Onwerkelijk maar wel een verademing zonder toeristen.

Ja en gelijk weer besmettingen erbij.Peric schreef: 05 apr 2020, 12:53 In China zijn de wet-markets gewoon weer geopend. Daar waar het dus allemaal begon...![]()
https://www.mirror.co.uk/news/world-new ... e-21799425
En nog een leuke kijk op links en de media.
Dus je ex schoonzus is met Nobody’s Wife wel beroemd gewordenMartijn_bmw schreef: 05 apr 2020, 13:51 Nog een keer applaus voor Ron!
Vooral dit stukje omdat het mijzelf aangaat:
Mijn ex (die zelf geen zin meer had in een relatie met mij..) betaal ik scheel aan de kinder en partner alimentatie. Daar hoeft de overheid geen cent bij te springen sterker nog die bepaald ook nog even per jaar hoeveel ik moet indexeren ondanks mijn eigen inkomen niet stijgt...In mijn omgeving betalen de vaders zich blauw aan de kinderen als ze gescheiden zijn, daar hoeft de overheid niet bij te springen. Maar als je uit een andere “cultuur” komt is het geen probleem om je vanaf je 17e vol te laten stoppen met jong door 3 verschillende schandekrabbers, de staat regelt het wel voor je
Maar de zus van mijn ex is dus zo’n type 4 kinderen van 3 verschillende kansparels. Woont 3 hoog achter in Rotterdam en werkelijk alles wordt gesubsidieerd door de overheid en de kansparels betalen geen cent
Dat schuurt wel eens zeg maar...
Robin schreef: 05 apr 2020, 14:47Dus je ex schoonzus is met Nobody’s Wife wel beroemd gewordenMartijn_bmw schreef: 05 apr 2020, 13:51 Nog een keer applaus voor Ron!
Mijn ex (die zelf geen zin meer had in een relatie met mij..) betaal ik scheel aan de kinder en partner alimentatie. Daar hoeft de overheid geen cent bij te springen sterker nog die bepaald ook nog even per jaar hoeveel ik moet indexeren ondanks mijn eigen inkomen niet stijgt...In mijn omgeving betalen de vaders zich blauw aan de kinderen als ze gescheiden zijn, daar hoeft de overheid niet bij te springen. Maar als je uit een andere “cultuur” komt is het geen probleem om je vanaf je 17e vol te laten stoppen met jong door 3 verschillende schandekrabbers, de staat regelt het wel voor je
Maar de zus van mijn ex is dus zo’n type 4 kinderen van 3 verschillende kansparels. Woont 3 hoog achter in Rotterdam en werkelijk alles wordt gesubsidieerd door de overheid en de kansparels betalen geen cent
Dat schuurt wel eens zeg maar...![]()
Robin schreef: 05 apr 2020, 14:47Dus je ex schoonzus is met Nobody’s Wife wel beroemd gewordenMartijn_bmw schreef: 05 apr 2020, 13:51 Nog een keer applaus voor Ron!
Dat schuurt wel eens zeg maar...![]()
Hoe wordt eten dan geregeld? Wordt dat uitgedeeld ofzo? Want 2 weken zonder eten... dan je wellicht geen Corona doden maar wel doden door geen etenShakes schreef: 05 apr 2020, 14:21 Lijkt me perfect! Daar hebben we een motor voor6 euro per uur is me al te gek.
Duidelijk dat dit niet lang zal blijven. Ik verwacht over een kleine maand wel versoepeling.
Vriend van me zit op Sint Maarten. Twee weken volledige lockdown. Supermarkten op slot. Koekoek.
Ik bel hem zo even. Hij is nu aan zoeken naar een enkeltje Schiphol.Hoe wordt eten dan geregeld? Wordt dat uitgedeeld ofzo? Want 2 weken zonder eten... dan je wellicht geen Corona doden maar wel doden door geen eten
Shakes schreef: 05 apr 2020, 15:46Ik bel hem zo even. Hij is nu aan zoeken naar een enkeltje Schiphol.Hoe wordt eten dan geregeld? Wordt dat uitgedeeld ofzo? Want 2 weken zonder eten... dan je wellicht geen Corona doden maar wel doden door geen eten![]()
Een leefbaar Amsterdam. Het kan dus wel!
Ouderen isoleren zodat de economie kan draaien? Dat levert mogelijk tienduizenden slachtoffers op
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten