Kijk maar uit dat je van mij nog niet een rondje aan je broek krijgt, want je mag er 3 rijden en dat moet genoeg zijnwimprezawrx schreef:Start nummer: 77 :twisted:
Startnummer 75
Gr.
CorGa je niet in de weg rijden Cor.... :twisted:
![]()
![]()

Gr.
Cor
Vorig jaar de stoel en achterbank verwijderd, was geen probleem... :!:Tinus_TDI schreef:Weet iemand of is het toegestaan om je interieur uit de auto te halen in de Semi Pro Street klasse. Ik weet dat dit in het buitenland niet is toegestaan in deze klasse. Maar ik kan er in het regelement niets over vinden.
Thnx!!wimprezawrx schreef:Vorig jaar de stoel en achterbank verwijderd, was geen probleem... :!:Tinus_TDI schreef:Weet iemand of is het toegestaan om je interieur uit de auto te halen in de Semi Pro Street klasse. Ik weet dat dit in het buitenland niet is toegestaan in deze klasse. Maar ik kan er in het regelement niets over vinden.
Tuurlijk red je makkelijk... 8)Opa schreef:Ik weet niet of ik net zo snel ben als Cor en jou een ronde in kan halen in 3 ronden. :twisted: :twisted: :twisted:wimprezawrx schreef:Ga jij dan niet in de weg rijden, vriendje... :twisted:
Als je met de M komt kan je gewoon het paddock op hoor Nandor. Moet je wel even laten weten zodat ik een kaartje voor je vast hou.Nandor schreef:Ik kom ook kijken & daarna wokken natuurlijk
Gooi de auto s' morgens wel bij de wokker neer en ga verder met de fiets. Zandvoort uit zal wel weer een drama zijn ben ik bang.
N.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast