[29-03-2011] DF @ TT Circuit Assen deel I
- Petrolhead Tom
- Tiga
Re: [29-03-2011] DF @ TT Circuit Assen deel I
Heerlijke dag gehad. Goede sfeer zowel op als rond de baan. Wij (Zilhouette) hebben op die rooie idd wat extra striping gekregen, maar geen echte schade.
Die Z3...heerlijk om die voorbij te horen komen. We moeten toch maar eens kijken of zo'n blok ook in een Zilhouette past
Zodra de beelden van ons online komen zal ik hier wel even een linkje plaatsen
Die Z3...heerlijk om die voorbij te horen komen. We moeten toch maar eens kijken of zo'n blok ook in een Zilhouette past

- dvh
Lijkt me ook best spannend wanneer je voor het eerst, tussen ervaren rijden, op zo'n circuit gaat rijden !
- Petrolhead Tom
De ultieme hot hatch!!!! De Clio RS van Joost! Damn wat een kar!
- GTRene
dikke Renault is dat inderdaad, einde van de middag ff wat beter bekeken, cool/dik ding 

- GTRene
hey....dat kan niet hoorTiga schreef:Heerlijke dag gehad. Goede sfeer zowel op als rond de baan. Wij (Zilhouette) hebben op die rooie idd wat extra striping gekregen, maar geen echte schade.

zou wel heel mooi kunnen een M60/M62 blokje er in, zo zwaar zijn ze niet...wat zal die dan gaan

mag je wel bredere achterbanden er op zetten, nu hadden jullie daar soms wat te makkelijk wheelspin/overstuur zo leek het als ik erachter reed.
wel mooi spul hoor

- Petrolhead Tom
Die Alfa klonk ook lekker op het rechte stuk! 

- TurboClouseau
Heb de Clio ook even bekeken....zag er erg goed uit! Toen die Silhouette de bandenstapel raakte stonden mijn vriendin en ik op `t dak van de VIP-boxen...wat een klap! Maar volgens mij had deze vrij weinig schade.
Verder vond ik die witte Porsche met webcam op de kofferdeksel heerlijk om te zien/horen....ook de Z3 klonk bruut!
We zijn niet lang geweest...3 kwartiertjes ofzo..toen lekker aan het touren geweest door de Drenthse en Groningse omgeving
Verder vond ik die witte Porsche met webcam op de kofferdeksel heerlijk om te zien/horen....ook de Z3 klonk bruut!
We zijn niet lang geweest...3 kwartiertjes ofzo..toen lekker aan het touren geweest door de Drenthse en Groningse omgeving

- Knot
Was idd een heerlijk middagje sturen, ben net terug na wat gegeten te hebben in Assen. Gelukkig niet hoeven remmen op de terugweg tot de auto op zn parkeerplek stond, blokken rondom waren helemaal kaal!
Onderstel goed op kunnen schroeven (12x/12x) en uiteindelijk toch maar weer ff reservewiel en subwoofer enz eruit gegooid om maximaal te gaan. Re050a hebben het goed gehouden voor als straatbandjes maar de conti's achter vind ik niet super, zowel de 2 als de 3 niet. Semi's zullen het vast beter doen maar dan blijf ik wisselen omdat ik de auto ook voor woon/werk pak en je die banden er dan eigenlijk niet op moet hebben.
Organisatie nogmaals bedankt, heb me prima vermaakt en zoveel gereden dat de zonnebrand niet eens gebruikt is!
Zal vanavond wel niet meer lukken maar heb wel wat beeldmateriaal van de SD60 en van de Contour die ik geleend had.
Contour heeft wel mooie 1080p beelden alleen geluid is heeeel zacht en hij moet meer naar midden van de auto ipv rechter raam zag ik.
De 328i heeft 1 op 3,3 gelopen daar en daarna ben ik nog harder gaan rijden dus een krappe 1 op 3 is mogelijk
Onderstel goed op kunnen schroeven (12x/12x) en uiteindelijk toch maar weer ff reservewiel en subwoofer enz eruit gegooid om maximaal te gaan. Re050a hebben het goed gehouden voor als straatbandjes maar de conti's achter vind ik niet super, zowel de 2 als de 3 niet. Semi's zullen het vast beter doen maar dan blijf ik wisselen omdat ik de auto ook voor woon/werk pak en je die banden er dan eigenlijk niet op moet hebben.
Organisatie nogmaals bedankt, heb me prima vermaakt en zoveel gereden dat de zonnebrand niet eens gebruikt is!
Zal vanavond wel niet meer lukken maar heb wel wat beeldmateriaal van de SD60 en van de Contour die ik geleend had.
Contour heeft wel mooie 1080p beelden alleen geluid is heeeel zacht en hij moet meer naar midden van de auto ipv rechter raam zag ik.
De 328i heeft 1 op 3,3 gelopen daar en daarna ben ik nog harder gaan rijden dus een krappe 1 op 3 is mogelijk

Laatst gewijzigd door Knot op 29 mar 2011, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
heel veel foto's>>
http://www.a1racefoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik kom er ook vaak op voor zag ik wel, en zo de meesten.
je kans van sommige een korte slomo maken, bv 5 achter elkaar
kun je alleen niet zo groot zien, zijn payfoto's.
maarw el leuk ff zien.
http://www.a1racefoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik kom er ook vaak op voor zag ik wel, en zo de meesten.
je kans van sommige een korte slomo maken, bv 5 achter elkaar

kun je alleen niet zo groot zien, zijn payfoto's.
maarw el leuk ff zien.
- Knot
Ze zijn niet goedkoop maar er zitten idd erg fraaie plaatjes tussen met snelheid erin!
- GTRene
inderdaad prijzig, magoed vragen mag ieKnot schreef:Ze zijn niet goedkoop maar er zitten idd erg fraaie plaatjes tussen met snelheid erin!

zitten wel wat mooie bij, ik kon zo mooi zien dat ik men kar toch 1cm laat zakken voor

-
ongelofelijk... half elf alweer en nog niet eens foto's....
- Snipe
Dat krijg je met die trackdays aan het eind van de fokking wereld.Metchu schreef:ongelofelijk... half elf alweer en nog niet eens foto's....
- Wiebe GT
Gave dag vandaag!
We (Peter en ik) hebben ons lekker uit kunnen leven met de M3 en ook nog bijna alles heel gehouden (we zijn onderweg een knipperlichtje verloren).
Leuke dingen gezien en mooi weer, genieten in optima forma.
Df het was weer top!
PS ook alle rijders bedankt, de sfeer óp de baan was ook geweldig!
Oh, enne Rene, wat loopt dat ding hard.....!
We (Peter en ik) hebben ons lekker uit kunnen leven met de M3 en ook nog bijna alles heel gehouden (we zijn onderweg een knipperlichtje verloren).
Leuke dingen gezien en mooi weer, genieten in optima forma.
Df het was weer top!
PS ook alle rijders bedankt, de sfeer óp de baan was ook geweldig!
Oh, enne Rene, wat loopt dat ding hard.....!
- Petrolhead Tom
Lekker dichtbij man!Snipe schreef:Dat krijg je met die trackdays aan het eind van de fokking wereld.Metchu schreef:ongelofelijk... half elf alweer en nog niet eens foto's....

- GTRene
jaPetrolhead Tom schreef:Lekker dichtbij man!Snipe schreef:Dat krijg je met die trackdays aan het eind van de fokking wereld.Metchu schreef:ongelofelijk... half elf alweer en nog niet eens foto's....

- Petrolhead Tom
Hielke in actie! Het is daadwerkelijk gebeurd niet alleen gelul gewoon volgas met de Punto!

- Petrolhead Tom
- Laurens
Zo ook weer thuis, was weer een geslaagde dag de E36 heeft de shakedown prima doorstaan. Begonnen met lichte olie lekkage gelukkig snel kunnen verhelpen. Daarna eigenlijk geen problemen gehad.
Uiteindelijk een 2:05:7 gereden vanaf morgen weer hard aan het werk om dingen te verbeteren
Uiteindelijk een 2:05:7 gereden vanaf morgen weer hard aan het werk om dingen te verbeteren

- GTRene
lol, Andre in de GT3 kan die snelle Evo maar net bijhouden
jammer dat ik Hielke heb gemist op het circuit, pas toen ik weg ging zag ik de auto staan.
@Tom, thx

jammer dat ik Hielke heb gemist op het circuit, pas toen ik weg ging zag ik de auto staan.
@Tom, thx

- Joost
Ik ben ook weer thuis na een leerzame en lange dag.
Voor het eerst op Assen voor mij en de Clio en dat was best even wennen.
Totaal anders dan op Zandvoort en op de Nurburgring door het ontbreken van duidelijke referentiepunten (remmen/insturen).
Om 13.00 uur voorzichtig begonnen in mijn eentje een paar rondjes te rijden (hoop dat ik niet al te veel in de weg heb gereden!). Rond 14.00 uur de hulp van Hielke ingeroepen, samen een aantal rondjes gereden, zeer leerzaam. Hielke, bedankt.
Daarna tot 17.00 uur redelijk veel gereden, steeds een stukje harder en soepeler.
Clio heeft zich prima gehouden, en blijft me elke keer weer verbazen.
Organisatie bedankt.
Tot de volgende keer.
Voor het eerst op Assen voor mij en de Clio en dat was best even wennen.
Totaal anders dan op Zandvoort en op de Nurburgring door het ontbreken van duidelijke referentiepunten (remmen/insturen).
Om 13.00 uur voorzichtig begonnen in mijn eentje een paar rondjes te rijden (hoop dat ik niet al te veel in de weg heb gereden!). Rond 14.00 uur de hulp van Hielke ingeroepen, samen een aantal rondjes gereden, zeer leerzaam. Hielke, bedankt.
Daarna tot 17.00 uur redelijk veel gereden, steeds een stukje harder en soepeler.
Clio heeft zich prima gehouden, en blijft me elke keer weer verbazen.
Organisatie bedankt.
Tot de volgende keer.
- marcokers
Petrolhead Tom schreef:V8 POWER!
Kippevel!!!

Oh ja, @ Joost : Gave Clio

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
God kolere wat klinkt die GT3 toch lekker
Geweldig dat Hielke de Punto over het circuit jakkert. De Clio van Joost is volgens mij een geweldige allrounder welke top is om trackday's mee te rijden, daarna in stijl weer richting huis zonder een centje pijn. Helaas kon ik er niet bij zijn vandaag, maar Assen staat nog op m'n lijstje.

Geweldig dat Hielke de Punto over het circuit jakkert. De Clio van Joost is volgens mij een geweldige allrounder welke top is om trackday's mee te rijden, daarna in stijl weer richting huis zonder een centje pijn. Helaas kon ik er niet bij zijn vandaag, maar Assen staat nog op m'n lijstje.
- Hielke
Graag gedaan Joost. En ik heb je toch maar weer mooi even laten zien hoe dicht je in de Geert Timmer al ondersturend langs de banden kunt rijden
Nee, daar was ik niet bepaald trots op. Er zal wat vloeistof of vuiligheid hebben gelegen maar ik had wat meer reserve moeten houden.
Joost stuurt uitstekend. Hij rijdt makkelijk v-max in en uit bochten. Bij aanremmen laat ie op een heel rondje een paar seconden liggen. Maar zoals ie zelf al zei, de auto moet hem ook weer heel naar huis brengen. Clio heeft door z'n breedte, laagte en kleur een enorme presence. Ik vond de Federal 595 bandjes ook erg fijn rijden. Solo kan die auto in deze trim een 2.10 en misschien nog wat lager rijden.

Joost stuurt uitstekend. Hij rijdt makkelijk v-max in en uit bochten. Bij aanremmen laat ie op een heel rondje een paar seconden liggen. Maar zoals ie zelf al zei, de auto moet hem ook weer heel naar huis brengen. Clio heeft door z'n breedte, laagte en kleur een enorme presence. Ik vond de Federal 595 bandjes ook erg fijn rijden. Solo kan die auto in deze trim een 2.10 en misschien nog wat lager rijden.