nieuwe auto
- Dennis Cavallino
-
Ik heb Diho ook uitdrukkelijk gevraagd zijn visie omtrent mijn nieuwe TT niet op dit forum te posten, ik wil de "muppets" dit besparen.... Ze moeten toch iets te zeuren hebben
Cav, was vandaag een uitstekende Ringdag geweest voor je. Ben je nu nog steeds bezig met laminaat te leggen?
@Tristan, ik zal je het verbruik van vandaag maar besparen
Als nog iemand zegt dat een 2.0 TFSI zuinig is, ren ik lachend weg
@Edwin, complimenten omtrent de aanpassing van Cisko zijn Leon.
Fraaie auto, en rijdt goed.
@Cisko, je kunt wel defensief rijden op de duitse autosnelweg, maar Cav had me geleerd als je er links niet voorbij komt moet je gewoon rechts kiezen
@bijrijder Nandor, vervolg ff recht gaan zitten als ik langs rij, zag er bijzonder vreemd uit......[img:80:21]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... yfight.gif[/img]

Cav, was vandaag een uitstekende Ringdag geweest voor je. Ben je nu nog steeds bezig met laminaat te leggen?
@Tristan, ik zal je het verbruik van vandaag maar besparen

Als nog iemand zegt dat een 2.0 TFSI zuinig is, ren ik lachend weg

@Edwin, complimenten omtrent de aanpassing van Cisko zijn Leon.
Fraaie auto, en rijdt goed.
@Cisko, je kunt wel defensief rijden op de duitse autosnelweg, maar Cav had me geleerd als je er links niet voorbij komt moet je gewoon rechts kiezen

@bijrijder Nandor, vervolg ff recht gaan zitten als ik langs rij, zag er bijzonder vreemd uit......[img:80:21]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... yfight.gif[/img]
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
Niet bij alle turbo's Rico. Een Saab 2.3 16v Turbo is erg zuinig voor een 200 pk slagschip. Toch is het een snelle bak.
Tuning zorgt ook voor een enorme toename van brandstofverbruik. Dus getuned en ongetuned zijn al amper te vergelijken in mijn ogen.
Daarnaast ligt het heel sterk aan je rechter voet. Bij een turbo motor krijg ik ook altijd de dwangmatige neiging om bij iedere acceleratie in mijn stoel gedrukt te worden. Bij een non-turbo motor heb ik dat wat minder.
Tuning zorgt ook voor een enorme toename van brandstofverbruik. Dus getuned en ongetuned zijn al amper te vergelijken in mijn ogen.
Daarnaast ligt het heel sterk aan je rechter voet. Bij een turbo motor krijg ik ook altijd de dwangmatige neiging om bij iedere acceleratie in mijn stoel gedrukt te worden. Bij een non-turbo motor heb ik dat wat minder.
- Tristan
Ik rij normaal zo'n 10 a 11L/100km. Veel snelweg red ik zelfs 8 a 9L/100km. Onderweg naar Frankrijk zelfs een tijd bijna 7L/100km gezien, met CC constant zo'n 140 a 150 km/u.
Laatst gewijzigd door Tristan op 11 dec 2006, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
Ziet er prima uit Rebel, felicitaties. In de meest recente uitzending van Fifth Gear was er een shoot-out tussen de TT 3.2 Quattro DSG en de Z4 Coupe 3.0si. Jason Plato en Tiff Needell wilden nagaan welke auto het leukst was voor circuit/trackdayfun. Dat was uiteindelijk de Z4, maar zeer nipt. Voor dagelijks gebruik waren ze beiden duidelijk voor de TT.
-
Thx,
Kwam overigens deze foto tegen.
MK2 in de kleurstijl van de oude quatro's
Jammer dat die bimbo ervoor staat
[img:800:533]http://www.audiforum.nl/phpBB2/files/tt ... l8_631.jpg[/img]
Kwam overigens deze foto tegen.
MK2 in de kleurstijl van de oude quatro's
Jammer dat die bimbo ervoor staat

[img:800:533]http://www.audiforum.nl/phpBB2/files/tt ... l8_631.jpg[/img]
- Jan Visser
Ik kwam er van de week een tegen en ik moet zeggen dat het in het echt toch wel een mooie wagen is Rob.Die ik tegen kwam zaten velgen onder met dunnere spaken.Persoonlijk vind ik dat nog een tikkie mooier.
Mij spreken vooral het lage gewicht en DSG aan.Eindelijk eens een fabriekant die ''echt'' eens wat aan het gewicht doet.CHAPEAU :!: :!:
Mij spreken vooral het lage gewicht en DSG aan.Eindelijk eens een fabriekant die ''echt'' eens wat aan het gewicht doet.CHAPEAU :!: :!:
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Zelfs autovisie vind de TT een goede auto.. oh oh, dit wordt de nieuwe huisvrouwen cabrio.. http://www.autovisie.nl/redactioneel/ri ... /index.xml
reken maar dat je ze veel gaat zien in de zomer 2007
Heb hem gezien in Essen en ik moet zeggen hij is echt mooi! Alleen er stonden alleen maar huisvrouwen omheen
reken maar dat je ze veel gaat zien in de zomer 2007

Heb hem gezien in Essen en ik moet zeggen hij is echt mooi! Alleen er stonden alleen maar huisvrouwen omheen