Tja, wat moet ik zeggen:
Nandor schreef:De E30 M3 is een icoon. De E36, 46 en de huidige boot zeker niet.
De E 34 M5 is een icoon. De E60 zeker niet. E39 Dunno.
130 all the way.
N.
Ik heb vandaag mogen rijden in de 135i van Andre. Laat een ding voorop staan; wat is dit een waanzinnig mooie auto, waar foto's geen recht aan doen.
Ik heb alle foto's gezien van Andre's 135i en ik vond het eerlijk gezegd niks. Maar nu heb ik de auto in het echt gezien en ik was flabbergasted! Wat een beauty!!! De verlaging heeft de auto gewoon nodig en daar is geen twijfel over dat dat je eerste upgrade moet zijn. Vergeet LeMans blauw (Ferdinand

) Dit is zo mooi in het wit. Hoe de voorste remklauwen uitkomen met de velgen, oh my god
Maar dan het rijden....Ik heb weliswaar kort gereden, maar de bite van de 130i is wat mij betreft onovertroffen! En het stuurgevoel met de bilstein en eibach set van mij... top!! Ik heb genoten op de terugweg (lekker rijden trouwens die A32 met iets hogere snelheden

). Ik hoop niet dat ik op je tenen sta Andre met dit verhaal, want ik vind je een topgozer! Maar wat is de 130i toch lekker!
Overigens heb ik nog nooit twee snelwegen zo snel zien wisselen. Driftend de A32 en A7 leren kennen. Dat hoef ik niet te proberen met die snelheden. Ik heb de meester aan het werk gezien in mijn auto. Eerst moet ik maar eens leren driften zonder diff dan zien we wel verder, alhoewel Andre's enthousiasme aanstekelijk is en om hem bij te benen een diff eigenlijk mijn volgende upgrade zou moeten zijn.