Behalve van foto's die genomen waren toen ik nog niet geboren was.

Klopt. Kun je ook doen bij een Quattroporte en de hele sedan lijn van Benz(behalve de CLS?) en Audi. Tja. Exact 't zelfde verhaal.Tom schreef:Als ik die BMW nieren en LED buisjes in de achterlichten even wegdenk dan blijft er maar een saaie inspiratieloze auto over. Had net zo goed Lexus of Honda Legend ofzo op kunnen staan.
Sjoerd schreef:Ik heb hem IRL nog niet in zilvergrijs (lees: lichte kleur) gezien; als het goed is komt er volgende week een TiAg 523i binnen.
Ik denk dat een lichte kleur hem veel beter doet! Ik heb hem ook nog besteld met hoogglans shadowline, wordt hij IMHO minder saai van.
Aan de andere kant; ik heb hem gekocht voor de wat 'saaiere' A -> B ritten. Lekker semi-comfi en snel cruisen. Voor ECHT stuurgevoel heb ik wat anders in de garage staan
Sommigen valt het als eerste op dat de ondergrond niet verhard is. Zelf vind ik dat bouwsel erachter interessanter. Wat is dat? Heb je je 535i op de kermis gekocht of zo?Robin schreef:Paar foto's van 'n 530d bij m'n dealer vanmiddag.
Mooi ding, maar staat imo irl wat hoog op z'n poten en de MOOIE 19"331 styling wielen ogen irl nou niet bepaald huge...Met M Technik staat ie net wat lager. Dit is Sophistograu , maar Zwart zwart + shadowline lijkt mij de mooiste como irl....totnutoe.
![]()
Goh. Niks voor BMW.Joop schreef:Viel me wel op met een paar opties die prijs al naar extreem hoge waarden kan stijgen. Er stond ook een 530dA met een basisprijs van 75 mille opgeplust naar 102 mille. Als je er langere tijd (6-7jr) mee rijdt is het nog wel te verantwoorden anders is het weggegooid geld IMO.
sportstoelen 712,97 + 2.472,70Macboy schreef:High Executive pakket is bijna compleet genoeg voor iedereen hier. Misschien de sportstoelen, sportstuur, wat andere wielen en wat audio, zwart hemeldak, maar meer dan dat heb je toch echt niet nodig.
Ik was even bij Ekris Nijkerk, waar een heel rijtje 5 Series naast elkaar stond (vanaf de E28). De nieuwe stond dus naast een E60. Toen viel het nog eens extra op dat deze wel een hele klap saaier is.Tom schreef:Het is wel een mooie auto maar wel erg behouden. Best saai zelfs. De E60 Bangle vormgeving vond ik veel spannender en mooier
Gebruikers op dit forum: JdvPolo en 34 gasten