Tis een oldtimer verzekering ze accepteren niet alles auto moet wel een klassieker in spe karakter hebben en je moet een daily op eigen naam erbij hebben.
Ik heb hem via oldtimerverzekering.nl
Heel gaaf MartijnMartijn_bmw schreef: 06 jul 2019, 18:58 Toen ik weer voor een normale daily ging qua verbruik, MP aangeslingerd in de vakantie om een leuke 6 cilinder erbij te zetten.
Altijd al een QP willen hebben, nooit van gekomen dus nu mijn zinnen erop gezet dat deze keer er wél van te laten komen.
Wat rijdt dat gaaf en wat blijft het een cool eigenzinnig ontwerp. Ik weet nog goed dat hij uitkwam ik was zelf een jaar of 16 en dacht toen al die moet ik ooit bezitten![]()
Auto is erg netjes, roestvrij en goed onderhouden met een pak rekeningen erbij.
Heeft wel 240k gelopen maar dat zie en voel je er niet aan af. Dat icm de succes verhalen van 2.8 motoren met hele hoge km standen incl mishandeling durfde ik deze stand wel aan. Voordeel is dat hij daardoor stuk minder duur was dan de exemplaren met 1,5ton op de klok.![]()
KJOEPÉMarc Sierra schreef: 07 jul 2019, 16:05 Leuke auto, lekker licht en genoeg vermogen om lol meeste hebben. Wat betekent het QP eigenlijk?
Klopt maar die bouw ik met de 4GC wel opKnot schreef: 07 jul 2019, 20:07 Niet te stoppen zeg. Ooit had je auto's 3 jaar maar in 2017 ging het fout...
Oldtimer verzekering bouw je alleen geen jaren op toch?
Gebruikers op dit forum: frank de jonge, Joost H., matthyssie en 6 gasten