Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Ravin ///M

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Ravin ///M » 01 dec 2010, 07:26

Macboy, ik zie Wikileaks juist steeds meer als een plot van de amerikaanse overheid om zaken die ze zelf niet naar buiten kunnen brengen wereldkundig te maken. Even de dingen duidelijk maken, lijnen in beeld brengen. Afghanistan was een offer, maar alle info die erna kwam is helemaal niet zo slecht voor de amerikanen, diplomatiek gezien. Kijk wat de info doet met de lezer (!).

Maus335i

Bericht door Maus335i » 01 dec 2010, 09:15

romo schreef:Zie hier dat niet alleen de burger overgeleverd is aan de gevaren van het internet..................ik vind het in die zin mooi dat ook een overheid / overheden, met de andere kant van de medaille worden geconfronteerd.........
Ik weet het niet...... Sommige zaken dienen nou eenmaal geheim te blijven denk ik. We praten hier niet over een tactiek van het OM om snelheidsovertreders sneller te kunnen pakken of iets dergelijks via onorthodoxe methoden.

Wat een Amerikaanse medewerker van een ambassade over een bepaald politieke leider te zeggen heeft... waarom zou dat interessant zijn voor "de burger"? Ik wil niet weten dat een stel mafkezen in hun hoofd halen (denk aan Noord-Korea oid) als ze iets lezen wat hun niet zint. WW3?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 01 dec 2010, 09:37

Ravin ///M schreef:Macboy, ik zie Wikileaks juist steeds meer als een plot van de amerikaanse overheid om zaken die ze zelf niet naar buiten kunnen brengen wereldkundig te maken. Even de dingen duidelijk maken, lijnen in beeld brengen. Afghanistan was een offer, maar alle info die erna kwam is helemaal niet zo slecht voor de amerikanen, diplomatiek gezien. Kijk wat de info doet met de lezer (!).
Tja, waar je ook kijkt en wat je ook leest(buiten de PVV :wink: ) de USA is in alles maar dan ook alles en dan ook echt ALLES de grote boosdoener, het Rijk van het Kwaad, The Devil Himself. ALLES wat in en in slecht is wordt de laatste jaren teruggevoerd op de USA. Alles. En op ons als Nederlander/westerling .

PLO? Jamaar...Israelis... Ktu Marokkanen jamaar PVV, achtelijke Islam jamaar de Paus....

De USA en 'wij' zijn de bedenkers achter alles wat KWAAD wil en is (.....) En de mensen die dat zeggen dulden GEEN tegenspraak in niks en voeren ALLES terug op de USA en de westerling...(wij)
Achter eigenlijk ELKE teroristische aanslag zit via via de USA lijkt 't . En als dat niet zo blijkt is omdat de USA en wij 't zelf verdiend hebben met onze politiek.....

Over zwart-wit denken gesproken.

Zum Kotzen dus. :lol:

Ik doe er niet meer aan mee. Per 1 december denk ik:

Afbeelding

:thumbup:

DISCLAIMER: Ik hoef hier geen vurige 'want 't is ook zo' zwartwit antwoorden op, al was 't voor jou voor je 'eer' , whatever.....Ik constateer. Overal, niet alleen hier.

En discussieren? We komen er niet uit. Je haalt me echt niet over Integendeel.
Ik ben er klaar mee, met dat eenzijdige gelul vingerwijzend naar de USA en alle bijkomende shit (acties) van de tegenpartij vergoelijkend tot in de eeuwigheid. :| :D
Laatst gewijzigd door Robin op 01 dec 2010, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.

dvh

Bericht door dvh » 01 dec 2010, 09:48

Het is koud man! Brrrr

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2010, 09:53

:lol:

Er is hier 'n draadje over emigreren naar/wonen in de USA.

Ik wil wel 'n polletje maken met als je zou MOETEN emigreren naar(mes op de keel) 1 keuze mogelijk.
-Pakistan
-Syrië
-Iran
-Zimbabwe
-China
-Oekraine
-Venezuela
-Cuba
-Turkije
-USA
-Algerije

En dan kijken wie waar naartoe gaat. En vooral waarom. :D

Maus335i

Bericht door Maus335i » 01 dec 2010, 10:05

Robin schreef::lol:

Er is hier 'n draadje over emigreren naar/wonen in de USA.

Ik wil wel 'n polletje maken met als je zou MOETEN emigreren naar(mes op de keel) 1 keuze mogelijk.
-Pakistan
-Syrië
-Iran
-Zimbabwe
-China
-Oekraine
-Venezuela
-Cuba
-Turkije
-USA
-Algerije

En dan kijken wie waar naartoe gaat. En vooral waarom. :D
+1 :D

GTRene

Bericht door GTRene » 01 dec 2010, 10:53

:mrgreen:

dvh

Bericht door dvh » 01 dec 2010, 11:55

Wel ff wat meer westerse landen toevoegen dan aub :)

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2010, 11:58

dvh schreef:Wel ff wat meer westerse landen toevoegen dan aub :)
Nee hoor. Ik stelde een rijtje van 'bedenkelijke' landen-waar regeringen en overheden nogal eens rare dingen doen-samen.

Snap je? Dus kies maar uit zou ik zeggen. :D

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2010, 12:07

Maar ok, ander polletje, in welk land zou je willen wonen? Nummer ze van 1 tot 10 :
-Pakistan
-Iran
-Zimbabwe
-China
-Frankrijk
-Cuba
-Zweden
-Turkije
-USA
-Algerije

De top 3 mag ook :angel:

DISCLAIMER:Persoonlijke aanvallen naar mij pareer ik met Luis Suarez op je loslaten, die is Rooms Katholiek en houdt wel van varkensvlees blijkbaar(geintje van m'n vrouw) , dus beware. :twisted:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 01 dec 2010, 12:26

LOL@Robin, tjeetje wat vat je het persoonlijk op zeg, die headshrink van je heeft nog heel wat werk te doen. Als je geheugen het toelaat zie je in een ander draadje duidelijk staan hoe ik over de VS denk, dus kom niet met je vingerwijzing.

En als je denkt dat je wanneer je een land mooi vind gebukt moet staan met vaseline in je bilspleet zodat de overheid van dat land je prostaat kan tocucheren, ben jij toch degene die zwart wit denkt.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 01 dec 2010, 12:27

Die Cubaanse vrouwen lijken me anders wel wat.......... :angel:

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2010, 12:31

Ravin ///M schreef:LOL@Robin, tjeetje wat vat je het persoonlijk op zeg, die headshrink van je heeft nog heel wat werk te doen. Als je geheugen het toelaat zie je in een ander draadje duidelijk staan hoe ik over de VS denk, dus kom niet met je vingerwijzing.

En als je denkt dat je wanneer je een land mooi vind gebukt moet staan met vaseline in je bilspleet zodat de overheid van dat land je prostaat kan tocucheren, ben jij toch degene die zwart wit denkt.
Nummer 1 waarbij ik Luis Suarez op loslaat.

:lol:

haphaphap.

Maar topargumenten hoor Ravin. :banaan:

Heej welke top 3 van landen heb jij, wel ff bij de les blijven. :angel:

Schaakmat en slotje :shakeit:

@romo, Cubaanse vrouwen, I know, het gaat om de regering daar.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 01 dec 2010, 12:35

http://www.fd.nl/artikel/20831588/bank- ... -wikileaks" onclick="window.open(this.href);return false;

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 01 dec 2010, 12:49

Even minderen in de kleurstoffen en goed luisteren, je vraag welke top 3 ik heb slaat nergens op omdat je de nummer 1 kent. Ik probeer je bij te brengen dat en-en ook bestaat. Maar je wilt argumenten, zodat je wat kunt weerleggen? Heb ik niet, maar ik heb wel vragen. Niet voor jou, maar in het algemeen. Mens moet kritisch blijven, niet? Anders ga je saluerend marcherend de afgrond in, samen met Suarez :beer: .

1. Waar komt wikileaks aan zijn centen?
2. Hoe kan het dat de hoeveelheid gelekte top-classified data zo groot is, elke keer weer?
3. Assange wordt duidelijk neergezet als iemand die door de overheid wordt achtervolgd,
die verkrachtingen zijn vrij ongeloofwaardig, dus iemand die zo op de huid gezeten wordt
wint allen al op die manier aan geloofwaardigheid.
4. Waar is de werkelijke schade voor de US? Enige wat ik zie is dat de documenten zaken
die de US niet zelf aan het licht zou willen brengen duidelijk maakt. "Iran, pas op - SA wil
dat we jullie aanpakken", "europese leiders, dit is wat we van jullie vinden", etc.
5. De timing, gezien de brandhaarden in de wereld is best gunstig voor de US?
6. Interopl op Assange? Waarom geen rechtzaak in de US en uitlevering eisen? Interpol
is een wassen neus zoalng je de grens niet over gaat, dat heeft Peter R. afgelopen weekend wel aangetooond.

Maar misschien is Wikileaks wel een uiting van de moderne tijd die de kennis en kunde van de mensen op kritieke posities al lang te boven gaat. Misschien ligt ultragevoelige info inderdaad op straat en is het maar aan degene die het weet op te pakken wat er mee gebeurt. En wie weet is Assange inderdaad een vies mannetje die chronisch wat te kort komt. Wie zal het weten.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 01 dec 2010, 12:54

Ok Ok, mijn Top drie is btw:

1. Calfornia
2. New York
3. Maui

:nana:

Tom

Bericht door Tom » 01 dec 2010, 12:55

Ravin ///M schreef: 1. Waar komt wikileaks aan zijn centen?
Waar hebben ze centen voor nodig? Ze zullen wel aardig wat data verstouwen maar complete documenten worden via bittorrent verspreid. Of hebben ze rechtzaken e.d. lopen (ben niet zo op de hoogte)?

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2010, 12:59

Ravin ///M schreef:Ok Ok, mijn Top drie is btw:

1. Calfornia
2. New York
3. Maui

:nana:
begin jj óók al over kleurstoffen, slappe flapdrol. :lol:

En wat hierboven staat is geen antwoord op mijn vraag.Want die wil je niet geven. Met een reden. :angel:

Dus wat moet ik met je beginnen, lieve Ravin, helemaal geindoctrineerd door de linkerkant van de maatschappij die heulen met landen als Cuba, Iran, Venezuela. etc.

En argumentatie ho maar. :thumbup:
Laatst gewijzigd door Robin op 01 dec 2010, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 01 dec 2010, 13:01

Nou, ik denk dat de lekkende vrinden toch ook in de voor-wat-hoort-wat business moeten zitten. Geen goedkope info dit, lijkt me.

Daarnaast, Assange moet toch ergens van leven?

@ Robinvs Maximvs:

Linkerkant van de maatschappij? Kom je weer met je verkeerde aannames. Compleet verkeerd.
En als je eenmaal van je adrenalinekick bent hersteld lees je als antwoord 1, 2 en de USA, hoe
duidelijk wil je het hebben. Zit er jizz op je monitor of is dat tipp-ex? :fy:

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2010, 13:03

Ravin ///M schreef:Nou, ik denk dat de lekkende vrinden toch ook in de voor-wat-hoort-wat business moeten zitten. Geen goedkope info dit, lijkt me.

Daarnaast, Assange moet toch ergens van leven?

@ Robinvs Maximvs:

Linkerkant van de maatschappij? Kom je weer met je verkeerde aannames. Compleet verkeerd.
En als je eenmaal van je adrenalinekick bent hersteld lees je als antwoord 1, 2 en de USA, hoe
duidelijk wil je het hebben. Zit er jizz op je monitor of is dat tipp-ex? :fy:
LOL. Hier kan ik wat mee, medelander met het grote mondje. :hosanna:

Hierrr Suarzez hierrr. Niet teveel doorhappen. :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2010, 13:05

Dus de USA op 3, Ravin. Eerlijk is eerlijk is moest 't er bij jou bijna uitslaan(...) je antwoord, maar kudos naar jou :thumbup:

Waarom die andere landen dan onder de USA? Reden?

:D

Deze even erbij, is niet zozeer voor jou Ravin hoor, maar de basis lijkt me meer dan duidelijk:
"Leftists are consistent only in their hate. They don't have principles. How can they when "there is no such thing as right and wrong"? All they have is postures, pretend-principles that can be changed as easily as one changes one's shirt"-John Ray

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 01 dec 2010, 13:29

duidelijk wil je het hebben.
Het was even tussen de patienten door maar hier staat 1,2,3 de USA, uit je lijstje dan. Ik neem aan dat je mijn 1,2,3 lijstje herkent als staten van de USA, of ken je alleen de colombiaanse provincies?

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2010, 13:41

Ravin ///M schreef:
duidelijk wil je het hebben.
Het was even tussen de patienten door maar hier staat 1,2,3 de USA, uit je lijstje dan. Ik neem aan dat je mijn 1,2,3 lijstje herkent als staten van de USA, of ken je alleen de colombiaanse provincies?
Ga je alweer met je aannames. Ik zie dat ik 't mis had. 3 staten uit de USA, voor de rest nul argumentatie.Spijtig. Dus die kudos voor jou bestemd hou ik nog even if you don't mind. :lol:

En ik zou als ik jou was me beter gaan bemoeien met je patienten dan je hier zitten opvreten om mij etc.

Komen misschien fouten van ,ik weet er alles van(tuchtzaak huisarts(velen denken dat ze 'god'zijn) en heel veel shit) , dus you're only human(net als 'wij') , handel daar ook naar, al is 't maar voor de verantwoordelijkheid voor je patienten. :thumbup:

Werk ze.

Cheers
Robin, die ook eens wat gaat doen. :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 dec 2010, 13:44

goed gesproken @Robin. (helemaal van dat soort Doktoren e.d.)

dvh

Bericht door dvh » 01 dec 2010, 13:45

Tussen de patienten door. Het is dus niet alleen kalkoen wat gevult wordt voor de kerst :d.

Anyway , de top 3
1- zimbabwe , heerlijk weer
2- zweden , viking vrouwen <3
3- China , omdat ik de tv shows van NL zat ben.

Plaats reactie