Heren,
wederom bedankt voor deze dag (organisatie + fotograven), beetje laat maar ik was er afgelopen weekend niet. En om maar meteen te bekennen: ik ben inderdaad mijn sierstuk kwijt van mijn linker uitlaat. Sorry voor iedereen die er over heen heeft gewalst en iets heeft beschadigd… Ik ga er maar vanuit dat ie inmiddels zo plat is als een dubbeltje. Ik ben nog even wezen kijken in de Audi S bocht, maar kon niets vinden. Mocht iemand in het bezit zijn, dan hoor ik het graag.
Daarnaast was de Ferrari van een collega van mij. Ik heb even snel door het forum gebladerd en ik zag dat mensen benieuwd waren… ik vond het geluid super… en gezien het aantal foto’s van de 360 vonden meer liefhebbers dit een top auto. Ben nog een paar rondjes mee gereden, toen ik mijn remvloeistof aan de kook had

… heeft wel rustig gereden, maar dat is logisch…
http://i151.photobucket.com/albums/s133 ... C_1047.jpg
Ivo
Ps. Na het racen op donderdag moet mijn achterbanden vervangen. Ik heb er Pirelli’s opzitten. Ik wil eigenlijk niet naar de Porsche dealer in Amsterdam.. altijd het gevoel dat je hier te veel betaald en ze vinden altijd wel iets dat zogenaamd ook ineens vervangen moet worden… Dus als iemand een beter adres weet, dan hoor ik het graag…
Thnx!