Graag gedaan, belofte maakt schuld!Patrick van Wijngen schreef:Ook weer eens geweest maar niet zelf gereden. Gelukkig in de 318iS taxi mee kunnen rijden![]()

Graag gedaan, belofte maakt schuld!Patrick van Wijngen schreef:Ook weer eens geweest maar niet zelf gereden. Gelukkig in de 318iS taxi mee kunnen rijden![]()
gelukkig niet, was een lease auto met automaat van een vriendKnot schreef:Toch niks gebeurd met de 325i hoop ik?? Of vond je FWD vertrouwder in de regen?
bedankt voor de tip!Knot schreef:Toch niks gebeurd met de 325i hoop ik?? Of vond je FWD vertrouwder?
Aiai.. zie net stuk video.. schelden, rechtsinhalen... niet ideaal he.
Tipje van een amateur, vloeiend rijden, niet over de kerbs en iets meer buiten/binnen/buiten (stipjes tikken)
Doel je op het schelden en rechts inhalen of op de lijnenJ@star schreef:bedankt voor de tip!Knot schreef:Toch niks gebeurd met de 325i hoop ik?? Of vond je FWD vertrouwder?
Tipje van een amateur, vloeiend rijden, niet over de kerbs en iets meer buiten/binnen/buiten (stipjes tikken)
en je hebt helemaal gelijk
maar ja was eerste bezoek aan de ring en 1e ronde in clio
beide!Joost Hermens schreef:Doel je op het schelden en rechts inhalen of op de lijnenJ@star schreef:bedankt voor de tip!Knot schreef:Toch niks gebeurd met de 325i hoop ik?? Of vond je FWD vertrouwder?
en je hebt helemaal gelijk
maar ja was eerste bezoek aan de ring en 1e ronde in clio. Imo een filmpje om lekker voor jezelf te houden en niet op internet te mikken.
was het eerste rondje in de clio en rustig op de baanEJGT3CS schreef:Vind het wel aardig (te) hard gaan voor je eerste rondje.
7.22 BMW M3 CSL Loaded 7.28 Pagani Zonda F 7.28 Porsche Carrera GT 7.32 Porsche 911 GT2 7.32 Gemballa Porsche GTR 7.34 Koenigsegg CCR 7.38 Nissan GT-R 7.39 Porsche 911 GT3 997 7.40 Porsche 911 Turbo 997 7.40 Mercedes SLR McLaren 7.40 Bugatti Veyron 7.42 Chevrolet Corvette Z06 7.42 Ford GT 7.43 Lamborghini Murcielago
1 op de 5 oid heeft er wel eentje op schat ik. Ikzelf sinds kort ook.EJGT3CS schreef:Zijn er nou ook veel mensen die tijdens de touristenfahrten een helm dragen?
Tuurlijk ben ik wel in pak op de ring geweestLuuk schreef:@SKRD: Huh, geen kartoverall?![]()
Thx, maar wacht maar tot de achteras weer fris in de rubbers zit, ik moest me mega inhouden nu met al dat geslinger. Yorick en passagier hebben dat van dichtbij erachter gezien, was geen doen zeiden hun, auto danste over de baanJoop schreef:Af en toe een (herkenbaar) kwispelend staartje, maar die 3er van je loopt erg mooi zo over de Ring Rody...
Wow....mensen inhalen in de regen.....dan mot je wel echt grote Cojones hebben als je dat durft.......Sebastian Keijmel schreef:(...)
Lap tijdens een hele harde regenbui !!!
...
....
Rain lap waar ik mensen in haal oa 2 nederlanders
...
nog een regenlap waar ik het een en ander inhaal
Tussengas is om vloeiend terug te schakelen tijdens afremmen (op de motor). Scheelt koppeling en meer rust (met name in RWD imho, maar deed het ook met 4wd/fwd).Luuk schreef: Oja trouwens, wat me opvalt als ultra-noob wat betreft circuitrijden... De bedoeling van rev-matchen is toch dat je bij het remmen voor een bocht, tijdens ontkoppelen en terugschakelen, een dot gas geeft waarna je vrijwel direct de koppeling weer op laat komen zodat de auto niet op de motor remt bij het terugschakelen? In het filmpje trap je de koppeling in, geef je een dot gas en schakel je terug, en laat een seconde later de koppeling pas opkomen zodat-'ie toch nog op de motor afremt.
Of ben ik nou zo slecht geïnformeerd?![]()
!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast