Sow, Vandaag weer 5x20min waterballet pret gehad met de M3 op CPZ.
Erg druk op de paddock, maar het was relatief rustig op de baan, soms had ik het idee dat ik er alleen reed.... (maar gelukkig waren er wat snellere bakken die me uit die waan verlosten :beam: )
Er werd weer netjes gereden in de tour en sport klasse, over het algemeen wer er goed in de spiegels gekeken en werd er ruimte gelaten om er langs te gaan.

Toch nog altijd eng om met m'n daily een auto ernaast te zetten....
Zelf weer een E30 over het hoofd gezien

toen ik zelf baan maakte voor een andere snelle jongen. Had 'm niet gezien en gooide per ongeluk de deur dicht. Zat waarschijnlijk recht achter de andere auto in m'n spiegel.... excuses!!
Sommige auto's zie je overigens meteen dat je ze later wel in de grintbak terug zult vinden... Ik zag een Polo en een Golf GTi stoeien, dacht zelf "uit de buurt blijven", en 3 ronden later stond de Polo in de Audi S bocht vast in het grint...
Wel wat kleine schades weer gezien, maar volgens mij weinig desastreus...
zag wel een blauwe Subaru stil staan op het asfalt na de Arie Luyendijk (alleen maar een 360?) en een MR2 te vroeg op het gas daar, dus achterstevoren in het gras aan de binnenkant van de bocht. Kon niet op eigen kracht uit het gras. Schade?
Ben weer benieuwd naar de foto's. Was je er Leon?