Pagina 13 van 23

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 18:11
door Luco
Kan iemand trouwens een roze handtas meenemen, kan ik ermee zwaaien als ik die homowheels voorbijblaas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 18:20
door Aad
Gevonden :banaan:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 18:21
door Luco
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 18:21
door Max V
HAHAHAHA :clap:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 18:22
door RJay
Ben je de jouwen kwijt dan Luco?

Metchu: Een Lada Niva?

Aad: Overduidelijk :clap:

Max, je weet het, als je een unieke auto langs ziet komen, zwaai enkele gele vlag.
Die zal de grindbak nml testen.

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 18:23
door GTRene
Afbeelding
Anadol: Door Otosan fabriek in Istanbul gebouwd!
De Anadol was de eerste auto van Turkse makelij, of liever gezegd een in Turkse opdracht en met Britse knowhow vervaardigd product door de Otosan fabriek in Istanbul van 19 december 1966 tot en met 1991. Aanvankelijk droeg de Anadol de naam Reliant FW5, en was men van mening dat dit model na verloop van tijd ook voor de Britse markt verkocht zou gaan worden.

Glasfiber carrosserie, Ford Anglia motor en schijfremmen op de voorwielen!
De glasfiber carrosserie bood plaats aan 4-5 personen. De motor was afkomstig uit de Ford Anglia en had een inhoud van 1198 cc. De Anadol was vanaf het begin reeds uitgerust met schijfremmen op de voorwielen.

63.283 Anadol exemplaren (+ 36.892 Anadol Pickup´s) gebouwd!
Het was de bedoeling dat de Anadol zoveel mogelijk in Turkije werd gebouwd. Al in het begin leverde Turkije de helft van de onderdelen, en het Turkse aandeel in de productie zou steeds groter worden. Van 19 december 1966 tot en met 1991 werden er 100.175 exemplaren gebouwd.

(1966-1975) 19.724 exemplaren Anadol A1 1.2 2 deurs
(1971-1981) 35.668 exemplaren Anadol A2 1.3 4 deurs
(1973-1975) 176 exemplaren Anadol STC 1.6 2 deurs
(1974-1982) 6.499 exemplaren Anadol SW 1.6 5 deurs
(1975-1977) 203 exemplaren Anadol Böcek Böcek
(1981-1984) 1.013 exemplaren Anadol A8 1.6 4 deurs
(1971-1991) 36.892 exemplaren Anadol Pickup 2 deurs
:popcorn:

lol @Aad :thumbup:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 18:25
door RJay
OT: otosan klinkt zo japans :bag:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 18:28
door Max V
R.J schreef:Ben je de jouwen kwijt dan Luco?

Metchu: Een Lada Niva?

Aad: Overduidelijk :clap:

Max, je weet het, als je een unieke auto langs ziet komen, zwaai enkele gele vlag.
Die zal de grindbak nml testen.
Ik zal er aan denken 4 maart :roflol:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 18:35
door Luco
[quote][(1975-1977) 203 exemplaren Anadol Böcek Böcek /quote]

Anadol grindbak grindbak :mrgreen:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 19:10
door Style
ben wellicht rijkelijk laat maar is inschrijven nog steeds mogelijk???

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 19:11
door Max V
Gewoon even het geld overmaken zoals in de startpost staat, dan ben je er bij :D

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 19:13
door Peter Tunissen
Klopt! :popcorn: :thumbup:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 19:14
door Ar
R.J schreef:OT: otosan klinkt zo japans :bag:
oto lijkt me duidelijk en san is een afkorting

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 20:26
door RJay
Ar schreef:
R.J schreef:OT: otosan klinkt zo japans :bag:
oto lijkt me duidelijk en san is een afkorting
Ja maar Oto-san(of -chan/sama) is, al dan niet anders geschreven, wat japanners tegen hun vader zeggen ipv papa.

Samen met chichiue en nog wat andere dingen.

Damn probeer hiragana en kanataka maar eens in romanji te schrijven.

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 21:35
door Ar
Ik begreep al wat je bedoelde, mar leg het alleen wat het betekent.

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 22:06
door RJay
Ar schreef:Ik begreep al wat je bedoelde, mar leg het alleen wat het betekent.
Okey dan, zitten we op dezelfde golflengte :mrgreen:

Stom woord, golflengte, Is tegenwoordig maar 4.19.9 meter.

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 22:09
door Laurens
R.J schreef:
Ar schreef:Ik begreep al wat je bedoelde, mar leg het alleen wat het betekent.
Okey dan, zitten we op dezelfde golflengte :mrgreen:

Stom woord, golflengte, Is tegenwoordig maar 4.19.9 meter.
Was vroegah nog veel korter :shithappens:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 23:00
door Niels
Het feest gaat voor mij niet door helaas :bag: Köt auto :hammer:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 23:15
door GTRene
Niels schreef:Het feest gaat voor mij niet door helaas :bag: Köt auto :hammer:
is het zo erg met je auto dan? je hebt nog iets meer dan een week...

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 23:22
door RJay
Niels schreef:Het feest gaat voor mij niet door helaas :bag: Köt auto :hammer:
Damn, da's jammer.
Succes, en volgende keer beter he :thumbup:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 23:23
door Niels
Ik kwam een helft van een distributieketting geleider/spanblad tegen onder de kleppendeksel :bag: Dat ie meer geluid maakte was dus geen verbeelding :wink: Distributie set moet vervangen en daarvoor moet de bak erachter weg. Kun je beter ook de koppeling meenemen en ga zo maar door....Ga ik niet redden in een week maar ik weet ook niet of ik nog wel ga inversteren in die money pit :sealed:

R.J, dit was die volgende keer al.........ik strandde vorig jaar voor Zolder ook al :bag:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 23:32
door RJay
Niels schreef:Ik kwam een helft van een distributieketting geleider/spanblad tegen onder de kleppendeksel :bag: Dat ie meer geluid maakte was dus geen verbeelding :wink: Distributie set moet vervangen en daarvoor moet de bak erachter weg. Kun je beter ook de koppeling meenemen en ga zo maar door....Ga ik niet redden in een week maar ik weet ook niet of ik nog wel ga inversteren in die money pit :sealed:

R.J, dit was die volgende keer al.........ik strandde vorig jaar voor Zolder ook al :bag:
Jezus, klinkt lekker.

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 22 feb 2009, 23:37
door GTRene
Niels schreef:Ik kwam een helft van een distributieketting geleider/spanblad tegen onder de kleppendeksel :bag: Dat ie meer geluid maakte was dus geen verbeelding :wink: Distributie set moet vervangen en daarvoor moet de bak erachter weg. Kun je beter ook de koppeling meenemen en ga zo maar door....Ga ik niet redden in een week maar ik weet ook niet of ik nog wel ga inversteren in die money pit :sealed:

R.J, dit was die volgende keer al.........ik strandde vorig jaar voor Zolder ook al :bag:
ow...serieuze shit dus :hammer: das een boel geld en tijd...misschien inderdaad beter zo weg doen en wat "beters" halen, of de Z3 coupe gebruiken :thumbup:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 23 feb 2009, 00:11
door Steven N.
Niels schreef:Ik kwam een helft van een distributieketting geleider/spanblad tegen onder de kleppendeksel :bag: Dat ie meer geluid maakte was dus geen verbeelding :wink: Distributie set moet vervangen en daarvoor moet de bak erachter weg. Kun je beter ook de koppeling meenemen en ga zo maar door....Ga ik niet redden in een week maar ik weet ook niet of ik nog wel ga inversteren in die money pit :sealed:

R.J, dit was die volgende keer al.........ik strandde vorig jaar voor Zolder ook al :bag:
Ik merk het al, over een paar maanden ook een BMW tracktool :thumbup:

Re: [04-03-09] DF @ CPZ deel VI

Geplaatst: 23 feb 2009, 08:47
door ErikS
GTRene schreef:
Niels schreef:Ik kwam een helft van een distributieketting geleider/spanblad tegen onder de kleppendeksel :bag: Dat ie meer geluid maakte was dus geen verbeelding :wink: Distributie set moet vervangen en daarvoor moet de bak erachter weg. Kun je beter ook de koppeling meenemen en ga zo maar door....Ga ik niet redden in een week maar ik weet ook niet of ik nog wel ga inversteren in die money pit :sealed:

R.J, dit was die volgende keer al.........ik strandde vorig jaar voor Zolder ook al :bag:
ow...serieuze shit dus :hammer: das een boel geld en tijd...misschien inderdaad beter zo weg doen en wat "beters" halen, of de Z3 coupe gebruiken :thumbup:

+1, er is toch al betaald?!

Dan ga je toch lekker rustig de Z3 coupe eroverheen loodsen?!

Kan ik gelijk een rondje mee in mijn droomwagen.... :bag: :mrgreen: