compact lijkt ook nog best hoog naast de Z3.
die M3 zal er ook wel leuk uit zien van binnen zo te zien

volgens mij ook een render, ik heb het gevoel dat een M3 van achteren anders afloopt dan dit? minder stijl naar achter heb ik het gevoel. kan het fout hebben hoor. ziet er verder wel uber strak uit!GTRene schreef:dit trouwens ook, kleur en wielen, best gaaf.
als je het moet vragen.....GTRene schreef:you kidding me right?
wat zal die CSL dan wel niet moeten opbrengen
Jeroen K. schreef:als je het moet vragen.....GTRene schreef:you kidding me right?
wat zal die CSL dan wel niet moeten opbrengen
Ik zou niet eens willen weten wat ie kost. volgens mij kan je voor hetzelfde geld een mooie Ferrari F355 kopen... of een E9X M3 ofzo..GTRene schreef:Jeroen K. schreef:als je het moet vragen.....GTRene schreef:you kidding me right?
wat zal die CSL dan wel niet moeten opbrengenindeed, kan het toch niet betalen :drieling:
Nu sla je de plank een beetje mis.Jeroen K. schreef: Ik zou niet eens willen weten wat ie kost. volgens mij kan je voor hetzelfde geld een mooie Ferrari F355 kopen... of een E9X M3 ofzo..
klopt daarom ben ik zo'n uber fan van een F355 GTS :shakeit:Luc B schreef:Nu sla je de plank een beetje mis.Jeroen K. schreef: Ik zou niet eens willen weten wat ie kost. volgens mij kan je voor hetzelfde geld een mooie Ferrari F355 kopen... of een E9X M3 ofzo..
Zo'n CSL koop je natuurlijk absoluut niet voor zijn vermogen of wegligging. Ondanks dat die zijn tijd vooruit zal zijn geweest is het nu allemaal wel gedateerd. Zo iets koop je omdat je er op verliefd bent, tuurlijk deels voor de prestatie's om het gevoel van toen te ''herleven''. Er is altijd beter en sneller. Maar je moet er verliefd op zijn. Ik dacht ook altijd dat dat onzin was, maar toch heeft zo'n auto een karakter. Iets wat toch vaak mist bij hedendaagse auto's. En daar betaal je voor.
maar het geluid van die Ferrari V8 veegt alles aan de kant gewoonGTRene schreef:F355 is wel mooi, maar vind hem niet lekker zitten e.d. en knal der met men Hartge Z3 nog voorbijze komen wat op leeftijd qua snel zijn en of snelheid.
ik vind dit ook niet verkeerd klinken voor een Z3Jeroen K. schreef:maar het geluid van die Ferrari V8 veegt alles aan de kant gewoonGTRene schreef:F355 is wel mooi, maar vind hem niet lekker zitten e.d. en knal der met men Hartge Z3 nog voorbijze komen wat op leeftijd qua snel zijn en of snelheid.
(ow nu scheld ik wel in een BMW topic
)
*fixed*Jeroen K. schreef:Widebody Ricers FTW!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;hill climb or circuit race car Made: 2010 Conditions: ready for the season. The car engine is from BMW M6 2007 5.0L V10 with SMG gearbox. M6 rear suspension, M6 Differential, AP Racing breaks 362mm/front 370mm/rear, shocks Intrax RS, Performance cooling system. Light weight body including fenders, hood, dors. 50 liter Gas tank with two gas pumps. Very Fast car! video at:
http://www.youtube.com/watch?v=1-xAY63i8Ww" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ook 320 met een zes cilinder (die op de foto is een met vier cilinders)GTRene schreef:zo 1 in het wit heb ik nog gehad
Gebruikers op dit forum: Berrie, sitechris, WillemBoer en 1 gast