De GTI Performance wel graag met stoffen stoelen of met die kuipen. Leder Bah!
Oh en leuke velgen.

Jazeker. Haal opdracht nog niet, actieve zoekopdracht staat uit. Dynaudio is echter wel een dingetje, die zie je niet veel helaas.
Zou de slimste optie zijn, absoluut.
Zakelijk gezien een absolute no brainer. Is n koopje met bijtelling en mia. Heb met de instapper gereden en vond t 100% meevallen zeer snel en prima stoelen en in witmetallic goed te pruimen. Stuurt zeker niet minder dan n F3x bmw. Waar bekend moge zijn dat die weinig stuurgevoel genereert.
waarom valt niemand over het plastic "leer" op de stoelen en het oerlelijke talbot stuur waar je tegenaan zit te kijkenWill F. schreef: 27 sep 2019, 11:32Zakelijk gezien een absolute no brainer. Is n koopje met bijtelling en mia. Heb met de instapper gereden en vond t 100% meevallen zeer snel en prima stoelen en in witmetallic goed te pruimen. Stuurt zeker niet minder dan n F3x bmw. Waar bekend moge zijn dat die weinig stuurgevoel genereert.
+1
Dan kan je niet rijden en/of is het onderstel verkeerd afgesteld.dvh schreef: 27 sep 2019, 19:07+1
Vermogen is leuk, en als als je met een Z06 blijft staan in een rookwolk is dat cool. Maar een Golf die rechtdoor wil in een bocht en een schuddend stuur oplevert.. mweh.
Golf R is the way to go Erik![]()
Waarom zou je iemand opdringen met een Tesla te rijden als hij kijkt naar een Golf GTI?
Tegenover n Tesla m3 in basis vorm kan je n golf R zetten. Denk dat die laatste echt beter stuurt en sneller is.Luco schreef: 27 sep 2019, 19:18 Omdat de Tesla Model 3 beter stuurt en sneller is, zowel rechtuit als in de bochten.
En hij is nog stiller ook![]()
Ben ik het niet mee eens, en hij heeft het over een gti
Ik ga gewoon nog effe genieten van een lekker benzine torretje.ArjandeV schreef: 27 sep 2019, 21:46 Het gaat mij erom dat hij er al tijden over twijfelt, wat ik dan niet snap, is waarom je die dingen niet gewoon een keer gaat rijden. Ik denk dat er genoeg hier met een tesla model x/3/s zijn die ErikS een keer willen laten sturen, evt in ruil voor een lekker kaasje![]()
Ik kan over 2 jaar overal een Model 3 op pakken met 4%, mocht ik dat dan nog willen.WJ schreef: 28 sep 2019, 00:05 Voor beide valt inderdaad wat te zeggen.
GTI want GTI! Heerlijke sportieve allrounder met broem broem en imo een veel mooier/gaver/stoerder interieur.
Tesla 3 want, nu het laatste moment om hem nog super goedkoop te rijden zakelijk. En iets sterieler maar bewezen zeker geen stakker natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Downforce Hans, Erik dB, Google [Bot], GRzep, Semrush [Bot] en 4 gasten