Thanks Joy! Ik woon zelf in Vlissingen dus Heinkenszand is een mooi excuus om de huidige 6-in-lijn weer eventjes los te laten haha. Ik had zelf ook al het idee inderdaad dat er een kleurverschil te zien was, ik ga toch maar eens contact opnemen. Heb je ook een beeld van zijn rijgedrag?Joy schreef:Ik zie deze auto regelmatig rijden/ staan hier in de omgeving. De eigenaar woont in Heinkenszand. Er hangt ook wel eens een aanhangertje achter, lollig om te zien.![]()
Hij heeft 'm al een tijdje maar ik heb het idee dat ie achter een keer schade heeft gehad. De achterklep (chrome sierlijst) hoort eigenlijk niet op een M5. Ook de parkeersensoren zijn ongespoten.
Op de foto's lijken de voorschermen net een tint anders van kleur, weet niet of dat lichtinval is of spuitwerk.
Over het algemeen ziet ie er vaak wat vies uit, waarschijnlijk omdat de eigenaar ook iets met hooibalen voor dieren doet.
Waar woon jij dan? Wellicht heb ik je al eens zien rijden!
Gelijk heb je. Ik ben van plan van het weekend eens proberen langs te gaan, maar het feit dat ie voor zo weinig te koop staat maakt me toch een beetje achterdochtig.. Poetsen doe ik overigens zelf ook steeds beter zelf dus ik ben wel een beetje bevoordeeld qua poetsen, via een goeie vriend van mij.Tim N schreef:Positief is dat de auto sinds 2006 op naam staat, dus 8,5 jaar in bezit.
Zou gewoon eens een afspraak maken en kijken wat er die jaren aan onderhoud bij zit.
Geeft je snel genoeg een indruk hoe er met de auto omgegaan wordt.
De een is nu eenmaal meer een poetser dan de ander.