Nieuwe BMW M5 (F10)
- Joop
Re: Nieuwe BMW M5 (F10)
Lekker krachtig doch subtiel (elegant) ogend...
...perfect voor de snelste Fünfer als je het mij vraagt.
En ja, die zwarte velgen zullen er uiteraard onderuit gaan, toch???...
...perfect voor de snelste Fünfer als je het mij vraagt.
En ja, die zwarte velgen zullen er uiteraard onderuit gaan, toch???...
- dvh
0 emotie bij deze bimmer..
- Knot
Vind het helemaal niks... doe mij maar een E39 M5 of een F10 535iA dan.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik heb liever een mooie 535i dan deze M5 idd………….op de een of andere manier past een hypersport karakter niet bij deze kar………………….vlot en stijlvol, das precies zoals ie al is, de M versie voegt daar niets aan toe (ja nog meer pecunia`s en weer 1:6), breekt hooguit af………..
///Mastodont indeed……………….
///Mastodont indeed……………….
- Robin Hartog
Hmm. Nee, ik vind hem niks.
- GTRene
het gaat om het type, de klasse waar die in valt, tis natuurlijk geen Donkervoort ofzo
voor z'n soort/klasse smoelt ie denk wel goed.

voor z'n soort/klasse smoelt ie denk wel goed.
- dvh
Dit smoelt goed !
Bij bmw zijn ze de weg kwijt.
- Snipe
Dat is een grap, neem ik aan.dvh schreef:Dit smoelt goed !
Kijk naar die achterschermen met die rare knik. Kijk naar die achterlichten die eruitzien of ze van de eerste de beste Hyundai Sonata komen. Kijk naar die aanstellerige uitlaten met rare vormpjes. Dat ding heeft maar één attractie: een ultradikke motor, waardoor je er heel hard mee rechtuit kunt rijden.
- dvh
Kijk even naar die vensterbank onder de achterklep bij de M5, dat heeft mijn Ford Focus ook.
Een inspiratieloze achterbumper met een hele lelijke omlijsting v/d uitlaten. De zwarte velgen zijn te vervangen maar het toont niet. Daarbij maakt bmw van een slanke auto een foute bak met vierkante sportbumpers.
10x liever de benz ( qua looks )

Een inspiratieloze achterbumper met een hele lelijke omlijsting v/d uitlaten. De zwarte velgen zijn te vervangen maar het toont niet. Daarbij maakt bmw van een slanke auto een foute bak met vierkante sportbumpers.
10x liever de benz ( qua looks )
- Snipe
Oh ja, nu je de voorkant ook laat zien denk ik weer aan die achterlijke koplampen en die buttugly goedkope ledstripjes in de bumper.
Maar dat ik die Benz lelijk vind, wil niet zeggen dat ik de BMW prachtig vind.
Maar dat ik die Benz lelijk vind, wil niet zeggen dat ik de BMW prachtig vind.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Doet me ook niet zoveel, de nieuwe M5. Leuke bak en zal vast aardig sturen en hard willen maar waarschijnlijk 1800+ kilo en geen echte M motor meer. Ik zie dan ook de meerwaarde tov. een 550i ook niet zo meer. Die laatste is ook snel zat en ook eleganter gestyled.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die M5 is niet wat, maar de Benz zowaar nog erger…………categorie Zigeunerbak, 1e plaats……….
- JP
Waarom lijkt bij de M5 de voorbumper, uitlaat en achterbumper op het vorig model
...en zo'n E, is alleen lekker (fout) met een V12

:banaan:
...en zo'n E, is alleen lekker (fout) met een V12
:banaan:
- Macboy
Wat een hoop halve gare onzin hier weer allemaal kunnen jullie niet beter buiten spelen in de zandbak?? De M5 is groot en zwaar en log. Dat weet elk kind van 6 ook. Knap die interessante vaststellingen van jullie.
Ik heb nieuws: dat was ook precies de bedoeling van BMW. Voor mensen die wat lichters willen is er een M3 of een 1M of anders een Lotus.
Pffff
Ik heb nieuws: dat was ook precies de bedoeling van BMW. Voor mensen die wat lichters willen is er een M3 of een 1M of anders een Lotus.
Pffff
- Snipe
Nou, in zoverre.... Het gerucht ging dat BMW serieus met het gewicht aan de slag zou gaan. Het is alleen nog niet bekend of dat ook daadwerkelijk gebeurd is. Het is voorlopig dus nog even een slag in de lucht.Macboy schreef:Wat een hoop halve gare onzin hier weer allemaal kunnen jullie niet beter buiten spelen in de zandbak?? De M5 is groot en zwaar en log. Dat weet elk kind van 6 ook. Knap die interessante vaststellingen van jullie.
Pffff
- Friso
Nog even terug komend op turbo motoren renault dat renault de eerste was?
BMW produceerde tijdens WOII ook al turbo vliegtuig motoren.
Dus wie nou de eerste of tweede was maakt toch moer uit.De eerste is niet altijd de beste.
Kijk naar de Mercedes producten veel nieuwigheden waren ze de eerste mee,maar of ze daar nog steeds de beste zijn.
En ik vind de F10 M5 wel goed smoelen.Kwestie van smaak en gewicht(we hebben ,en willen niet allemaal een grote zwaar blond mokkel op de bijrijdersstoel scheelt ook veel kilo's)
Op de nwe M5
BMW produceerde tijdens WOII ook al turbo vliegtuig motoren.
Dus wie nou de eerste of tweede was maakt toch moer uit.De eerste is niet altijd de beste.
Kijk naar de Mercedes producten veel nieuwigheden waren ze de eerste mee,maar of ze daar nog steeds de beste zijn.
En ik vind de F10 M5 wel goed smoelen.Kwestie van smaak en gewicht(we hebben ,en willen niet allemaal een grote zwaar blond mokkel op de bijrijdersstoel scheelt ook veel kilo's)
Op de nwe M5

-
+10!Macboy schreef:Wat een hoop halve gare onzin hier weer allemaal kunnen jullie niet beter buiten spelen in de zandbak?? De M5 is groot en zwaar en log. Dat weet elk kind van 6 ook. Knap die interessante vaststellingen van jullie.
Pffff
-
OnlineTristan
Idd, M5 is gewoon een super snelle limo die zich niet schaamt om een snel rondje N'ring te doen zonder drama. Zoek je een lichtgewicht, zoek dan verder. M5 is nooit bedoelt om de meest scherpe BMW te zijn. Maar in zijn klasse zal hij waarschijnlijk weer als beste uit de hoek komen qua handling.
Oja, ben zelf erg fan van de F10 dus in de juiste kleur vind ik het een snoepje.
Oja, ben zelf erg fan van de F10 dus in de juiste kleur vind ik het een snoepje.
- Knot
Vind het een oma van 80 in een kort rokje... laat dan die spoilerkits achterwege, zet m op normale wielen, 2 uitlaatjes en gewoon als 535i door het leven.
-
Als je de prijs straks weet dan is de betekenis van het woord snoepje even wat anders. 
Hij doet mij ook niks.
Wil je dit soort formaat auto s rijden is een 3 liter diesel prima of desnoods een 535i als het benzine moet zijn.
Dus liever een 1M of M3 en 530d ernaast dan 1x M5 zeg maar. Een nieuwe M5 schrijft in zo n hoog tempo af. Dat je daar niet vrolijk meer van wordt.

Hij doet mij ook niks.
Wil je dit soort formaat auto s rijden is een 3 liter diesel prima of desnoods een 535i als het benzine moet zijn.
Dus liever een 1M of M3 en 530d ernaast dan 1x M5 zeg maar. Een nieuwe M5 schrijft in zo n hoog tempo af. Dat je daar niet vrolijk meer van wordt.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Hee zigeunerMacboy schreef:Wat een hoop halve gare onzin hier weer allemaal kunnen jullie niet beter buiten spelen in de zandbak?? De M5 is groot en zwaar en log. Dat weet elk kind van 6 ook. Knap die interessante vaststellingen van jullie.
Pffff

Dit is de M5... een veel te zwaar uitgezakt log ding in sportieve bikini... dat gaat niet samen

-
Ja macboy.
Heb je je schoonmoeder wel eens gezien in een legging.
Heb je je schoonmoeder wel eens gezien in een legging.
-
OnlineTristan
What's new? Sinds wanneer is een BMW goedkoop of scherp geprijsd.Andre schreef:Als je de prijs straks weet dan is de betekenis van het woord snoepje even wat anders.![]()

- Hans
Ik vind de nieuwe 5 veel mooier dan de E klasse, zeker in het grijs met M pakket is ie zeer geslaagd. Zelfs de zwarte wielen onder die M5 staan erg goed.
- Snipe
Als mosterd na de maaltijd nog even de officiële foto's die BMW net heeft vrijgegeven: http://www.driving-fun.com/1778/home/ne ... aties.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog geen specificaties of interieurfoto's, dus weinig nieuws.
Nog geen specificaties of interieurfoto's, dus weinig nieuws.