E30 M3 occasion topic
- Leen
Re: E30 M3 occassion topic
een e30M3 wordt pas echt leuk als hij ca 980/1000 kg weegt en 265/270 pk heeft uit zijn s14 . ( dat zijn dus mijn waardes straks . )
- GTRene
dat zou wel heel fraai zijn idd 

- Will F.
Welke agent/ tussenpersoon heb je daarvoor gebruikt? Ik zit al langere tijd te neuzen in Japan, maar de agent die ik had kon mijn vertrouwen door de wat moeizame communicatie niet winnen. Ook ben ik er wel achter dat de veiling beschrijving van de auto niet volledig betrouwbaar is; soms wordt de auto korte tijd later weer geveild en blijkt hij een in een stuk mindere conditie (zelfs optisch) als kort daarvoor. Des te meer een reden om een kundige en betrouwbare agent aldaar te hebben.Leen schreef:ik hoop het erik , heb net een "harde" e34 3,6 m5 uit japan gehaald en die zetten we nog maar even weg
-
Jeroen
Een groep a rally auto s14 motor.
Een groep a rally auto s14 motor.
- Niels
- Auto: Prius+
Yup, een Z3-M coupe natuurlijkErikS schreef: Iemand nog goede ideeën? .

-
Hier heeft me vader (Leen) hem vandaan. Hij haalt regelmatig mooi spul uit Japan.Will F. schreef:Welke agent/ tussenpersoon heb je daarvoor gebruikt? Ik zit al langere tijd te neuzen in Japan, maar de agent die ik had kon mijn vertrouwen door de wat moeizame communicatie niet winnen. Ook ben ik er wel achter dat de veiling beschrijving van de auto niet volledig betrouwbaar is; soms wordt de auto korte tijd later weer geveild en blijkt hij een in een stuk mindere conditie (zelfs optisch) als kort daarvoor. Des te meer een reden om een kundige en betrouwbare agent aldaar te hebben.Leen schreef:ik hoop het erik , heb net een "harde" e34 3,6 m5 uit japan gehaald en die zetten we nog maar even weg
Zo staat hij er nu bij
Laatst gewijzigd door RonH op 29 apr 2014, 21:52, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Voor mij de ultieme droomauto.Niels schreef:Yup, een Z3-M coupe natuurlijkErikS schreef: Iemand nog goede ideeën? .En die kun je momenteel weer relatief scherp kopen. Gezien de aantallen en het karakter denk ik dat ze zeker niet op hun piek zitten qua prijs momenteel.
- GTRene
(about M coupe) viel mij op dat ze al wat aan het keren zijn, dus gemiddeld wat duurder worden...(M dan)
de 'gewone'
coupe's kun je wel voor hele leuke prijsjes kopen, leuke basis wellicht om wat aparts/diks van te maken 
de 'gewone'

-
Die rode stond gisteren nog op 12K, toch?!ErikS schreef:Kijk, en gezien je steeds meer dat soort berichten leest omtrent de E34 lijkt het dat die wagen de trend ook gaat volgen.Leen schreef:ik hoop het erik , heb net een "harde" e34 3,6 m5 uit japan gehaald en die zetten we nog maar even weg
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 11&asrc=st
Dit is dan nog leuk 'instappen'.
Maar vooral dit exemplaar deed mijn hartje sneller kloppen;
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 16&asrc=st
Of ben ik nou ineens gek geworden....

- Tim N
Prijs voor de calypso rode is al bijna een jaar hetzelfde volgens mij.
Super kleur trouwens
Super kleur trouwens
- Nebur
- ///Joost
Jij zegt het...wat een geld zeg. Idd schitterend.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Onvoorstelbaar wat een geld. We hadden het er gisteren nog over bij André. 3 jaar geleden had je zo'n ding moeten kopen...
- GTRene
zijn idd aardig wat knaken...
voor een verzamelaar wellicht passend maar als je er ook regelmatig mee rijd e.d. dan ist wat zonde, dan zou je beter 1 van 20<>27k kunnen kopen.
voor een verzamelaar wellicht passend maar als je er ook regelmatig mee rijd e.d. dan ist wat zonde, dan zou je beter 1 van 20<>27k kunnen kopen.
- GTRene
heel wat anders, maar deze lijkt me ook wel leuk, kijk naar al dat werk en de onderdelen e.d en 300pk.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
Perfekter, mit viel Motivation und technischer Kompetenz, verbesserter E30 M3.
Alle relevanten Teile am Fahrzeug neu oder besser als original.
Absolut robuster, neu gelagerter Motor M88/3 3,4 Liter, Sechszylinder, der auch im BMW M1 verbaut wurde.
Schaltgetriebe E30 M3, revidiertes auf 250 KM/H ausgelegtes, 45% gesperrtes Hinterachsdifferential.
Homologierte OMP Sicherheitszelle.
Vorderachse E36 M3 und neues professionell eingestelltes Gewindefahrwerk Bilstein B16 PSS9.
Superstandfeste 330mm x 32 mm Bremsscheiben mit RS2 Bremssätteln.
Doppelt in Aluminium geschweisster Wasserkühler und auch Ölkühler in Einzelanfertigung.
Optisch minimalste Mängel, aber alles technische im Zustand 1*.
Nordschleife in der Zeit von ca. 8 min möglich.
Komplette Eigenkosten ca. 45000 Euro.
- GTRene
deze 2 hebben nog geen 100K gelopen en beide onder de 30K met een beetje kleine dingen aanpassen of terug bouwen heb je (als je standaard zoekt) een leuke kar voor onder de 30K (nog steeds aardig wat of course)
de rode>
de rode>
Verhandlungsbasis
29.500 EUR
MwSt. nicht ausweisbar
Limousine, Gebrauchtfahrzeug
EZ 08/1989
88.000 km
Benzin
162 kW (220 PS)
Schaltgetriebe
en de zwarte>BMW M3E30 , 2.Hd ( seit 2007), TÜV, ASU neu, neu bereift ( Bridgestone Adrenalin RE001), 88.000km, komplett original ohne Schiebedach (Ausnahme: Abgasanlage Scorpion mit DTM Endrohren eingetragen!), Lederausstattung silber, absolut sehenswert. Letztes Modelljahr mit 215/220PS .
29.900 EUR
MwSt. nicht ausweisbar
Unfallfrei
Limousine, Gebrauchtfahrzeug
EZ 07/1990
95.000 km
Benzin
158 kW (215 PS)
Schaltgetriebe
Originaler, unfalfrei Zustand!!! Original BMW Auslieferungs- KFZ- Brief 1. Hand !!! Leder, Sitzheizung, kein Schiebedach, 17 Zoll Alpina- Räder, Kaufpreis 29990 Euro !!!!
- GTRene
als deze advertentie zuiver is dan moet je er denk ik snel bij zijn...
fraaie (zo lijkt het) M3 E30 voor maar 10.000,-euro in Italie.
http://www.finecars.cc/nl/detail/car/28 ... =1&ret=204" onclick="window.open(this.href);return false;

mooi ding zo op de foto's, vragen ze hier zo 25k voor.
fraaie (zo lijkt het) M3 E30 voor maar 10.000,-euro in Italie.

http://www.finecars.cc/nl/detail/car/28 ... =1&ret=204" onclick="window.open(this.href);return false;
1990 BMW M3 E30 Very Rare (143.000km)
Options: Anti-Lock Brackes,A/C:front,Power Steering,Bucket Seats,Power Windows,Rear Window Defroster.
Tinted Glass,AM/FM Stereo,CD Player,Alloy Wheels,Power Door Locks,Power Mirrors.
mooi ding zo op de foto's, vragen ze hier zo 25k voor.
- Roy RS
De enige e30 die correct geprijsd is, maar het zal wel niet zuiver zijn
- ///Joost
Zo dan! Dat lijkt echt te mooi om waar te zijn. Wat een mooi ding.
-
Yup, keep on dreaming, or send your money to Nigeria...
-
Deze staat in Japan ipv Italie...
- GTRene
tegenwoordig echt klote met de oplichters (als het zo is of course)
ze verpesten veel vertrouwen, zo ook die sms jes wat je wel eens krijgt met alleen een naam maar geen telefoonnummer en wat echt lijkt, normale vraag en hen dan te mailen....
dan reageer je (als je zo snel geen oplichting spul kan vinden over dat) en krijg je soms normale vragen over de auto wat nog steeds geen oplichting lijkt.
dan reageer je terug en dan oow maakt niks uit die prijs, ik wil hem graag dus betaal dat + extra onkosten paypal fee en garantie/vertrouwelijk voor beide via paypal blabla en over dat mannetje die dan contact gaat opnemen e.d. (afijn je nekharen gaan dan nog meer overeind staan) wat een
volk.
magoed dan weet je het wel.
En ze hebben geen gewone bankrekening vanwege hun baan blabla en of zitten niet thuis maar overzee enz enz
gelukkig kun je tegenwoordig het meeste wel filteren via google, ik blaas de meeste gewoon af, kan best eens een echte tussen zitten magoed, het hoeft niet weg
ze verpesten veel vertrouwen, zo ook die sms jes wat je wel eens krijgt met alleen een naam maar geen telefoonnummer en wat echt lijkt, normale vraag en hen dan te mailen....
dan reageer je (als je zo snel geen oplichting spul kan vinden over dat) en krijg je soms normale vragen over de auto wat nog steeds geen oplichting lijkt.
dan reageer je terug en dan oow maakt niks uit die prijs, ik wil hem graag dus betaal dat + extra onkosten paypal fee en garantie/vertrouwelijk voor beide via paypal blabla en over dat mannetje die dan contact gaat opnemen e.d. (afijn je nekharen gaan dan nog meer overeind staan) wat een

magoed dan weet je het wel.
En ze hebben geen gewone bankrekening vanwege hun baan blabla en of zitten niet thuis maar overzee enz enz

gelukkig kun je tegenwoordig het meeste wel filteren via google, ik blaas de meeste gewoon af, kan best eens een echte tussen zitten magoed, het hoeft niet weg

-
- Will F.
Zelfs in Japan doen deze auto's al veel meer dan de vraagprijs van 10k van deze. Wil je 'm dan hiernaartoe halen kom je op minimaal 23k all-in uit.
-
Wen maar aan de hogere prijzen voor klassieke M's. E30 M3 Sport Evo's gaan al voor meer dan 100k; vrij recent zelfs nog een voor 175k en ML heeft een E28 M5 staan (RHD) waar een hard bod van GBP 50k op is gedaan.
Toegegeven, de curve van met name E30 M3's is extreem en toch is de verwachting dat de piek nog niet is bereikt.
Toegegeven, de curve van met name E30 M3's is extreem en toch is de verwachting dat de piek nog niet is bereikt.