350 Z schreef: 13 apr 2024, 09:32
Een tante van mij woont in Zweden in Sundsvall, die durft 's avonds daar niet de straat op te gaan ivm Noord Afrikaans ....... De steden in Zweden zijn allang verloren, alleen het platteland is nog wel leuk met de nadruk op nog wel.
Hier in Heerenveen of all places, 'klant' van mij was in een steeg/straat hier 100m verderop 21:30 met pistool bedreigd en moest z'n gouden kettinkje en potrtemonnee afgeven.
Maat van me(65, maar potente sportieve vent) November jl hier achter treinstation (500m van hier)waar weinig boeiends gebeurt, 22:00 's avonds de hond uitlaten as usual, achter 'm twee hoodies: Money. Ze vallen hem aan hij kon met z'n kisten eentje die op de grond lag enorm hard in z'n buik/rug weetikveel trappen. Zijn daarna in't donker verdwenen. Hij z'n neus open, blauw oog, kop bloedde zag er niet uit. Aangifte( ze zullen er naar kijken etc etc0 Veel te weinig politiemacht hier voor dit soort zaken.
Later is die door m'n maat in mekaar geschopte Oost Afrikaanse (Ethiopie/Eritrea) asielzoeker met rug en buikletsel opgenomen in ziekenhuis Sneek.
Opgepakt wel, maar verder weet ik ook niet.
Kennis van me is griffier in Leeuwarder Rechtbank. Die zegt net na de overwinning van PVV Wilders: Robin , ik vroeg me altijd af waarom de halve wereld Wilders stemt, maar de laatste tijd weet ik wel waarom: We hebben maandagochtenden bij de Rechtbank altijd het kleine criminaliteit 'uurtje'. Jatterij, baldadigheid verstoring openbare orde. 99% komt uit de AZCs(Ter Apel etc) de laatste tijd. Zegt hij dus he. Ik niet. Maar ik weet 't nu wel weer.