one and only ja, niet in nederland, 1 ding scheelt hij is toch hier en niet in nederlandRoy RS schreef: Oh ik dacht dat Jeroen zijn kleur alleen al the one and only noemde, met V10 erin lijkt me dat iets terechter om te zeggen...
Petrolhead Tom schreef:Ik heb ook het geluk gehad met een M5 E60 te mogen rijden maar als die motor iets niet heeft dan is het wel koppel. Toeren maken de man.Roy RS schreef: en een koppel!
Klopt is 1000 euro meer (zonder bak) met bak kom je tegen dezelfde prijzen zo goed als aan. Maar je krijgt er ook meteen een korter blok voor (dus verder naar achteren, dus beter gewichts verdeling) 90 PK meer (over een USA spec S54) en bijna 50NM meer... Daarbij komt ook nog is dat de v8 15 kilo minder weegt dan de S54 motor...Reind schreef:Kosten zouden minder zijn? Dan is rekenen niet je sterkste punt. Lees het even terug, met de s65 ben je volgens jezelf al minimaal €1000 meer kwijt. Zou een leuke upgrade zijn maar als kosten belangrijk zijn moet je het echt bij de s54 houden.
Daarnaast vergeet je het belangrijkste wat nog aanzienlijke kosten met zich meebrengt. Een S65 is niet plug and play.
Maargoed, ik wens je veel succes met je zoektocht en ombouw.
Denk het niet... dit heb ik meer gepost als waarschuwing voor mede E46 M3 eigenaren, in het verleden is er altijd erg negatief gereageerd op mijn auto draadjes, zelfs zo erg dat ik ze heb laten blokkeren en verwijderen...Niels v/d burgh schreef:Als je de V8 ombouw gaat doen Jeroen, maak je dan wel even een, eigen auto draadje aan.
Ik ga 'm volgen, lijkt me leuk.
Het pasmaken is natuurlijk niet alleen manuren heJeroen K. schreef:Klopt is 1000 euro meer (zonder bak) met bak kom je tegen dezelfde prijzen zo goed als aan. Maar je krijgt er ook meteen een korter blok voor (dus verder naar achteren, dus beter gewichts verdeling) 90 PK meer (over een USA spec S54) en bijna 50NM meer... Daarbij komt ook nog is dat de v8 15 kilo minder weegt dan de S54 motor...Reind schreef:Kosten zouden minder zijn? Dan is rekenen niet je sterkste punt. Lees het even terug, met de s65 ben je volgens jezelf al minimaal €1000 meer kwijt. Zou een leuke upgrade zijn maar als kosten belangrijk zijn moet je het echt bij de s54 houden.
Daarnaast vergeet je het belangrijkste wat nog aanzienlijke kosten met zich meebrengt. Een S65 is niet plug and play.
Maargoed, ik wens je veel succes met je zoektocht en ombouw.
De man uren om het pas te maken, maken hier niet zoveel uit, de kosten zijn hier iets van 10 euro per uur (geen nederlandse prijzen dus). Van wat ik heb kunnen verzamelen op internet zou het redelijk makkelijk kunnen worden als je gewoon de S65 ECU erbij gebruikt inplaats van de S54 ECU...