gr.
Mark
Daarom zou ik ook niet meer rijden zodra ik een keer de vangrail in ga, of dat nou slechts blikschade eenzijdig is of een megaklapper.Rebel schreef:Rody, ik doelde eigenlijk niet op het afschrijven van een auto. Deze tegenslag komt iedereen wel overheen.
Maar denk ook eens aan medische kosten, of erger......
aansprakelijkheid?
p.s. Leuk verslag
[img:239:210]http://www.geld-lenen-info.com/images/euro-2.gif[/img]Mark Nauta schreef:@ Tom, je moet me nog wel copyright gelden betalen hé voor je avatar.![]()
![]()
gr.
Mark
Niels schreef: Op de terugweg nog even een lekkere Schnitzel naar binnen geschoven met het team vanuit Heerenveen en Maik.
Maik alias the Hooligan. Als je het heel objectief omschrijft: racende en schreeuwende Opel rijder op een openbare tolweg dan kom je idd een heel eindMaik schreef:En mij nou niet gaan afschilderen als een scheldende hooligan de ring rond, maar die rode GT3 schoot gewoon echt niet op 8)
Ik wil het wel een keertje proberen hoor, probleem is dat je eerst wat ervaring met de auto moet hebben, paar 1000 km rijden enz.. dat wordt lastig.Maik schreef:Die schnitzels waren inderdaad het hoogtepunt van de dag!![]()
Niels, ik kan je nu al vertellen dat ik geen 8.30 BTG ga halen wat Rico dus wel lukt met de M3, maargoed, het LIJKT wel een 7.00 BTG in een speedster.
En mij nou niet gaan afschilderen als een scheldende hooligan de ring rond, maar die rode GT3 schoot gewoon echt niet op 8)
Lezen knot!Maik schreef:....Niels, ik kan je nu al vertellen dat ik geen 8.30 BTG ga halen wat Rico dus wel lukt met de M3, maargoed, het LIJKT wel een 7.00 BTG in een speedster.
....
De astra rijdt gewoon kut met een passagier, klaar. Stuurt kut, lastwissel is kut, bergop Kesselchen is kut en om nou met iemand ernaast met 200 door Schwedenkreuz te janken met die knakenbak.. nee...Dennis Cavallino schreef: Denk dat je dan iets niet goed doet:
- je meet zelf niet objectief en weerspiegelt je rondetijd niet met de werkelijkheid. Je houdt dan alleen jezelf voor de gek.
- je laat je teveel afleiden
- je praat nu makkelijk over VOLLE ronden en SNELLE ronden. Want ik rijd met een passagier nooit op 100%. Dat scheelt nogal een stuk op sommige punten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten