Even elkaar tot pulp slaan en een schouderklopje nageven.
Well done sir.
DomRobertdj schreef:Geknipt versie van een eerder gepost filmpje. De bestuurder reed al eeuwen lang links, de motorrijder probeerde hem te corrigeren
Yup, dom.. Zeker in Rusland, daar kun je dit soort acties verwachten.Booooh schreef:DomRobertdj schreef:Geknipt versie van een eerder gepost filmpje. De bestuurder reed al eeuwen lang links, de motorrijder probeerde hem te corrigeren...
+1000, die motorrijder heeft een enorme ruimte rechts en de weg vrij om volgas wheelieend weetikveel die auto voorbij te gaan om binnen secondes 'n stipje te worden.Peric schreef:Yup, dom.. Zeker in Rusland, daar kun je dit soort acties verwachten.Booooh schreef:DomRobertdj schreef:Geknipt versie van een eerder gepost filmpje. De bestuurder reed al eeuwen lang links, de motorrijder probeerde hem te corrigeren...
Dan ook die reacties eronder..
Als ik als motorrijder een auto op de linkerbaan zou zien rijden ga ik er rechts voorbij en knal gewoon door. Moet 'ie lekker zelf weten of 'ie links wil blijven rijden.. Als je er langskunt is er toch weinig aan de hand?
Inderdaad geweldig, eerst ff kijken of je auto niet beschadigd is. Wat een ontzettende kneus. Harde les geleerd.KW schreef:Lol, en dan eerst z'n voorbumper bekijken
Domme automobilist wil ik 'm niet noemen: irritant wel. De motorrijder zou ik wél weer dom noemen, gezien het resultaat. Het spiegel eraf trappen en er volgas vandoor gaan lijkt mij nog meer uitlokkend. Straks heeft die automobilist 'n gun in z'n auto. Zie je 't al voor je. Een kogel is sneller dan wat dan ook:)Luco schreef:Ja als je die domme automobilist dan een correctie wil geven, trap je gewoon zijn spiegel eraf en ga je er vol gas vandoor
Wát voor klapper??KW schreef:Eerst m'n auto checken zou ik in dit geval ook doen, ziet er namelijk niet naar uit dat die motorgast een levensbedrijvende klapper gemaakt heeft dus dat komt wel goed.