Thijs-v-d-H schreef: In sport+ krijg je elke richel, oneffenheid door. Ik rij standaard op comfort, en als ik snellere gasresponse wil zet ik de bak in de sport stand.
20"
Dat is dus op 19" voor 99.9% weg.
steve smith schreef:The finishing touch that should have been standard........
Blackberry foto, echte foto's volgen bij ombouw 2.
Thijs-v-d-H schreef: Ben het wel met je eens Steve, Moest maandag ochtend ook even flink in de ankers op de A4 en toen schrok ik wel even. Het boeltje vertraagt wel, maar even niet zo snel als ik wilde, opdat moment merk je even duidelijk dat je met ruim 2000 kg op pad bent.
Aan de andere kant zullen voor de gemiddelde gebruiker de standaard remmen afdoende zijn.
Zelfs een gemiddelde gebruiker aan deze zijde klaagt erover, terwijl ik hem in het verleden nog NOOIT over remmen van een auto heb horen klagen. Dit is de eigenaar van de derde auto, degene voorlopig nog niet omgebouwd wordt naar 370mm 6-pot & 4-pot Movit. Op deze auto zijn door BMW de nieuwe verbeterde blokken geplaatst. Hierdoor is het iets beter, al vind ik het nog not-up-to-spec. We zullen zien, ik denk dat het verhaal vervolgd wordt.
Moest vannacht nog even op pad, en kwam rustig remmend (rear pax aboard) twee autolengtes te vroeg voor een stoplicht tot stilstand. Is een hele grote verandering t.o.v. het bijtrappen wat je met die standaard reut altijd moet omdat je het net niet haalt, en als je dan bij-trapt veranderde de vertraging niet. Da's nu anders