Wel bijzonder dat je het shit coins noemt. Vooral omdat vele coins qua techniek al verder/interessanter zijn dan BTC zelf.Frank_Sch schreef: 18 dec 2017, 20:34 De shit coins liften mee op het succes van crypto en blockchain. Dus het blijft oppasen geblazen, niet alleen omdat het net zo hard omlaag kan als omhoog, maar ook omdat er troep tussen zit.
Het grote DF cryptocurrency topic
- Robin Hartog
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
- dvh
Ik bedoel het ook een beetje cynisch. Want wat bestempeld wordt als 'shit' wordt nu toch opeens iets waardevol(ler)s..
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Nee, ik bedoel niet de coins met een waarde van een paar cent. Meer de coins die eigenlijk waardeloos zijn omdat het idee er achter niet klopt. Voor mij (en dat is dus een mening!!!) is Ripple daar een voorbeeld van omdat het door de banken is bedacht. Ik vind dat niet kloppen met hetgeen waar crypto currency voor staat.
-
That makes no sense. No sense at all, Sir.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
litebit.eu is even kaput.
-
OnlineWJ
Ripple zal wel weer even een sprong gaan maken:
https://ripple.com/insights/thailands-f ... customers/
https://ripple.com/insights/thailands-f ... customers/
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Vreselijk wat een site is dat. Ontzettend traag ook.
- Henk Jan
+1 wat betreft Litebit.... traag en vaak volledig uitverkocht....
Welke sites gebruikt men hier om aan te kopen dan?
Wilde graag nog wat bijkopen vandaag (Reddcoin, Digibyte, Verge, Dogecoin lijken me erg interessant momenteel).
Welke sites gebruikt men hier om aan te kopen dan?
Wilde graag nog wat bijkopen vandaag (Reddcoin, Digibyte, Verge, Dogecoin lijken me erg interessant momenteel).
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Heb ook wat digibyte gekocht bij litebit. Maar wil toch op zoek naar een andere exchange om ze weer kwijt te kunnen. Ik heb geen zin in gezeik met die site om er weer vanaf te komen.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Litebit koopt op vaste tijden in (3 x per dag geloof ik).
-
litebit is wel een makkelijke trader voor iedereen die laagdrempelig kennis wil maken met enige crypto. inderdaad vaak uitverkocht maar dat schijnt ook te maken hebben met vergaren van werkkapitaal en een immens groot orderboek zonder daarvoor de mensen op kantoor te hebben zitten. Evengoed, vandaag weer veel crypto's in de plus zo te zien.
-
OnlineWJ
Je kan ook gebruik maken van Anycoindirect (die heeft ook meerdere muntjes) of BTC Direct.
Daar koop je dan ETH (BTC duurt te lang met verzenden als je gelijk een andere munt wil kopen) en op een exchange ruil je het dan voor het muntje dat je wil.
Litebit is inderdaad makkelijk om in te stappen, maar ik zou het daar NIET laten staan. Die gasten zijn afgelopen jaar al 3x gehacked. Alleen NAW gegevens en geen muntjes, maar toch.
Daar koop je dan ETH (BTC duurt te lang met verzenden als je gelijk een andere munt wil kopen) en op een exchange ruil je het dan voor het muntje dat je wil.
Litebit is inderdaad makkelijk om in te stappen, maar ik zou het daar NIET laten staan. Die gasten zijn afgelopen jaar al 3x gehacked. Alleen NAW gegevens en geen muntjes, maar toch.
- Henk Jan
Heb ook weleens via Anycoindirect gekocht, maar die verkoopt een beperkt aantal verschillende en niet die van mijn vorige post.
Enige mogelijkheid lijkt me dan dus ETH (of BTC) te kopen via een andere site en om te wisselen op een exchange.
Gebruik sinds enige tijd de Ledger, concept bevalt goed, maar het aantal te herbergen coins valt me wel tegen.
Enige mogelijkheid lijkt me dan dus ETH (of BTC) te kopen via een andere site en om te wisselen op een exchange.
Gebruik sinds enige tijd de Ledger, concept bevalt goed, maar het aantal te herbergen coins valt me wel tegen.
- Martijn_bmw
Ik zou wel wat Verge willen kopen en gewoon offline zetten op mijn laptop in een electrum wallet.
maar waar (behalve bij litebit die weer niet werkt) kan je die direct kopen?
maar waar (behalve bij litebit die weer niet werkt) kan je die direct kopen?
- MarkS
- dvh
Oei
Sell sell sell
:-p
Sell sell sell
:-p
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Bye bye:)
- JoostSchouten
Logisch, hij heeft vol ingezet op Bitcoin Cash, dus vooral veel paniek zaaien en mensen over laten stappen op BCH.
- JP
Dat die oprichter daar wakker van ligt ?Toen ik mijn voorraad verkocht, heeft mij dat 50 dollar en 12 uur wachten gekost.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Nou ja, het gaat niet zozeer om het feit dat het hem 50 dollar en 12 uur heeft gekost. Het gaat erom dat de fee's op BTC om in het volgende blok te komen inmiddels erg hoog zijn en de wachttijden (als je dus niet extreme fee's wilt betalen) lang zijn. Ik deed gisteravond nog een BTC transactie, daar kwam ook 23 euro fee bij om snel verwerkt te worden. Dat is inderdaad niet heel geschikt om dagelijks mee te betalen. Hij bedoelt het dus meer in zijn algemeenheid, dat dat bepaald niet ideaal is ipv. dat het specifiek over zijn eigen transactie gaat.JP schreef: 19 dec 2017, 13:20Dat die oprichter daar wakker van ligt ?Toen ik mijn voorraad verkocht, heeft mij dat 50 dollar en 12 uur wachten gekost.
Echter begrijp ik dit bericht niet helemaal. BTC staat al langer bekend als 'digitaal goud' en niet zozeer als dagelijks te gebruiken valuta. Daarvoor zijn andere coins veel geschikter. Wat hij nu vertelt is bepaald niet nieuw. Ik vraag me dan ook af wat de beweegredenen zijn voor hem om dit bericht zo de wereld in te helpen. Misschien heeft hij wel andere belangen (Bitcoin Cash?)? Of een goedkope poging om met zijn bericht de koers naar beneden te halen en zo weer goedkoop in te kopen, als een soort van pump-and-dump? Geen idee.
-
OnlineHielke
Die 50 dollar wilde hij toch nog wel in fiat geld hebben dus.JP schreef: 19 dec 2017, 13:20Dat die oprichter daar wakker van ligt ?Toen ik mijn voorraad verkocht, heeft mij dat 50 dollar en 12 uur wachten gekost.
Ze zijn bovenin 'the chain of command' echt wel slim.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Betreft de transactiefee, geen 50 dollar fiat.Hielke schreef: 19 dec 2017, 13:37Die 50 dollar wilde hij toch nog wel in fiat geld hebben dus.JP schreef: 19 dec 2017, 13:20Dat die oprichter daar wakker van ligt ?Toen ik mijn voorraad verkocht, heeft mij dat 50 dollar en 12 uur wachten gekost.
Ze zijn bovenin 'the chain of command' echt wel slim.
Even snel gekeken, die gast zit achter Bitcoin Cash (altcoin dus, eerdere fork/afsplitsing van BTC). Verklaart dus alles waarom hij kritisch op BTC is. Tot zover de 'objectiviteit'.
- MarkS
Wie had het over objectief, is toch bekend.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Nou denk ik dat dit draadje überhaupt ook niet overstroomt van objectiviteit... 

-
OnlineWJ
Haha dit.JoostSchouten schreef: 19 dec 2017, 13:10 Logisch, hij heeft vol ingezet op Bitcoin Cash, dus vooral veel paniek zaaien en mensen over laten stappen op BCH.
Leuk dat die gast van die ollekebolleke website dat roept, maar hun visie is al een heule tijd anders. Beetje smaakmakend ook zo, zullen vast mensen zijn die denken dat het "een van de oprichters van Bitcoin" zelf is die dit nu roept.....
Dit nieuws is trouwens al 24uur oud ofzo, en bitcoin was gister 'not impressed'.
Quote van hem:
"I have in fact sold all my bitcoins recently and switched to bitcoin cash"
Wat ook apart is wat Litecoin is bijvoorbeeld een stuk sneller en heeft goedkopere fee's als het daar echt om te doen was maar nee hij promote (hiervoor al) bitcoin cash...... en daarnaast zijn er nog veel betere opties.