Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
-
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Tof filmpje JP! :banaan:
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
"Geen controle"......
Episch.... 

- PD power
Ik vind het wel knap, ik doe het hem iig niet na.
- yorick
Geweldig filmpje! Op deze manier driften tijdens TF is niet helemaal gepast, maar hij kan het wel. Liever dit dan eerste rondje Schumi's.
- JeroenB3
Gespot ! Ze kunnen het best aardig
Wat klinkt zo'n E34 M5 lekker he !

Wat klinkt zo'n E34 M5 lekker he !
- KW
^^ Leuk filmpje, maar GP-strecke vs Nordschleife niet echt vergelijkbaar he. Veel breder en gladder wegdek, overal brede grindbakken of uitloop-asfalt, en ook nog drift-aangepaste auto's, in de winter op nattigheid... Ohja en niet tijdens TF.
En liever doodserieuze SKRD's dan dit soort kinderen die continu met de auto aan het smijten zijn in de angstvallige hoop dat ze een bochtje kunnen driften.yorick schreef:Geweldig filmpje! Op deze manier driften tijdens TF is niet helemaal gepast, maar hij kan het wel. Liever dit dan eerste rondje Schumi's.
-
Alsof die driftende lui niet bikkelserieus zijn...KW schreef:^^ Leuk filmpje, maar GP-strecke vs Nordschleife niet echt vergelijkbaar he. Veel breder en gladder wegdek, overal brede grindbakken of uitloop-asfalt, en ook nog drift-aangepaste auto's, in de winter op nattigheid... Ohja en niet tijdens TF.
En liever doodserieuze SKRD's dan dit soort kinderen die continu met de auto aan het smijten zijn in de angstvallige hoop dat ze een bochtje kunnen driften.yorick schreef:Geweldig filmpje! Op deze manier driften tijdens TF is niet helemaal gepast, maar hij kan het wel. Liever dit dan eerste rondje Schumi's.
- Knot
Op de GP kan het idd wel, ruimte zat. Alleen die handrem vind ik ongepast, gewoon gooien!
- Macboy
Tijdens de Touristenfahrt niet echt gepast. De post van Hielke over hard rijden slaat daar natuurlijk nergens op. Iedereen moet zo rustig rijden als ie zelf wil. Iedereen mag ook zo hard als ie zelf wil.
- Hielke
Dat gedoe met die slakken moet gewoon verboden worden. Omdat het touristenfahrt heet betekent het nog niet dat je als een toerist je rondjes moet doen.Laat die Trage Age's de baan voor zichzelf afhuren. Kunnen ze onderweg nog wat aan sight seeing en een puzzelrit doen. Nee, geen polonaise bij mij, in dit geval ben ik voor radicale oplossingen!!!Macboy schreef:Tijdens de Touristenfahrt niet echt gepast. De post van Hielke over hard rijden slaat daar natuurlijk nergens op. Iedereen moet zo rustig rijden als ie zelf wil. Iedereen mag ook zo hard als ie zelf wil.
- Remmie
Hielke,Hielke schreef:Dat gedoe met die slakken moet gewoon verboden worden. Omdat het touristenfahrt heet betekent het nog niet dat je als een toerist je rondjes moet doen.Laat die Trage Age's de baan voor zichzelf afhuren. Kunnen ze onderweg nog wat aan sight seeing en een puzzelrit doen. Nee, geen polonaise bij mij, in dit geval ben ik voor radicale oplossingen!!!Macboy schreef:Tijdens de Touristenfahrt niet echt gepast. De post van Hielke over hard rijden slaat daar natuurlijk nergens op. Iedereen moet zo rustig rijden als ie zelf wil. Iedereen mag ook zo hard als ie zelf wil.
Regelmatig wordt ik als "minder PK kanon" ingehaald door Porsches op plekken waar het eigenlijk niet kan. Ik kies dan voor de veilige en sportieve weg en geef ze de ruimte.
Das mooi, kunnen hun lekker doorknallen en hebben ze geen last van mij.
Maar, daardoor verneuk ik me eigen bocht waardoor ik vervolgens flink snelheid mis bij uitkomen bocht en dus daar op een lang stuk nog last van heb. Komt er dan iemand mij voorbij op het rechte stuk, dan ben ik op dat moment een slak. Hij heeft dan geen last van mij, en de Porsche rijder van eerder is inmiddels vrolijk aan ze volgende rondje begonnen.
Dus ik ben een slak omdat ik snellere de ruimte geef en zou daarom niet over de ring mogen rijden?
Ik heb

- Hielke
Natuurlijk ga je voor een snellere auto opzij Remmie. Het is geen race waar je voor je plaatsen strijdt. Dat je dat duidelijk en vlot doet spreekt alleen maar in je voordeel.
Maar ik heb het over slakken. Mensen die moedwillig of niet op 50% van het kunnen van hun auto rijden. Gasten die net 80 km/h halen waar anderen met 160 km/h een bocht induiken. Lieden die op een trager tempo rijden dan m'n moeder in haar goede tijd de boodschappen deed. Over deze Nijmeegse Vierdaagse geitenwollen sok bomenknuffelaars heb ik het. En ik wil ze op een weekendse Ringdag niet graag de kost geven want het wemelt ervan. Een ganz grosses FAHRVERBOT kunnen ze van me krijgen. De truffels.
Maar ik heb het over slakken. Mensen die moedwillig of niet op 50% van het kunnen van hun auto rijden. Gasten die net 80 km/h halen waar anderen met 160 km/h een bocht induiken. Lieden die op een trager tempo rijden dan m'n moeder in haar goede tijd de boodschappen deed. Over deze Nijmeegse Vierdaagse geitenwollen sok bomenknuffelaars heb ik het. En ik wil ze op een weekendse Ringdag niet graag de kost geven want het wemelt ervan. Een ganz grosses FAHRVERBOT kunnen ze van me krijgen. De truffels.
- Remmie
Duidelijk Hielke
80 haal ik nog wel in de bochten

80 haal ik nog wel in de bochten

-
Ah okHielke schreef:Natuurlijk ga je voor een snellere auto opzij Remmie. Het is geen race waar je voor je plaatsen strijdt. Dat je dat duidelijk en vlot doet spreekt alleen maar in je voordeel.

- KW
De Ring heeft in feite de verkeersregels van de Autobahn, daar mag je onbeperkt hard, maar 80-90 rijden net zoals vrachtwagens is niet verboden of zo. Het zijn Touristenfahrten en je mag er zowel snel sportief als op je gemakje overheen, toegankelijk voor iedereen die het gevoel even wil ervaren. Verder heb ik vaak bij Brunnchen staan kijken, en echt maar zelden dat er een echt trage slak voorbij komt, echt zelden. En dat waren dan ook nog slakken die keurig netjes rechts hielden zodat iedereen die sneller is genoeg ruimte heeft om er voorbij te komen. Dus om daar nou zo over te klagen?? Kan niet zeggen dat ik me daar ook maar enigszins druk over kan maken.
- vwk
Beetje laat, maar die blauwe M3 is van Peter-Paul, zit ook hierLuuk schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mNemK-xKfZY&NR=1[/youtube]
Vrij oud filmpje ja, maar toevallig een DF-er in die blauwe E36 M3 @ 1:18 ?

- Knot
Ik heb er eigenlijk nooit overnagedacht maar wat is na paseren van de oprit eigenlijk de laagste snelheid met een doorsnee auto als een E36 325i... denk bij opdraaien T13, 80 in 3 ofzo?
- stefan740
Wehrseifen +-55kmh GPS volgens mij
- Knot
Yup.. daar ga ik soms als ik t niet naar mn zin heb idd terug naar 2 (voor 5 sec).
Ik heb nog even een nieuwe video geupload. @ 4min25 NLse BMW en porsche bij elkaar zijn dit DF Mensen ?
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Geen idee. Wat ik wel weet is dat je eens op de witte stippen op het asfalt moet gaan letten. Dat zijn de instuurpunten. Je zit nu echt in 9 van de 10 bochten al veel te vroeg binnen.
Ga ik 6,7,8,9 augustes mijn best op doen want dan ben ik er weer een lang weekend 

- Knot
Gezellig, 7 en 8 ben ik er ook.. Als je een gek met racehandschoentjes tegenkomt in een zwarte E36 ff zwaaien 

-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Wij zijn er net ervoor.
- Knot
Lopen we elkaar net mis.... maar kan ook anders, zoals vorige keer.. kijk eens aan, wie hebben we daar