ik heb het chassis nummer etc maar weg ge-edit, net zoals de andere opties

ik zat trouwens fout het was 8000 dollar niet euro

ah ok, ik wist niet dat de bekledingsnaam ook estoril was, i stand correctedArthur schreef:Ja, Rene.
"Polstercode z1xx" is dus de bekleding...
"BMW lackierung 490" dat is dan de lak.
Lijkt me niet dat het leer met de lak gemengd is
competition sports package (CS package) koste 4000 dollar op de auto inderdaadJussi schreef:Bij mij hing er ook een Individual stickertje boven de Estoril type benaming maar het kostte op mijn E46 coupé echt geen 4000$. Ik geloof dat het hele Clubsport-pakket een 5000 euro kostte.
thanx zeg ik dan maarMacboy schreef:Die Estoril M3 is geweldig.
Daarom moet je sowieso NOOIT wat eten of drinken in welke auto dan ook! Ook altijd schoenen afklappen voor je instapt.MParallel schreef:Dat blauw alcantara lijkt me werkelijk onmogelijk schoon te maken mocht je er iets op morse oid.
Zo netjes is deze helaas niet. Ben deze wezen bekijken van de zomer toen die nog te koop stond bij de vorige eigenaar bij de Renault garage. Eigenaar gebruikte de auto de laatste 5 jaar om dagelijks van zijn huis naar het werk te rijden en terug, wat niet meer dan vijf kilometer was. Interieur was dan ook goed versleten van het vele in en uitstappen. Wel een aardige vent die Renault monteur. Auto was toen ook nog een stukje duurder..Daan2D schreef:http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... 32-m3.html
Deze m3 is van een renault monteur van Kerres geweest en is ingeruild op een nieuwere m3!
Prachtige auto, goed verzorgd door de vorige eigenaar
Jawel ze zitten er wel, kijk nog maar eens goed. Alleen, waar zit die navigatie... dan heb ik er nog liever een met TV functie (en handbak).FreudeamFahren schreef:Da's "bijzonder"... Wel SMG, maar *klik* zo te zien geen paddles achter 't stuur...
is alleen geen SMG heaMark 320iS schreef:Jawel ze zitten er wel, kijk nog maar eens goed. Alleen, waar zit die navigatie... dan heb ik er nog liever een met TV functie (en handbak).FreudeamFahren schreef:Da's "bijzonder"... Wel SMG, maar *klik* zo te zien geen paddles achter 't stuur...
Maar voor deze prijzen lijkt dit exemplaar: M3 zilver 75k gelopen, me veel mooier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten