Maar we hebben het voornamelijk weer over BMW's, RWD en bochtengedrag.
Ik kan er niet meer "leuk" naar kijken.
Het gaat de kant op als met de meeste draadjes...
Maar dat sit-back ga ik nu doen

Kan het mis hebben maar volgens mij heeft alleen Robin het over RWD (voor hem een belangrijk punt) en wat me opvalt is dat BMW in het algemeen komt niet als beste naar voren.. volgens de eigenaren zelf. Kijk als de top 15 alleen maar BMW's waren ala..Arthur schreef:Jawel hoor.
Maar we hebben het voornamelijk weer over BMW's, RWD en bochtengedrag.
Ik kan er niet meer "leuk" naar kijken.
Het gaat de kant op als met de meeste draadjes...
Maar dat sit-back ga ik nu doen
Klopt helemaal wat je zegt, RicoRico v Velzen schreef:Kan het mis hebben maar volgens mij heeft alleen Robin het over RWD (voor hem een belangrijk punt) en wat me opvalt is dat BMW in het algemeen komt niet als beste naar voren.. volgens de eigenaren zelf. Kijk als de top 15 alleen maar BMW's waren ala..
Alsof je met een seat geen "Driving Fun" kan hebben..., echt wel :twisted:Robin schreef:Laten we bochtengedrag gewoon 1,5x tellen tov rechtuitbranden wat mij betreft, het is hier geen Seat online, het is hier DRIVING FUN! :twisted:
dit is een prima post. de een heeft wat meer auto's gereden dan de ander.Rico v Velzen schreef:Een lijst als deze is natuurlijk niet objectief, je kunt zo'n lijst ook niet objectief maken zonder dat men elkaar leterlijk dan wel de samensteller van zo'n lijst in de haren vliegt.
Sommige mensen hebben een hele brede auto ervaring, en andere weer een hele smalle. Als je bv uit een opel Corsa stapt in een EVO (nummer om het even) en je hebt nog nooit in een BMW M3 gereden. Dan is die EVO gewoon hemel op aarde en kun je je met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat je een M3 beter zal vinden. (let op hé ik zeg niet dat een M3 beter is maar hoe je dat persoonlijk ervaart).
Martin vind zijn auto gewoon heel goed, gezien het lijstje wat die opsomt, maar als ik bv dat lijstje op mijn auto loslaat dan scoor ik dezelfde punten. Dus dat lijstje is ook geen valide argument..
Waar het op neer komt is dat mensen in een gemeenschap een bevestinging zoeken over hoe de andere deelnemers van die gemeenschap er tegen aan kijkt.
Iedereen vind het leuk om complimenten te ontvangen van anderen hoe men zijn auto vind. zeg eens eerlijk, ja toch ?
Maar het leukst is toch om je eigen autokeuze een compliment te geven ? Je hebt toch niet voor niets die keuze gemaakt ? (even er van uitgaand dat het een keuze is geweest met het autohart) .
Deze lijst die jezelf bepaald is één grote ik klop mezelf op de schouder lijst.![]()
Alleen de vraag is heb je brede of smalle schouders
Daarom is het ook een persoonlijke voorkeur, de Boxter vind ik niet veel namelijk.Tristan schreef:@Martin: Je Cupra is idd een wereldbak, nog wat sneller als mijn FR. Maar voorlopig moet hij qua wegligging toegeven aan mijn FR. Daarom zou ik zeggen, zet 'm naast die van mij. Denk dat dat realistisch is. Boven de Boxter vind ik te. Boxter is een hele, maar dan ook hele fijne auto.
Wat ben jij streng zegRico v Velzen schreef:Even voor alle duidelijkheid, ik ga geen geplaatste auto's achteraf uit de lijst halen, of je auto moet je van de hand hebben gedaan. Waarom niet ? Omdat dan er hele vreemde hiaten in de discussie gaan onstaan waar iemand geen reet van snapt als die hem nog een keer naleest of gewoon volgt.
Oke... maar is het autoweekforum dan niet meer iets voor jou? 8)Martin schreef:Daarom is het ook een persoonlijke voorkeur, de Boxter vind ik niet veel namelijk.Tristan schreef:@Martin: Je Cupra is idd een wereldbak, nog wat sneller als mijn FR. Maar voorlopig moet hij qua wegligging toegeven aan mijn FR. Daarom zou ik zeggen, zet 'm naast die van mij. Denk dat dat realistisch is. Boven de Boxter vind ik te. Boxter is een hele, maar dan ook hele fijne auto.
En een 360 pk Speedster is gekhuis om te hebben, zeker weten, maar geef eens volgas in de bocht met zo'n wagen en de gaat rond, of geef hem eens aan je vriendin mee, gaat vaak ook fout en voor dagelijks gebruik is het ook niets.
Daarom vind ik een allround sportieve auto een hogere plaats verdienen dan alleen een bekend merk bezitten, of een auto die alleen hard rechtuit brand.
En slechter dan een MiniGP![]()
![]()
grt Martin