Neue Dreier F30 335i HE handbak Sportline
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Neue Dreier F30 335i HE handbak Sportline
De fix van het rumoer van de voooruit wordt 18 december gedaan en dan komen ook de 18"winterbanden eronder.
Verder nog nieuws? Ja dat ik de M135i heb gecancelled en dat ik wel weer zie wat ik doe in aug ofzo ivm facelift of 235i ofzo.
Dus avontuur voorbij en gewoon doorkarren met de straks verbeterde 335i
Verder nog nieuws? Ja dat ik de M135i heb gecancelled en dat ik wel weer zie wat ik doe in aug ofzo ivm facelift of 235i ofzo.
Dus avontuur voorbij en gewoon doorkarren met de straks verbeterde 335i
- Snipe
Verrassend.
- MartijnGizmo
- Petrolhead Tom
-
Ik ga wel proefrijden ergens januari ofzo, maar 'm niet aanschaffen, althans niet in februari.
Dat zal misschien wel /misschien niet met die facelift , maar misschien ook wel 235i of M2 wie weet dan.
Alles besproken en prima. Ik wacht nu met smart op die winterbanden maar wel lache met deze walsen in die prak hier scheef door de bochten in 't centrum, Ik ben 'n sneeuwrijder, heerlijk rwd met handbak dan weer, maar winterbanden is superheerlijk.
Dus pis of mijnt en even kijken over half jaar tot 'n jaar ofzo. Voelt goed.
Dat zal misschien wel /misschien niet met die facelift , maar misschien ook wel 235i of M2 wie weet dan.
Alles besproken en prima. Ik wacht nu met smart op die winterbanden maar wel lache met deze walsen in die prak hier scheef door de bochten in 't centrum, Ik ben 'n sneeuwrijder, heerlijk rwd met handbak dan weer, maar winterbanden is superheerlijk.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Dus de offerte voor de 135i was gewoon uit frustratie en kwaadheid richting de dealer uiteindelijk?
Anyway, 135i was qua rijden een erg mooie keuze. Qua uiterlijk blijft je 335i een plaatje en er is helemaal niks mis mee om daar nog even mee door te kachelen
Anyway, 135i was qua rijden een erg mooie keuze. Qua uiterlijk blijft je 335i een plaatje en er is helemaal niks mis mee om daar nog even mee door te kachelen

-
Ik zal je weer tijdelijk serieus nemen. Maar als je het ooit nog eens in je kop haalt om een Smacboy M te overwegen... 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Goeie keuze, die 335i is way much fraaier dan zo'n lelijk 1-serie gedrocht. Als M135i is 'ie wat minder lelijk maar nog steeds lelijk.
Dreier is gewoon in de basis 1000x fraaier.

- Luco
Hebben we je toch omgelultRobin schreef:Ik ga wel proefrijden ergens januari ofzo, maar 'm niet aanschaffen, althans niet in februari.

3 IS VEEL MOOIER
Maar wat gaan ze aan het olieverbruik doen?
- RVV
Even los van de keuze.. ik zou hem ook cancelen nu dat verhaal met die nieuwe koplampen/front naar buiten komt...
Daar zou je gewoon van balen.. net nieuwe auto, en dan komt de facelift er al weer aan.
Daar zou je gewoon van balen.. net nieuwe auto, en dan komt de facelift er al weer aan.
-
Nou dan wens ik je veel sterkte de komende tijd, na het opsommen van bovenstaande problemen met je huidige 3-serie.Robin schreef:Lawaai tussen 50-130 bij voorruit, luidruchtigheid van chassis banden, in 't begin 'n rammel in de stuurkolom(verholpen) , satnav die te traag werkt, comfort access die vaak helemaal niet werkt. 1 iter olieverbruik op 3000km , zonder te jakkeren etc. nu voor de tweede keer.
Sorry Robin maar ik heb eens hard gelachen. Een auto afbestellen omdat er in 2014(!) een facelift komt van de koplampen. Half DF gek maken hoe geweldig die M135i-keuze wel niet is en dan met de staart tussen de benen wegrennen met een dergelijke smoes....
Of mag ik dit niet opmerken? Tip van Rebel: zoek de volgende keer gewoon een auto uit, maak een beslissing waar je zelf achter staat en laat je niet gek maken door anderen. Want uiteindelijk krijgt iedere auto om de zoveel jaar een facelift, oftewel.....wat een k*tsmoes

Uiteraard zal er nu wel weer een gevatte opmerking van je komen (of juist niet) maar het M 135i-topic mogen ze van mij nomineren tot het beste topic van 2012. Manjeprachtig.

-
LOL ik zie nu pas dat ik met het lachen geknoeid heb met de wijn. Man,man dit is humor!
Ik verdenk Robin ervan dat dit een hoax was. Nog beter dan de banden van Hielke

Ik verdenk Robin ervan dat dit een hoax was. Nog beter dan de banden van Hielke

-
Wat ik wél heb gedaan is een 435/440i F32 besteld in zilvergrijs als die in sept/october komt.

-
OnlineMartijn_bmw
Das pas vet!!! Echt een mooie auto 

- Tim N
Juiste keuze, die is nl WEL mooi 

-
Compleet iets anders? Ongezien en zonder proefrijden? Held!
Het lijkt me een bijzonder fraaie en comfortabele coupe! Gefeliciteerd, prima keus.
(nu maar hopen dat er niet teveel kinderziektes optreden zoals bij de F30)
Het lijkt me een bijzonder fraaie en comfortabele coupe! Gefeliciteerd, prima keus.

(nu maar hopen dat er niet teveel kinderziektes optreden zoals bij de F30)

- Peric
Maar dat is geen 5-deurs Robin... Weet je het wel heul zeker??
-
Peric schreef:Maar dat is geen 5-deurs Robin... Weet je het wel heul zeker??
Uiteraard weet Robin dit zeker

Net zo zeker als die donkere achterramen---->lichte achterramen, donkere BMW-nieren ----> Chroom nieren
335I--->135i-----435i....Achja wat is nog zeker in dit leven? Een ding is wel zeker...SC Heerenveen wint nooit de beker

Maar eerlijk is eerlijk, ik vind de nieuwe 4-serie, voor zover we het kunnen beoordelen op de prototype-foto's, een prachtige auto. En volgens Andre "vaart" hij ook nog lekker.
-
De F22 2er komt ook sept october begreep ik, dus dat is dan toch wel handzamer dan 'n 4er boot, ik heb daar nu alle tijd voor om te kijken en te rijden, ook met de M135i. Dus ik grapte wat over de 4er gisteren met m'n dealer, want tuurlijk wordt dat 'n mooie kar.Prima. Maar als 't aan mij ligt liever zo'n M235i of misschien zelfs M2. Afwachten dus:

- Peric
Maar het is een BMW Rob, dus niks voor jou..
- GTRene
als ie er zo uit zou komen te zien...dan gaafRobin schreef:De F22 2er komt ook sept october begreep ik, dus dat is dan toch wel handzamer dan 'n 4er boot, ik heb daar nu alle tijd voor om te kijken en te rijden, ook met de M135i. Dus ik grapte wat over de 4er gisteren met m'n dealer, want tuurlijk wordt dat 'n mooie kar.Prima. Maar als 't aan mij ligt liever zo'n M235i of misschien zelfs M2. Afwachten dus:

-
Eerst gewoon doorrijden met 3er simpel en helemaal niks kopen. En anno 2012 en nabije toekomst moet je je auto impuls aankopen zo bi zo laten voor wat het is.
Vroeger kon je auto s tegen leuke prijzen inruilen en kon je voor relatief weinig geld weer nieuw rijden. Maar zeker bij sommige BMW dealers laten je ze mega afschrijven en dan is de fun van autokopen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Mijn raad aan robin is dan ook doorrijden, totdat je echt iets tegenkomt waar je zin in heb en wat echt bij je past en dan nog proefrijden!!!
Je weet dat je je keuze weloverwogen moet doen want elk jaar inruilen is elk jaar een gemiddeld jaar inkomen in de openhaard flikkeren.
Tip 2
En dan ook goed om je heen vragen wat je auto waard is en niet zomaar de getallen voor lief nemen.
Vroeger kon je auto s tegen leuke prijzen inruilen en kon je voor relatief weinig geld weer nieuw rijden. Maar zeker bij sommige BMW dealers laten je ze mega afschrijven en dan is de fun van autokopen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Mijn raad aan robin is dan ook doorrijden, totdat je echt iets tegenkomt waar je zin in heb en wat echt bij je past en dan nog proefrijden!!!
Je weet dat je je keuze weloverwogen moet doen want elk jaar inruilen is elk jaar een gemiddeld jaar inkomen in de openhaard flikkeren.
Tip 2
En dan ook goed om je heen vragen wat je auto waard is en niet zomaar de getallen voor lief nemen.
- Downforce Hans
Je vergeet tip 3...............advies vragen op driving fun.........en dan Speciaal aan Macboy en Rebel...................... 

-
Kortom, als ik geen malheur(die nu wordt opgelost) had gehad met m'n auto was 'het hele avontuur er niet geweest. Had ik never over any 1er/2er/3er in de nabije toekomst gedacht, maar so be it.
Neemt niet weg dat 'n 4er mooi is en 'n 235/M2 in 't verschiet ligt. Dus dat zien we dan wel weer over driekwart jaar.
Neemt niet weg dat 'n 4er mooi is en 'n 235/M2 in 't verschiet ligt. Dus dat zien we dan wel weer over driekwart jaar.
- Tim N
Hoe gaan ze dat olie zuipen dan verhelpen?