Het gaat zeker door. Ik kreeg een bevestiginsmail. Super Dick

Wir sind da. Elke maand is deze jonge zeker te vinden op Papenburg.Wiebe GT schreef:Heb al ingeschreven voor de 29e. Katsma kon de 29e niet, mogelijk zijn maat (renke) wel.
28e kan ik niet, moet werken.....
Ben benieuwd wie er de 29e komen.......(Sikke kom er maar in...)
Kan bijna weer niet wachten....maar ff een paar op en afritjes pakken van het weekend denk ik.
Klopt, dat is iets wat ik nog niet onder de knie heb. Ook nog niet echt geprobeerd tot nu toe trouwens. Wat ik me wel eens afvraag is hoe ik het voor elkaar moet krijgem; de m3 heeft zo achterlijk veel grip en als ik eenmaal uit een drift gekomen ben en op gas blijf staan slingert ie soms nog wel wat na, maar niet zover dat ie maar over en over blijft gaan naar van kant naar kant zeg maar. Tips, anyone? (behalve wanli's op 3,5 bar monteren)FreudeamFahren schreef:Rechte stukjes pendelen is niet zo jouw ding hè?
Tip 1:Marius schreef:Klopt, dat is iets wat ik nog niet onder de knie heb. Ook nog niet echt geprobeerd tot nu toe trouwens. Wat ik me wel eens afvraag is hoe ik het voor elkaar moet krijgem; de m3 heeft zo achterlijk veel grip en als ik eenmaal uit een drift gekomen ben en op gas blijf staan slingert ie soms nog wel wat na, maar niet zover dat ie maar over en over blijft gaan naar van kant naar kant zeg maar. Tips, anyone? (behalve wanli's op 3,5 bar monteren)FreudeamFahren schreef:Rechte stukjes pendelen is niet zo jouw ding hè?
+1Wiebe GT schreef:P.S. Ik heb d'r weer zin an! :banaan: :banaan:
Iphone zegt 2 dagen regenKnot schreef:Gaat het trouwens een van de 2 dagen regenen??? Zou wel ideaal zijn, een keer zonde tractor en alles aan elkaar kunnen driften!
De dreier is vierzits toch?GarreTT schreef:Goed voor het driften. Maar minder goed voor het socializen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast