NL commentaar. Dat zijn 'wij'.
Al zag ik zondag jl en de daarop volgende dagen weinig tot geen topcomments en analyses van sommige experts hier:)
Haha. Dat zeggen ze....smiley schreef: 29 mei 2021, 09:07 Ik denk dat de meesten op de bank in slaap gevallen zijn afgelopen Zondag.
WAT? Mijn commentaar was spot on!Robin schreef: 29 mei 2021, 08:29
Al zag ik zondag jl en de daarop volgende dagen weinig tot geen topcomments en analyses van sommige experts hier:)
Zit wat in. Maar Lewis strugglede hevig, Bottas z'n wheelnut. Middenkader fights en aanvallen.Kadett schreef: 29 mei 2021, 10:07 Wat valt er te zeggen/melden/analyseren over een optocht. Mick Schumacher haalde Mazespin in. Een actie tussen Vettel en Gasly . Dat was het wel voor Monaco.
Nu Hammie punten heeft laten liggen tov Verstappen is kampioenschap door het resultaat van deze GP weer 'spannend'. Desalniettemin blijf ik bij mij standpunt.
Monaco schrappen van de kalender. Op naar het volgende saaie circuit.
Ik vind 'm prima. Zolang Mol en dat blije ei van een tandarts maar wieberen.
Hoe selecteer je Engels?Karel schreef: 30 mei 2021, 11:22 Jullie kunnen bij Ziggo toch ook gewoon de UK commentaar selecteren he?
Begrijp echt niet, tenzij Engels een groot probleem zou zijn, waarom je dan NL zou selecteren.
De SkyTV commentaar is van zo’n hoog niveau.
Dat is voor mij al 40% van de hele F1 beleving.
Die samenwerking tussen dat team is zo knap en dan vooral ook de goeie technische uitleg er nog bij.
Op de Belgische zender Telenet vond ik het ook van een bijzonder treurig niveau, ondanks de prof. Piloten die ze er daar bijsleuren.
Gaf gewoon nooit dezelfde swung en kwaliteit.
Daarom ook heel snel toch maar F1 Abo + vpn om het Sky team terug te mogen aanhoren.
Anders was het gedaan met F1 kijken.
Datzelfde gevoel heb ik dan ook weer bij de NL commentaar van de MotoGP. Die kunnen het ook perfect brengen met hun 2.
Hier wel mee eens, ik vind aan de andere kant de technische(re) analysering van Sky ook wel wat hebben, kijk daarvan meestal dag latercop youtube de highlights van terug.Opa schreef: 30 mei 2021, 11:49 Ik vind dat Mol het gewoon leuk brengt en ook nog steeds met lekker veel enthousiasme.
Vind het ook een prettige stem om naar te luisteren....moet er niet aan denken dat je de hele race naar die stem van Albers zou moeten luisteren.
Hij zit er inderdaad af en toe weleens naast en heel soms is dat inderdaad weleens irritant als je dan gaat twijfelen, maar vaak heb ik dan zelf al gezien hoe het zit en stoor ik me er niet aan.
Ik heb weleens gehoord dat het door het budget komt(hij heeft zelfs vanwege dat budget weleens een poosje vanuit Nederland elke race verslagen) dat ie daar nog steeds alleen zit, maar ik zou ook wel kunnen begrijpen dat ie er niet iemand naast zou willen, omdat ie gewend is om al jaren alles alleen te doen.
Wat ik wel irritant vind is dat wanneer er iemand in de race is uitgevallen ze die tussendoor gaan interviewen en er dan precies wat gebeurt in de race.....doe het uitzenden van die interviews lekker allemaal na afloop!
Voor de rest bevalt het mij best zo, ik kijk meest niet naar de voorbeschouwing en wel naar de nabeschouwing....die voorbeschouwing is toch alleen maar gissen.
Gebruikers op dit forum: Marc42 en 3 gasten